פרק 6

255 18 29
                                    

סליחה שלקח לי שנים להעלות!!! אני מבטיחה שאני אנסה להעלות עוד פרק בקרוב!
מקווה שתהנו 3>
⚠️איזכורים של דברים מיניים ותכניים מיניים⚠️

נ.מ לואי:
״דארסי את לא ממש עוזרת!״ (ראיתם מה עשיתי פה עם השם😌-ה.כ) אמרתי נאנח ומפיל את ידיי לצידי גופי נשען עמוק יותר בכיסא בעודה מצחקקת לידי, ״רגע רגע, אז אתה רוצה להגיד לי שהלכת אל בחור שהכרת במועדון ולא עמד לך?!״ היא אמרה ופרצה בצחוק בעודי מגלגל עיניים ומשליך את זרועותיי לצידי גופי.
כן.זה קרה. אז...¿ אני פשוט הייתי עייף וחיפשתי מישהו קצת יותר קשוח שיעשה לי את זה, הוא היה סמרטוט וזה הכי טוב שיכלתי למצוא. ״אין חתיכים בחור הזה״ נאנחתי ״אני נאלצת להסכים״ דארסי אמרה נשענת גם היא בכיסא.
דארסי ואני עובדים יחד. אנחנו עובדים ליטרלי בחנות סקס. כן כן
יש אנשים שלא מבינים איך בדיוק הגענו לפה בשלב הזה בחיים שלנו וכמה שפל המקום הזה בעיניהם אבל לנו לא אכפת, יש משכורת טובה, החנות קרובה למאפייה ודארסי כמובן. אנחנו די נהנים פה בסך הכל אם נתעלם מהעובדה שזאת פאקינג חנות סקס שמלאה בצעצועי מין למניהם ונכנסים לפה בערך 30 גברים בגיל העמידה ביום שבוחנים אותנו, אפילו פעם אחת מישהו הציע לי כסף אם אבוא איתו לשירותים!! אז דארסי כמובן בעטה לו בביצים והעיפה אותו בצעקות בזמן שאני מסתכל משועשע מהצד. חוץ מזה שלא היה לי זיון טוב כבר הרבה זמן, יותר מידי.

״המנהל קורא לך״ דארסי יצאה מחדר המנהל וסידרה את החצאית הקצרצרה שלבשה על רגליה הרזות. היא הייתה ״בפיגשה״ איתו מה שאומר-הם כנראה שכבו. המנהל שלנו מזיין אותה כבר מאז שהתחלנו לעבוד פה. הוא נשוי דרך אגב לא שזה מפריע לה. ״אוקי..״ אמרתי קצת מבולבל מהמבט הבלתי ניתן לפיצוח שהיה לה על הפרצוף מתקדם אל עבר המשרד.
״כן מר סטייליס קראת לי?״ שאלתי נכנס וסוגר את דלת המשרד אחריי
״כן תשב בבקשה״ הוא אמר והצביע על הכיסא מולו המצד השני של השולחן ״מר סטיי-״ הוא קטע אותי ״תקרא לי רוב״ (😈😈😈חשבתם שזה הארי אה? אל תדאגו אני לא אתן לקוראות שלי סמאט סטרייטים🤢-ה.כ)״ אוקי... רוב״ אמרתי בטון שואל והתיישבתי מולו ״אז ככה, אישתי ילדה בת קטנה ואני כבר מבוגר מידי כדי לנהל את החנות הזאת אז אני מעביר את ההנהלה של החנות אל אח שלי הארי סטיילס.״ הארי סטיילס מעניין איך זה ישמע עם דאדי-״ לואי אתה איתי?״ רוב קטע את מחשבותי ״כן כן אממ מזל טוב על הילדה והכל״ אמרתי ״אז זה בסדר מבחינתך? כיאלו אתם תכירו אותו בקרוב יקח לי בערך חודש לסדר את כל עיניין ההנהלה״ רוב סידר את החליפה שלו והתיישר בכיסאו ״כן כן״ עניתי לו וקמתי כדאי לצאת מהחדר.
