- Nos doki? Tud valamit kezdeni vele? - Kérdezte Verocika, miközben az ágyon heverő testet nézte. A fején különböző vezetékek, diódák voltak, melyek az agyműködését figyelték.
- Nos a külső nyomok bizonyos mértékig maradni fognak, az égés teljesen elpusztította az arca jobb oldalát. Válaszolta a doktor- Az agya miatt azonban jobban aggódok. Ilyet én még nem láttam. Úgy látszik hogy a hipnotizálás és a fejre mért ütés együttes hatására egy új személyiség alakul ki nála. Biztos hogy nem hallgat előlem el semmit?
- Miért hallgatnék el bármit is?
Az ágyon fekvő alak felnyögött, majd mindenki legnagyobb meglepetésére felült.
- Tükröt! - Kiáltotta. Az orvos odalépett.
- Uram jobb lenne ha vissza feküdne. A feje súlyosan megsérült. Nem szeretném ha... Az alak torkon ragadta az orvost és az arcához húzta.
-Tükröt.- ismételte. Az orvos a kezébe adott egyet.
- Emlékszik bármire is a baleset előtti időkről?
- Csak annyira hogy Verocikának ajánlottam fel az életemet.
Ekkor Verocika félbeszakította.
- Éppen egy vacsorán voltunk, amikor Blitzo szánalmas bandája tüzet nyitott az étteremre. Akkor sérült meg az arcod is. A fejed is be verted ezért nem emlékszel semmire. Éppen arról beszélgettünk, hogy még nagyobb sztárt csinálsz belőlem édesem.
-Maga megőrült, mégis mit csinál? Ne befolyásolja a beteget, az agya már így is borzalmas állapotban van. Az orvos ingerülten lökött rajta egyet, ám ez végzetes hibának bizonyult. A beteg az ágya mellet lévő vörös kukát felvette, majd egyszerűen az orvos fejére húzta, egy határozott rúgással eltörte a lábát, és a falhoz vágta. Majd újból a tükörbe nézett és alaposan megnézte az eltorzult arcot.
- Ilyen arccal nem fogom tudni teljesíteni az álmod Verocika. - Mondta halkan.
A dulakodás hangjaira Vortex berúgta az ajtót, ám amint meglátta a földön heverő testet a fején a kukával, felnevetett.
- Milyen szép vörös sisakot kapott a doki.
- Mit mondtál? - Kérdezett vissza a beteg.
- Azt mondtam hogy milyen szép vörös sisak...
- Ez az! - Kiáltott fel. - Vörös Sisak. Nem nem ez nem hangzik elég félelmetesen. Red Hood. Ezzel a névvel elérhetem a célom. Vortex kérlek, add ide a holmimat, ott van a szekrényben.
Vortex kérdőn nézett Verocikára aki csak megvonta a vállát, hiszen a zug orvosi rendelőbe semmilyen felszerelést nem hoztak magukkal. A szekrény azonban meglepetést rejtett. Egy felül szürke alul viszont fekete kapucnis kabátot, egy fehér pólót, középen egy vörös R betűvel. És egy piros színű sisakot, ami teljesen eltakarta a fejet. És egy fekete nadrágot.
- Ezek meg hogy kerültek ide? - Kérdezte Vortex ám Verocika befogta a száját.
-Hallgass, úgy tűnik hogy nincs tudatában a képességének, amíg ilyen állapotban van addig használjuk a céljaink elérésben.
- És mond csak Red Hood, milyen célod is van ?
- Egyszerű Verocika. Teljesítem az álmod hogy mindenki megismerje a neved a Pokolban.
- Hát ez a célt már elértem. Popsztár lettem.
A másik fel nevetett.
- Nagy cél ugye? A csillagod egy nap le fog áldozni és mindenki el fogja felejteni a neved. De az én segítségemmel képesek leszünk be betonozni a hírneved a Pokol tőrténetébe.
ESTÁS LEYENDO
Álom Démonok
De TodoAdva van három démoni lény akik azért érkeznek a Hazbin Hotelbe hogy Charlie Morningstar álmát a hotelről ellophassák. Ám az érzések és a múlt közbe szól, és az események fordulatot vesznek. Ott van még egy földi börtönben sínylődő Succubus aki...