נ.מ הארי:
(28.9.2021)
זה היום. היום זה יום השנה מאז שנעלמת אהובי.
לו,לו שלי כבר עברה שנה,שנה מאז שעזבת אותי,שנה מאז שרייקנות מילאה את ליבי,שנה מאז שקמתי באותו בוקר בחודש אוקטובר ואתה לא היית לידי.
מאז אותו יום גורלי כל יום אני מתעורר אל אותה התחושה ,תחושת הריקנות שכבר ניהייתה מוכרת.
אני יודע שאתה לא תקרא את זה,אני לא יודע איפה אתה עכשיו, אבל אני מקווה שאתה בסדר ושמצאת מישהו יותר טוב ממני שידאג לך ויאהב אותך <3
-H
נ.מ כללית:
לאחר בהייה ממושכת בדף הרטוב מכמה דמעות שחמקו מעייניו למרות שהוא הבטיח,הוא הבטיח ללואי שהוא לעולם לא יבכה יותר,למרות שגם לואי לואי שלו הבטיח שהוא לא יעזוב
כנראה ששניהם לא יכולים לעמוד בהבטחה.
הארי מצמץ כמה פעמים וניגב את הדמעות מלחייו שכבר הספיקו להתייבש. הוא קם נושא את המכתב בידו ויוצא מדלת הבית אל האויר הפתוח מלווה בטריקת דלת אחריו.
הרחובות היו חשוכים וקרירים בהתחשב בשעה המאוחרת שבה יצא,אבל הוא אהב את זה.הארי אהב את הקור,הוא אהב את הדממה,הוא אהב ליהיות לבד-טוב לא תמיד זה היה ככה,זה הכל באשמתו,באשמת הילד הנמוך והחצוף בעל העיניים התכולות כמו הים שגרם להארי לרצות להיות בחברתו כל היום.
הארי התהלך ברחובות עד שלבסוף הגיע אל מול תיבת הדואר הישנה והחלודה שבסוף הרחוב שלו-המקום שבוא הם נפגשו לראשונה.הארי נאנח קלות לפני שהוציא בזריזות מכיס מעילו את המכתב והחליק אותו אל תוך תיבת הדואר.
בהתחלה הארי היה מודאג,הוא חשב שאולי קרה ללואי משהו אחרת איזה סיבה יש לו לארוז את כל חפציו ולהעלם כיאלו והאדמה בלעה אותו,אבל אחרי חיפושים רבים הארי הבין שאין לו סיכוי הרי ללואי לא הייתה משפחה,אמו נפטרה אחיותיו עברו לאירלנד לדודתם ואביו של לואי נכנס לכלא מסיבה שהארי לא ידע והוא אמור להשאר שם לעוד 10 שנים,מה שאומר -ללואי לא היה לאין ללכת ולהארי לא הייתה דרך למצוא אותו.
הארי סימס לו מליוני פעמים הוא גם הלך אל החנויות האהובות עליו ואל הבית ספר שלו ובשום מקום לא שמעו ממנו,אך הארי לא התייאש עד שיום אחד הארי קיבל הודעה מלואי:
"תעזוב אותי אני לא אוהב אותך"
אחרי ההודעה הזאת הארי בכה,-באמת בכה.הארי לא בכה כשלואי עזב אותו,הארי לא בכה כשלואי לא ענה להודעות שלו אבל אחרי זה הארי בכה והמון הוא בכה כל הלילה וביום שאחרי הוא קם ללא שום הבעה הוא הבין שלואי לא אוהב אותו,הוא הבין שהוא לעולם לא יראה את לואי וזה גרם למועקה בליבו.
YOU ARE READING
וואנשוטים על לארי סטיילינסון
Romanceתכנים מיניים פגיעה עצמית בגידה איזכור של אונס לארילארילארילארילארי