GELECEK BÖLÜMLERDEN KESİT

260 21 0
                                    

MEDYA:BERKAY

"Fotoğrafı bana ver"

Rüzgarın sesindeki alev alev yanan öfke kelimeleri boğazıma dizmişti. 

"Şu lanet olası fotoğrafı bana ver."

Kendimi hazırladıktan sonra bakışlarımı Berkay'dan Rüzgara çevirdim. Ona doğru ilerlemeye başlayınca Berkay kolumu sıktı. Onu aldırmadan yürümeye başladım.

"Rüzgar."

"Dediklerimi anlamıyor musun?"

Anlıyordum. Ona acı veren bir fotoğraftan bahsediyordu. 

"Rüzgar tamam onu sana vereceğim ama lütfen sakin ol."

"Hayatıma burnunu sokmaktan vazgeç. Bana resmi ver ve buradan defol suratını görmek istemiyorum.

Söylediklerinin arkasından sakar sarı demesini o kadar çok istedim ama söylemedi. En azından onu söyleyince Kelimeleri daha az acıtıyordu. Kalbimi kırmasına izin veremezdim. Çantama yöneldim.

"Kızla düzgün konuş."

Berkayın sesiyle kafamı kaldırdım ama Rüzgar sinirine hakim olamamış çoktan Berkaya yumruk geçirmişti. Ardından Berkay ona yumruk attı.

Benim yüzümden insanların daha fazla acı çekmesini istemiyordum. Bu kararsızlığım üçümüzede zarar veriyordu. Bir seçim yapmalıydım hemen şuanda...  

ARKADAŞLAR  MÜSAİT OLMADIĞIM İÇİN UZUN SÜRE YAZAMAYACAĞIM.

FAKAT OY SAYISI FAZLA OLURSA ELİMDEN GELENİ YAPACAĞIM... :)

OKYANUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin