היי יפות אני יודעת שלקח לי הרבה זמן להעלות פרק פשוט היה בעיה עם החשבון אבל סידרתי את זה ועכשיו הכל טוב
בכל מקרה תהנווו 3>
*תכניים מיניים מפורטים*נ.מ לואי:
״אנחנו פאקינג נפרדנו!״ צעקתי על ליאם בטלפון. ״מה לואי אבל אתה זה שרוצה ללכת״ הוא ענה בקול ישנוני ״אני ממש לא רוצה ללכת אני פשוט לא רוצה להיות גס רוח הוא בכל זאת הזמין אותי״ עניתי ונאנחתי ״רגע הוא הזמין אותך?״ ליאם שאל בתמיהה בעודי מגלגל עיניים ונאנח ״אתה לא מקשיב לי! אמרתי שהוא אמר לזאין שהוא מוזמן ואני יכול לבוא אם אני רוצה״ ״לואי זאת לא בדיוק הזמנ-״ ״אויש תשתוק״ קטעתי אותו.״ נו קדימה לואי שנינו יודעים שאתה עדיין בקטע שלו! אומנם נפרדתם בגלל שהוא בגד ב, אבל אני בטוח שלא הפסקת לאהוב אותו״ כן. הוא צודק. אבל אני עדיין לא אלך, או שכן...? ״לואי אתה עדיין פה?״ שמעתי את ליאם ונזכרתי שאנחנו עדיין בשיחה ״אתה צודק אבל אני לא רוצה שהוא יחשוב שאני רוצה אותו וגם יש לו חברה חדשה! אני ראיתי בטוויטר״ ״לואי זה מגוחך זה שהוא הצתטלם עם מישהי לא אומר שהם ביחד! אז מה אם הוא בי!״נאנחתי שוב ובדיוק שבאתי לומר משהו ליאם קטע אותי ואמר ״לואי אני חייב לנתק זאין פה ובכל מקרה פשוט תלך או משהו אוקי ביי״ ואז ניתק אדיוט... חשבתי לעצמי.
הגעתי למסיבת יום ההולדת של הארי-האקס שלי יחד עם זאין. המסיבה הייתה במועדון ואני חייב לומר שהוא היה פשוט ענקי! נכנסנו פנימה ולקח לי אולי 3 שניות ללכת לאיבוד בין כל האנשים. מצאתי מקום שקט ליד אחד הברים שהיו שם שגם סוג של משקיף על כל המועדון והתיישבתי. אחרי בערך 10 דקות הבחנתי בהארי בין קהל האנשים עם אותה הבחורה מהתמונה בטוויטר. מיד שלפתי את הנייד שלי מהכיס וצילמתי אותם שולח לליאם וכותב לו ׳אמרתי לך׳ הרמתי את עיניי מהטלפון והארי כבר לא היה שם. תהיתי איפה הוא ואפשר לומר שקצת קצת נרגעתי כשראיתי שהבחורה הזאת מדברת עם גבר אחר. הסתובבתי אל הברמן ולפתע גיליתי את הארי שיושב לידי, הבטתי בעיניו הירוקות והנוצצות שגרמו לי לאבד את עצמי, פי נפער לרווחה וכל מה שהצלחתי לומר היה ״ה-הארי?״
הוא גיחך וחשף את אחת מגומותיו היפות ״זה אני״ אמר ושתה מהמשקה שהיה מונח לידי. ״אז באת בסוף אה?״ הוא שאל בקול פלרטטני ״ככה זה נראה״ עניתי וניסיתי להשמע סאסי מה שלגמרי לא עבד כי הייתי כל כך לחוץ. לפתע הבחורה שדיברה עם הארי הגיעה אלינו והניחה את ידה על צווארו של הארי שנשען על הבר
״הארי איך אני נראת ?״ היא שאלה מסדרת את השמלה הצמודה שלבשה ״יפיפיה״ הארי ענה והסיט את מבטו אליי בחזרה סורק אותי מלמטה למעלה והוסיף ״וגם אתה״ גורם לי להסמיק בטירוף.בהינו אחד בשני לעוד כמה רגעים ארוכים והבחורה כבר הלכה מתישהוא כשהארי רוקן שוט שהברמן הושיט לו קם ומושך אותי מידי אל הקומה השנייה שמסתבר שיש פה דוחף אותי לאחד החדרים וסוגר את הדלת אחרינו ״מ-מה אנחנו עושים כ-כאן?״ שאלתי בקול חלש וצרוד ״ששש״ הוא ענה והניח את אצבעו על שפתיי מתקרב אליי יותר ממה שהיה מקודם ומצמיד אותי אל הקיר. ״פאק כל כך התגעגעתי אלייך״ הארי אמר ונשך את שפתו התחתונה בעודו בוחן את תווי פני, בלעתי רוק בכבדות כי בירצינות לא יכולתי לנשום באותו רגע. הוא התקופף אליי כדי לנשק אותי עד שחזרתי אל המציאות פערתי את עיניי ודחפתי אותו אחורה ״ מה אתה עושה ?!״ שאלתי בתוקפנות ״זה די ברור לא?״ הוא גיחך משועשע גורם לי לסגור את אגרופיי בחוזקה ובכעס ״אתה פאקינג צוחק נכון? אתה זה שבגד בי זוכר? מה לעזאזל ציפת שיקרה שאני אבוא ופשוט נחזור להיות כמו שהיינו!?״ צרחתי עליו ולפתע הבעת פניו השתנתה למודאגת ומבולבלת״א-אתה חושב שבגדתי בך?״ הוא שאל״חשבתי שנפרת ממני בגלל הריב המטופש הזה״ אמר מביט ישר לעיני ״לואי אני באמת לא יודע למה אתה מתכוון אבל אני נשבע בפאקינג אלוהים שלא בגדתי בך״ אמר והתקדם אליי מעט מצמצם את הפער ביננו ״הארי אני ראיתי את ההודעות שלך!״ לואי אמר בקול ילדותי ומתבכיין ״מה לואי על איזה הודעות אתה מדבר בדיוק?!״ הארי עכשיו הניח את ידו על הלחי שלי ולא יכולתי לעצור את הדמעה שהחליקה במורד הלחי שלי לפני שאמרתי ״אנחנו היינו ברמצע הריב המטופש הזה (שאני אפילו לא זוכר על מה הוא היה) ואז השארת את הטלפון שלך לידי וראיתי הודעה שקפצה במסך וכשנכנסתי לצ׳אט אני ראיתי הודעות שבהן אתה מספר למישהי עד כמה אתה אוהב אותה וכמה היא חשובה לך ומאוצו רגע פשוט גמרתי איתך״ ניגבתי את דמעותי והתרחקתי ממנו כמה צעדים. הוא נאנח והעביר את ידו בשיערו ״לואי אני באמת לא מבין הינה קח את הטלפון ותראה שלא התכתבתי עם אף אחת!״ הוא הושיט לי את הנייד שלו. גילגלתי את עיניי וחטפתי את הנייד מידו גולל בצ׳אטים עד שהגעתי לאותו הצ׳אט הארור שראיתי באותו היום. נכנסתי אל התמונה של הצ׳אט מופתע לגלות שזו לא אחרת מהבחורה שהארי דיבר איתה מקום במסיבה והעלה איתה תמונה! בדיוק באותו הרגע אותה הבחורה נכנסה לחדר גורמת לי לחגך מכמה אירוני המצב שנקלענו אליו ״יש לך תזמון מדהים!״ אמרתי לא שם לב שאני בוכה בזמן שאני מתקדם אליה ומניח את האצבע שחי על החזה שלה כיאלו מצביע ״מה לואי מה לעזאזל״ הארי התקדם אחינו ומשך אותי אליו. בצורה מפתיע פשוט נישקתי אותו נשיקה סתמית וקצרה וכשהתנתקנו נגלה לפני מבטו המופתע מאוד ״לו..?״ הוא שאל מבולבל .״הא! ככה זה מרגיש בגידה לא ממש נעים נכון?!״ שאלתי בצעקה את אותה הבחורה שפשוט עמדה שם מופתעת ומבולבלת ״א-אני..?״ היא שאלה מעקמת את ראשה ,הארי נאנח ואמר ״ג׳מה זה לא הזמן המתאים לכי מפה בבקשה״ הבחורה ששמה התברר כג׳מה יצאה מהחדר סוגרת את הדלת אחריה ״אז ג׳מה זהו שמה אה?״ לואי שאל וחייך חיוך מזוייף אל עבר הארי ״לואי בפעם המיליון על מה אתה מדבר?!״ הארי אמר ביאוש ״אתה פאקינג צוחק נכון?!״ לואי שעל בעצבים ודחף את הטלפון אל הפרצוף של הארי מראה לו את ההודעות. הארי הביט באלפון למשך שניות ארוכות עד שפרץ בצחוק גורם ללואי להסתכל עליו מוזר ״לואי אתה חושב שזאת חברה שלי?״ הארי שאל מנגב את דמעותיו (הוא כיאלו בכה מצחוק /: -ה.כ) ״לואי זאת אחותי ג׳מה זאת שסיפרתי לך שהיא גרה בישראל? היא פשוט באה לבקר אז ביליתי איתה לאחרונה ״ הארי אמר וליטף את פניי ״מ-מה?״ לואי שאל מופתע ״ א-אז אני ב-בעצם אידיוט גמור?״ גירדתי בעורפי וגיחכתי גורם להארי לגחך גם ״לואי את האדיוט האהוב עליי״ הארי אמר בחיוך גורם לי להרים את מבטי ״ אני באמת אוהב אותך לואי״ הארי אמר ברצינות ״גם אני״ עניתי מרגיש פרפרים בבטן כששמעתי את שלושת המילים האלו ממנו.
נ.מ הארי:
סוף סוף הוא חזר אליי. הבייבי שלי פאקינג חזר אליי!
״גם אני״ שמעתי אותי אומר ולא חיכיתי רגע לפני שהתכתי את שפתי על שלו מנשק אותו בנזקקות ואהבה רבה. הוא היה כל כך חסר לי בזמן שהיינו פרודים. התקדמתי קדימה גורם לו ללכת אחורה וליפול למיטה כשאני מעליו ואנחנו עדיין מתנשקים. כשנפרדנו הבטתי בעיניו מחפש אישור וכשהוא הנהן תקפתי את צווארו בנשיקות ונשיכות קטנות לכל אורך צווארו גורם לו להאנק מתחתיי. ירדתי בנשיקות קטנות אל עבר החזה שלו פושט את חולצתו ממנו ואת שלי ממני ,לאחר מכן חזרתי לנשק את שפתיו פותח את כפתור הג׳ינס שלו ופושט אותו מגופו הקטן כשהוא שרוע מתחתי.
נ.מ לואי:
הוא הוריד לי את המכנס והבוקסר ועכשיו הוא מוריד את שלו וכל הזמן הזה לא מנתק את קשר העין איתי. כששנינו הגענו למצב שאנחנו ערומים כשהוא מעליי מתנשקים בלהט לפתע הוא ניתק את הנשיקה ופיסק מעט את רגליי עומד בניהם. הוא הושיט את האצבע המצביעה שלו אל עבר הפה שלי נותן לי למצוץ את כולה ונראה שהדליק אותו המראה שלי עושה את הפעוחה הזאת כי הוא נשל את שפתיו בחוזקה וסרק את כולי. הוא הוציא את האצבע מפי וקירב אותה אל חורי מתחיל להכניס בעדינות עד שכל האצבע בפנים. הוא התחיל להזיז אותה גורם לי להאנק מעט בכאב אבל אחרי כמה שניות לגנוח בהנאה ולגרום לי להכניס עוד אצבע ולבסוף אפילו עוד אחת. בעודי גונח הוא הוציא את אצבעותיו ודחף את איברו בלי להתעכב יותר מידי גורם לי לגנוח בחוזקה ולצעוק ״הארי!!״הוא חייך למשמע קולי ונדחף אליי שוב בעשינות רבה עוד כמה פעמים וכל מה שאפשר לשמוע זה את גניחותיי החזקות וההתנשמויות שלו בעודו נדחף אליי שוב ושוב.״אתה כל כך הדוק לו ״ הארי אמר בחולמניות והגביר את הקצב גורם לי להשתנק ולא במכווון לקרב את אגני אליו. אני מתחיל להרגיש את התחושה הסוחפת שנבנת באגני ״חזק יותר הארי ״ והוא עושה כדברי ותוך פחות מחצי דקה אני גומר על בטני התחתונה והוא גומר בתוכי ויוצא ממני נופל לצידי על המיטה מתנשם ״זה היה .. וואו״ אמרתי שומע אותו מגחך ״זה היה וואו״ הוא נושק לראשי ומחבק אותי גורם לי להתכרבל בתוכו ולהסחף לשינה ארוכה .״לואי..״ אני שומע לחישה ומתעורר בבהלה ״מה הארי מה נרדמתי״ אני משפשף את עיניי ומתיישב ״כמה זמן ישנתי? ״ אני שואל מנומנם ״בערך רבע שעה״ הוא אומר עם חיוך ״שיט הארי היום הולדת שלך!״ פתאום הרגשתי רע שבמקום להיות ביום ההולדת שלו הוא נשאר איתי פה כשישנתי ״אממ זה עדיף להיות פה איתך במקום שם אבל עכשיו אני די חושב שעדיף שנחזור הביתה״ הוא אומר מחייך וגורם לי לחייך גם ״כן.. עדיף״.
שנינו התלבשנו במהירות מתגנבים למוזיקה הרועשת שבחוץ כשהארי משך אותי מידי למחוץ למועדון ״אז אליי או אלייך?״ הוא שאל עם חיוך חינני וגרם לי לחבק אותו חזק ״אני שמח שהכל חזר לקדמותו״ אמרתי והוא הנהן ״ גם אני״ .
———————————————————————————
מגחגחגחצבב מקווה שאהבתם!!!!
לאב אותכם 3>
❤️❤️
1500 מיליםם
-M
YOU ARE READING
וואנשוטים על לארי סטיילינסון
Romanceתכנים מיניים פגיעה עצמית בגידה איזכור של אונס לארילארילארילארילארי