כשיצאתי מפתח הדלת דארסי התקדמה אליי במהירות ממנסה להכנס לחדר ונעצרת כשאני מניח את ידי על כתפיה ״מה״ היא שאלה באדישות קצת חסרת סבלנות ״אני לא רוצה למנוע ממך לקבל זין כן? פשוט עכשיו יש לו ילדה.. ועם כמה שאת זונה לפחות אני יודע שיש לך גבולות״ אמרתי נזהר שלא לפגוע בה ,היא נאנחה והנהנה חוזרת לשבת ליד הקופה. עקבתי אחריה נופל על הכיסא לידה מאחורי הקופה.״אוי נו די עם הפרצוף המבואס הזה בואי נצא היום לבלות ונמצא לך זיון״ קרצתי גורם לה לגחך ״או אני אוהבת אותך לו״ היא קמה וחיבקה אותי גורממת לי להתרוממם ולחבק אותה, הנחתי את ידי על ישבנה לוחץ מעט גורם לה לצחקק ולהתרחק ממני ולשוב לכיסא בחזרה. ״חוץ מזה״ היא שברה את השתיקה ״כשהייתי במשרד יכול להיות שרוב פלט שהארי הזה גיי״ היא חייכה חיוך מתגרה וקרצה גורמת לי לחייך ולגלגל את עיניי ״כן והוא גם בטח בן 70 שזה קצת פחות הטעם שלי לעומתך״ היא חייכה והטיחה מכה לידי.
*מאוחר יותר בערב*
הגענו למועדון לפני שעה אני חושב והפעם האחרונה שראיתי את דארסי הייתה כשהיא התחכחה באיזה מישהו ברחבת הריקודים, שהיא כנראה איתו עכשיו. השעה 12 כי לקח לנו בערך 3 שעות להתארגן ואני משועמם. אני שתיתי אבל לא יותר מידי כי חשבתי שאני הולך להשגיח על דארסי אבל בגלל שהיא לא פה אני יכול לשקוע במחשבה לכך שאף אחד לא רוצה אותי ולשתות עוד ועוד ועוד ועוד. בדיוק כשהורדתי את הכוס השביעית עיניי נתפסו על בחור גבוה וחסון שכשהוא הביט בי חזרה ונוצר קשר עין בנינו התברר לי שעייניו ירוקות וזוהרות.שתיתי עוד כוס והתקדמתי אליו ,יותר נכון התנדנדתי כי הייתי גמור לגמרי אך מודע למעשיי. ״היי״ צעקתי לו מבעד למוזיקה מועד טיפה עליו כשהוא תפס אותי ממותניי וצועק לי ״היי״ בחזרה עיניו בוחנות את גל גופי עד שהגיע אל עיניי ונעצר בוהה בי ונושך את שפתו התחתונה. רקדנו קצת כשידיו עדיין על מותניי יד אחת יורדת לישבני ואני לא התנגדתי. סיבבתי את עצמי כך שישבני צמוד למפשעתו ואני מתחכך בו גורם לו לפלוט אנחות רכות ושוב לתפוס במותניי ולקחת את השליטה לידיים. הוא התכופף לאוזני ולחש לי משהו לא מובן ומשך אותי אל עבר החנייה. נכנסנו לאוטו שהיה נראה יקר מאוד והוא סגר את הדלת אחריי. אחרי נסיעה שקטה הגענו לבית שכנראה היה שלו והוא היה עצום! כל החצר הייתה מלא בצמחייה ואורות לדים מעומעמים שיצרו למקום אוירה רגועה כזאת.הבחור משך אותי אל תוך החצר הגדולה מוציא מפתח מהכיס וחושף בפניי את ביתו הגדול והמסודר להפליא. נכנסנו בעודו סוגר אחרינו והולך למטבח בלי לומר מילה ואני עוקב אחריו. ״אז מה שמך?