Cerrahinin dört atlısı

711 34 92
                                    

Açi'yi bu gece uyku tutmamıştır ve sabah saat 06:00 da uyanmıştır. Nazlı'ya bakmaya gider ve üstünü örter daha sonra gider ve kahvaltıyı hazırlar.

~~~~

Ali alarmın çalmasıyla 07:00 da uyanır, kalkar.kendine her zamaki gibi tost hazırlar ve hastaneye gitmek icin hazırlanır.

~~~~

Doruk Özütürk --> yeni cerrahi asistan

Doruk kalkar ve hazırlanır, heyecanlıdır ama hiç belli etmez. kafasında bir çok soru vardır

-Acaba alışabilecek miyim?

-Beni kabul ederler mi, olduğum gibi severler mi?

-Geçmişimle alakalı birşeyler bilmek isterler mi?

-Onlara kendimi açabilecek kadar güvenebilir miyim?

Doruk bu düşüncelerden kurtulmaya çalışır. Dolaptan deri ceketini alır, siyah botunu giyerek evden çıkar ve motoruna atlayarak hastaneye doğru yol alır.

~~~~

Demir'in ise yine nöbeti vardır ve hastanede sabahlamıştır. O sırada gelen bir sesle uyanır.

-Yardım Edin!

Hemen yanında duran gözlüğünü alır ve acile koşar. Küçük bir kız yüzü kanlar için de yardım istiyordur. Demir hemen koşar ve küçük kızı kucaklayarak sedyeye götürür.

Demir:Sakin ol, sakin ol bakalım. Hemşire flaster, sargı bezi ve bolca gazlı bez

Hemşire:buyrun hocam

Demir:tamam küçük kız bitiyor, sakin ol.

Küçük kız:canım acıyor

Demir:tamam bitti aferin. Şimdi söyle bakalım buraya nasıl geldin?

Küçük kız:Yürüyerek :/

Demir: :/ Eee yani tek başına mısın?

Küçük kız:evet

Demir:İsmin ne bakalım?

Küçük kız: Eliz

Demir:tamam Elizcim şimdi sen biraz dinlen ben daha sonra senin yanına gelicem.

Eliz:tamam doktor abi

~~~~

Ali,Nazlı ve Açi hastanenin önünde karşılaşırlar.

Nazlı:Ah! Ali bekle bekle

Ali:Merhaba Nazlı'm

Nazlı:Merhaba canım bugün yeni asistan gelicekmiş kim olduğundan haberin var mı?

Açi:Ay Nazlı ben bile bilmiyorum Ali mi bilecek

Ali &Nazlı: Doğru 😶

Ali Nazlı ve Açi içeri girer ve demirle karşılaşırlar

Demir:Nabersiniz

Nazlı:Aa! Demir senin nöbetin vardı değil mi? çok yorgun gozüküyorsun.

Açi:Ay evet aşkım çok yorgun gözüküyosun bi kahve içelim mi

Demir:Valla çok güzel olur Açi

Açi:Hadi gel

Ali:Nazlı'm sana göstermek istediğim bir şey var.

Nazlı:Yaa demek öyle gelimm

Ali ve Nazlı asistan odasına gelirler. Ali Nazlı'ya bir kutu verir.

Cerrahinin Dört atlısı (Doruk antisi olanlar giremez)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin