Sarutul lui Sasuke continua, incepand sa devina din ce in ce mai intens, mai pasional. Brunetul il adanci, strecurandu-si limba printre buzele Sakurei.
Obrajii fetei erau fiebinti, mintea ei luand-o razna din cauza strainului.
Sasuke isi propti manile de o parte si de alta a capului fetei, parca devorandu-i buzele.
"El..."gandea rozalia, pieptul ei ridicandu-se si coborand rapid, "ma face sa ma simt ataat..."
Ii era din ce in ce mai greu sa respire din cauza sarutului atat de intens, dar atat de placut.
"...de bine...Rahat...!"
In sfarsit recunoscuse ca ii placea. Dar nu mai putea sa se minta singura. Tipul care a intrat peste ea pur si simplu o innebunea!
Brunetul se desparti din sarut, amandoi tinerii respirand sacadat.
-Am asteptat momentul asta atat de mult timp. Esti atat de frumoasa! vorbi Sasuke, lipindu-si obrazul de cel al fetei.
Aceasta inghiti in sec.
-Niciodata nu am mai fost sarutata asta...Adica...Niciodata nu am fost in perioada de sarutat (gomen, habar n-am ce vrea sa zica aici, sau la ce s-a referit). spuse Sakura, vocea ei fiind putin ragusita.
Sasuke, inca stand deasupra fetei, intreba:
-Niciodata nu ai fost sarutata?
Sakura isi musca buza.
-Nu e ca si cum nu as fi vrut, e doar ca... Nimeni n-a vrut vreodata sa ma sarute...
"Idioato! De ce i-ar pasa? El te-a tinut impotriva vointei tale si tu vrei simpatie?" se dojeni Sakura singura in mintea ei.
Sasuke isi puse bland mana pe obrazul ei, avand fata la cativa milimetrii distanta de a tinerei.
-Shh...sopti el.
A/N: HEI LUME! CE FACETI? VA ROG, NU MA OMORATI! STIU CA A TRECUT ATATA TIMP DE LA ULTIMA POSTARE, DAAAR! AM FOST OCUPATA CU EXAMENELE (CARE MERSI LUI DUMNEZEU AU TRECUT DE O LUNA? NU MAI STIU SIGUR),CU INSCRIEREA LA LICEU, CU AMV-URILE SI CU MULTE ALTELE... STIU CA E DE DATORIA MEA SA POSTEZ ASA CA NU O SA MA PLANG :)) SINCERA SA FIU, ACUM CA E VACANTA DE VARA NU STIU SIGUR CAT O SA FIU PE ACASA... DAR CAND VOI GASI O PORTITA...VOI INCERCA SA SCRIU. PROMIT!
P.S. VA ROG SCUZATI GRESELILE GRAMATICALE SI POATE ABSENTA NOILOR ALINEATE... AM SCDRIS DE PE TABLETA SI NU PREA MA ASCULTA :))
ENJOY ^^