״ הוא שאל ורק עכשיו הבנתי כמה צרוד ונמוך הקול שלו וזה רק הדליק אותי יותר. ״ל-לואי״ אני אפילו לא יודע למה גמגמתי ,כי הוא היה חתיך בטירוף או כי הוא בדיוק הסיר את חולצתו הדקה מגופו החטוב והמקועקע שהיה פשוט עוצר נשימה. הוא גיחך למשמע הגימגום שלי והתקדם לעברי מושיט לי כוס שהתבררה כמשקה חריף, בלי יותר מידי שאלות שתיתי הכל והרגשתי את המשקה המר צורב בגרוני.הנחתי את הכוס על השיש השחור ומלא הברק שהיה שם והתקדמתי אליו נוגע בתווי החזה שלו. הוא גיחך ונישק את שפתיי ברעבתנות. הוא דחף את לשונו אל פי כמה שיכל ונפרד ממני עם ניקור שפתיים קטן כששנינו מתנשמים ולהוטים כשהוא מוביל אותי לחדר שהתברר כחדר השינה שהיה ענקי עם רצפה שיש שחורה ומבריקה ואורות לדים אדומים מהבהבים באיטיות גורמים לי להרגיש בסרט. הוא דחף אותי על המיטה הענקית שהיה מכוסה במצעים שחורים גם כן- הבן אדם הזה ממש אוהב שחור. (כמוני😌-ה.כ)הוא הוריד ממני את חולצתי ואת מיכנסיי ואז את הבוקסר הדק שלבשתי. לפתע הוא קם ממני והרגשתי את חוסרו של חום גופו. כולי מתנשף פתחתי את עיניי מבחין בו חוזר לחדר ערום כולו עם אזיקים אדומים ופרוותיים בידו הימנית. פערתי את עיניי מרגיש את הזין שלי נעמד יותר (אם זה אפשרי בכלל) למראה הגוף החטוב מידי שלו. גמעתי את רוקי כשהוא עלה מעליי מתחיל בעדינות ואז באגרסיביות למצוץ ולנשוך את עורי הרגיש בצוואר. גנחתי בחוסר שליטה ונשימתי נקטעה בגרוני כשהרגשתי אותו אוזק את ידי למיטה ומתיישב מביט בי במבט רעב ומתרקב אל שפתיי מנשק אותן באגרסיביות. ״הארי״ הוא לחש לאוזני ״ממ?״ המהמתי כשאלה כי לא ממש יכולתי לדבר במצב הנוכחי שלי. ״זה השם שלי, הארי כדי שתדע מה לצרוח כשאזיין את הצורה ממך״ בלעתי רוק והסתכלתי אליו ״למרות..״ הוא לחש לאוזני ״שאני לא חושב שתצליח להשחיל מילה כשאדפוק אותך כנגד המזרון והמיטה תחרוק״ בשלב הזה לא יכולתי לקחת את זה יותר כי הזין שלי כבר כאב והוא רק דיבר בלי לעשות דבר. דחפתי את מותניי אליו כדי לרמוז לו לעשות משהו והוא חייך חיוך מתגרה ורכן לעברי מלקק פס לאורך כל החזה שלי ויורד לנשק נשיקות באזור המפשעה שלי עד הכיפה. נאנחתי וגניחה עמוקה נפלטה מסוף גרוני כשהוא לקח את כולי לפיו, מוצץ ושואב את כל אברי אל תוך פיו ואני גונח בקולניות וללא שליטה דוחף את מותניי אליו גורם לו להחנק לי על הזין. הוא התרומם ובלי להמתין יותר מידי סימן לי לפתוח את פי וכשפתחתי הוא נתן לי למצוץ את שלושת אצבעותיו. כשכל אצבעותיו רטובות ביסודיות הוא פיסק מעט את יריכיי ודחף את האצבע המצביעה שלו אל תוכי גורם לי להאנק ולהתרגל לתחושה כשהוא מזיז אוצה בתוכי. הוא הוסיף עוד אחת ולבסוף גם את השלישית ואז הוציא את כולן במכה גורם לי להפיק קול לא מרוצה שמיד השתנה כשהוא הכניס בלי הכנה את איברו לחורי ההדוק. הוא נדחף לתוכי שוב ושוב גורם לי להאנק ולגנוח ״ה-הארי״ בחולשה, כשהוא נדחף כנגד הערמונית שלי פלטתי צווחה גורם לו להבין שהוא מצא את זה והוא נדחף לשם שוב ושוב גורם לי לפלוט צעקות וצווחות בעודי שורט את גב המיטה - בהתחשב בכך שהייתי אזוק-בעזרת ציפורניי. הוא נדחף לתוכי במהירות ממכרת מזיין אותי חזק כל כך שהמיטה מתחתינו חורקת.״פאק אתה נראה כל כך טוב״ הוא פלט נושך את שפתו ״נראה כל כך טוב מתחתי כנוע ונזקק למגעי״ הוא אומר מלווה בגניחה חזקה וגומר בתוכי בדיוק כשאני גומר על חזהו ובטני. הוא יוצא ממני שנינו מתנשפים ומתנשים והוא נופל למיטה לצידי מתקדם אליי כדי לשחרר את האזיקים ולנשק לשפתיי פעם נוספת לפני שניקה את שנינו במגבת שהיייתה על השידה והרים את הסמיכה מעלינו מחבק אותי בזרועותיו.
*חודש אחרי*
״כן דארסי היה מדהים כמו כל פעם בחודש האחרון״ סיפרתי לדארסי על איך היה הסקס עם הבחור השרמנטי שאני שוכב איתו במשך חודש האחרון. מאז אותו הלילה אנחנו שוכבים כמעט כל יום. ״בקיצור תחפי עליי אני יוצא מוקדם כדי לפגוש אותו נדבר״ אמרתי יוצא מהחנות אל המכונית שלי.אנחנו אומנם מזדיינים אבל אנחנו לא זוג או משהו כזה. כשאמרתי לו שאני לא מחפש זוגיות או משהו אלא רק סקס חסר משמעות הוא אמר שגם הוא אך היה על פניו מבט קשה לפיענוח. בכל מקרה הסקס איתו מדהים!!
הגעתי לפתח ביתו מגלה אותו על הספה מדפדף בערוצים בטלוויזה ולא שם לב שנכנסתי אז סגרתי את הדלת בחוזקה וכהבחין בי הוא כיבה את הטלויזיה והתקדם אליי במהירות. חשבתי שהוא ינשק אוצי עד שאפסיק לנשום ויקרע את בגדיי ממני אבל לא, הוא פשוט חיבק אותי מפתיע אותי מעט אך התעשתי על עצמי וחיבקתי אותו בחזרה מגחך. ״לא ראית אותי יומיים והתגעגעת אה?״ שאלתי וכל מה שהוא עשה זה להמהם ולחבק אותי חזק יותר. ״הכל בסדר הארי?״ שאלתי כשהוא התחיל מעט לרעוד ״א-אתה בוכה?״ פתאום התחלתי לדאוג. הוא התרחק ממני משפיל את ראשו והולך אחורה בצעדים מהירים עד שהוא מתנגש בקיר מאחוריו. ״לואי זה לא יעבוד.״ הוא אמר עדיין לא מביט בי ״מה?״ שאלתי מבולבל ״אנחנו. זה צריך להיפסק״ פי נפתח והייתי המום ״ה-הארי אתה רציני?״ הוא עדיין לא הביט בי וזה הרתיח אותי ״פאקינג תענה לי״ הרמתי את קולי והתקרבתי אליו ״תתרחק ממני. לואי אתה לא יותר מסטוץ פשוט לך מפה ואל פאקינג תחזור״ הוא אמר במרירות עדיין לא מרים את מבטו אליי.