Fata brunetului era la acelasi nivel cu al fetei, in timp ce avea picioarele despartite, intre ele aflandu-se rozalia.
-De ce esti aici? intreba Sakura, simtind respiratia fierbinte a necunoscutului pe fata ei.
Sasuke statu cateva momente tacut, in camera in care se aflau cei doi fiind o liniste profunda. Dar aceasta fu tulburata de vocea adanca a baiatului.
-Sa revendic ce e al meu!
Vorbele lui Sasuke erau apasate. Stia ce era al lui. Si o va avea! Orice ar fi.
Sakura,in schimb, se incrunta.
Despre ce vorbea strainul? Ea nu era a lui. Inima ei ii era oferita doar lui.
-Ei bine, este un pic prea tarziu! grai fata cu indrazneala.
Sasuke se opri. Era confuz.
Ce vrea sa spuna cu asta? gandea brunetul, ridicandu-se putin de pe Sakura.-E-eu apartin altcuiva...se incumeta rozalia sa spuna, dar nici ca-i parea rau de vorbele ei.
Sasuke se incrunta furios.
-A altcuiva! vorbi dur si aspru tanarul, simtind cum il inunda furia.
-Minti! se rasti Sasuke.
-Dar...nu mint...bâgui fata, simtind tonalitatea ridicata a necunoscutului.
-Il iubesc cu toata inima mea! completa cu incredere Sakura, gandul ei fugind la el.
Sasuke se ridica brusc, incepand sa tremure de furie.
Iubeste pe altcineva?!La gandul acesta, ochii baiatului se intunecara de suparare.
Oare era adevarat? Spera ca nu!
A/N: Hei la toata lumea!
Wow, am venit destul de repede cu capitolul 6, nu?
Ma rog...
Acum, eu sper sa va placa capitolul acesta, fiindca daca voi sunteti multumiti, atunci sunt si eu.
Am avut o stare destul de buna, asa ca am postat "next-ul".
La media, deasemenea aveti pozele. Ca intotdeauna :3
Va multumesc pentru sustinere.
Astept parerile voaste :)