הייתי קפוא. לפתע הרגשתי דמעות בעיני ויבבה חלושה נפלטה מפי ומיהרתי לכסות את פי בידי כדי שלא ישמע. הוא מיד הרים את ראשו אליי ועל פניו היה מבטח מודאג ומצטער, הוא לא החלטי או יציב בשום צורה! הבן אדם הזה מטריף אותי, אבל הוא התכוון למה שאמר. אני חושב, וגם אם לא זה לא משנה. ניגבתי את דמעותיי במהירות הולך אחורה בצעדים מהירים לכיוון הדלת לא מוריד את מבטי משלו ״יודע מה? לך פאקינג תזדיין ולא איתי לוזר!״ צעקתי ורצתי מדלת הבית. נכנסתי למכונית ופשוט ישבתי שם יודע שאין בי את היכולת לנהוג כרגע ושהארי לא יבוא לבדוק מה איתי בכל מקרה. פשוט התנשמתי, אני פגוע. כל כך פאקיגנ פגוע! שילך להזדיין אף גבר לא פוגע בי במיוחד אחד שאפילו לא היינו במעכרת יחסים. אז למה זה כואב? נאנחצתי והעברתי את ידי על פניי ״אז למה לעזאזל זה כואב?!״ צעקתי לאויר ״אפילו לא היינו משהו״ לחשתי מרגיש את הדמעות חוזרות לעיניי ונסעתי הביתה.
*יום למחרת*
לא היה לי כוח לכלום אני פאקינג עצבני והתעלמתי מדארסי כל הבוקר כי אין לי מצב רוח לדבר וגם היא עצבנית כי זאת התקופה שלה בחודש וכי רוב עוזב היום. ״טוב לואי זה לא עובד ככה פשוט תספר לי מה קרה אני צריכה תעסוקה ואני לא יכוחה להמשיך לראות אותך עם הפרצוף הזה בידיעה שיהיה לך קמטים״ גיכחתי וסיפרתי לה את הכל.
״מה-״ היא הייתה בשוק ״הפאקינג זין הזה״ היא אמרה כלא מאמינה ״הפאקינג זין הזה״ הסכמתי איתה. לפתע רוב יצא ממשרדו עם קרטון בידו ששם היום כל הדברים שנשארו במשרד שלו. ״אז אני מניח שזהו״ הוא חייך ״ אחי יגיע לפה בכל רגע שיהיה לכם בהצלחה״ הוא אמר ויצא ובדיוק כשיצא דאסי נפלה על הכתף שלי. היא לקחה את זה קצת קשה מידי אז הרגשתי צורך לרכך את הסיטואציה. ״שיהיה לכם בהצלחה, מי שישמע זה לא כיאלו אנחנו עוברים דירה או משהו כולה מנהל חדש גאד״ היא גיחכה והתרוממה חוזרת לכיסא שלה. ״חוץ מזה אני מקווה שמה שמו יהיה חתיך אולי יהיה תורי לקבל בתחת מהמנהל?״ קרצתי לה והיא צחקה. פעמון הדלת שמסמן שמישהו בא צילצל וגרם לשנינו להסתובב אל עבר הדלת ולגלות מולנו דמות גבוה בחליפה שחורה, סרקתי את גופו וכשהגעתי לעיניו פערתי את פי . ״ל-לואי?״ פתאום החזות הקשוחה שלו התנפצה לגמרי ופניו הפכו לפגועות ודואגות. למה בדיוק הוא פגוע?! לעזאזל הבן אדם הזה. דראסי ראתה שהמצב מביך בלי להבין למה אפילו אז היא שברה את השתיקה ״אז... אני מניחה שאתה האח של רוב?״ היא שאלה בחוסר נוחות ״כ-כן״ לפתע הוא חזר לדמות הקשוחה וסידר את החליפה השחורה שלו. ״ אז שמך דרארסי?״ הוא שאל אבל לא הוריד את מבטו ממני ואני שעד עכשיו לא הוצאתי מילה מפי בלעתי רוק והתיישרתי בכיסא. לפתע מבטו ירד אל מפשעתי והוא בחן את גופי ונשך את שפתיו ״לואי?״ הרמתי את מבטי אליו והוא סימן לי עם ראשו לבוא למשרד שלו. הוא נכנס למשרד וסגר את הדלת אחריו. ״אוקי קדימה מי זה״ דארסי שאלה חסרת סבלנות ״ז-זה הארי.״ מלמלתי עדיין בשוק ממה שקרה ״הארי הארי? הארי זה השעיף אותך מבית-״ קטע אותה ״כן כן הארי הזה״אמרתי מיואש ״אתה מתכוון להכנס או מה?״ היא שאלה ונאנחתי ״הוא בטח יפטר אותי או משהו וואטאבר״ גלגלתי את עיניי והתקדמתי אל המשרד מחוסר בכוחות. נכסתי אל המשרד מתיישב מולו לא טורח אפילו להביט בעינייו ״תסתכל עליי״ קולו היה תקיף אך מתגרה גורם לי להרים את פניי לעברו מסוקרן. הוא נשך את שפתו התחתונה ואמר ״פאק כמה שהייתי רוצה אותך מתחתיי עכשיו״ הוא אמר בוחן את גופי. קולו הצרוד הדליק אותי כל כך אבל אז יצאתי מהטראנס וחזרתי למציאות ״אוקי מה לעזאזל אתה חושב? שאחרי מה שאמרת אתה תבוא ותגיד לי מה לעשות וכמה אתה רוצה אותי ואני אחזור אלייך כיאלו כלום?״ גיחכתי ״ התנהגת כמו פאקינג נמושה ועכשיו אתה מעמיד פני גבר. מה בדיוק חשבתי שיקרה לעזאזל?״ שאלתי עצבני ״חשבתי שתעשה כל מה שאני אגיד לך כמו פאקינג זונה כי זה מה שאתה לואי לא? ליטרלי זונה בשבילי.״ הוא אמר בפרצוף מסופק, ויכול להיות שהייתי מתנגד לולא היה מוריד את ג׳קט החליפה ואת החולצה שמתחת במהירות ופתח את כפתור מכנסיו. ״פאקינג בולשיט״ לחשתי והתקדמתי לעברו במהירות מתיישב עליו ומביט בעיניו הירוקות. הוא הרים את ידיו והניח אותם על מותניי אחת מהן יורדת לישבני ״פאק אני ככ מצטער שהתנהגתי כמו נקבה. א-״ קטעתי אותו בנשיקה. אני לא יודע למה אולי פחדת ממה שהיה לו להגיד? התנשקנו בלהט עד שהוא עצר את הנשיקה ״לואי אתה לא מבין כמה אני רוצה את זה עכשיו אבל זה לא הזמן אנחנו צריכים לדבר״ קמתי ממנו אך במקום להרגיש פגוע פשוט הייתי מסוקרן. ״א-אני יודע שהייתי מניאק ורגשני ואני כל כך מצטער. אף אחד אף פעם לא ראה אותי במצב כזה, א-אני אני מחבב אותך, מאוד.״ הוא אמר ואני נדהמתי ״זהו תעשה עם זה מה שאתה רוצה״ מבטו היה מעט פגוע , חייכתי חיוך רחב ורצתי אליו עוטף את ידי סביב צווארו חוזר למקום שבו הייתי כמה רגעים מקודם- על בירכיו. ״גם אני מחבב אותך, המון״ אמרתי מתרגש מנשק אותו בכל הפנים ״אני חושב שאנחנו צריכים לצאת״ הוא אמר מעט ציני ״ הו כן?״ שאלתי מתגרה בו ״אממ כן״ הוא החזיר לי באותו טון מתגרה ואז נישק אותי נשיקה ארוכה שגמרה לי להבין שאני צריך אותי קצת יותר משחשבתי.

———————————————————————————2468 מילים!!
זה הפרק הכי ארוך שאי פעם כתבתייי
מה אתם אומרים?
אם אהבתם תגיבו ותצביעו
3>
-M

וואנשוטים על לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now