פרק 8

113 8 1
                                    

אמלה לא כתבי אולי שנה ובכל זאת היהה אני חוזרת לעוד פרק אקראי על לארי כי יש לי פרץ כתיבה🫶🏻
תהנו באביז
⚠️סמאט⚠️

נ.מ כללית:
״פאק״ לחש לואי  מתאמץ לא להשמיע קול חזק יותר. הארי התחיל לנוע בתוכו באיטיות מייסרת שגרמה לפרפרים לעלות לאורכו של עמוד השדרה שלו ולגרום לולהתפתל ולנעוץ את ידיו חזק בסדינים. ״לואי..״ הארי יבב פרצופו מעיד על התאמצות בעודו נע טיפה מהר יותר בתוכו. לואי עמד לאבד אתזה. אם לא יקבל את מה שהיה זקוק לו ברגע זה הוא עוד יתפוצץ וזין על המשחק המקרים של הארי שהשאיר את לואי על הקצה במשך שעות ״פאק הארי. אני רוצה אתזה חזק וקשה, הכי מהר. אני רוצה שתהרוס אותי״ לואי נאנח הארי לא היה צריך יותר מזה בשביל לתפוס בחוזקה את מותניו של לואי חזק מספיק שישאר סימן ולהידחף לתוכו בחוזקה, עמוק יותר ולפגוע בנקודה שגורמת ללואי לצרוח כל כך חזק והארי המשיך להדחף לאותה נקודה שצימררה את לואי. ״כן..כן״ לואי גונח יודע בהחלט שהוא קרוב וכך גם הארי שנדחף בעוצמה אל לואי עמוק כל כך וחזק פוגע בנקודות של לואי שוב ושוב גורם ללואי לשהות באופוריה . הארי הגביר את הקצב מה שהיה נראה לא הגיוני בהתחשב בחוזקה שנדחף אל לואי ותקע את פרצופו בסדין המיטה כשלואי מתפלל למחילה על כמות הפעמים שהזכיר את שמו של ישו. שניהם גמרו ביחד באנחה חזקה מתנשמים ומתנשפים. לקח להארי כמעט 5 דקות שלמות להרגע מהאורגזמה המדהימה שלואי העניק לו ולצאת מתוכו. ״פאק לואי״ לחש הארי העייף משתדל להשאיר את עיניו פקוחות  ״כן כן אני יודע״ אמר לואי בטון שהיה אמור להשמע עוקצני אבל פשוט נשמע נזקק. לואי קם כדי ללבוש את הבוקסר שלו ולגרש את הארי כדי שיוכל להתנקות ולישון את שנת היופי שהוא צריך אחרי הפעילות הגופנית שעשה כרגע.
״קדימה מניאק צא מהמיטה שלי״ קרא לואי בעודו צולע אל עברו של הארי וזורק עליו את הבוקסר ״בבקשה לואי אני עייף רק תתן לי להשאר הלילה אני אלך בבוקר״ אמא הארי בקול מתחנן ושחרר פיהוק קטן. לואי לא רצה להיות מניאק חסר תקנה אבל ככה הוא והוא והארי היו סתם יזיזים ששנאו אחד את השני אז הוא פשוט בעט בגבו של הארי כי אין בכוחותיו להוציא הגה מהפה ״אתה חייב להיות זין? אחרי שהענקתי לך את האורגזמה הכי טובה בחייך אתה חוזר להיות מניאק כיאלו לא חלקנו רגע אינטימי״ הארי אומר בארסיות גועל כמעט כיאלו עמד לירוק על לואי או משהו ״זה רק סקס תתגבר עלזה״ אומר לואי ומנסה שלא לתת לרגש להגיע לקולו הארי נראה פגוע עד עמקו נשמתו מסנן בארסיות ״לך תזדיין״ בעודו יוצר מחדר המעונות של לואי עם בגדיו בידיו לבוש רק בבוקסר.
לואי לא התכוון בכלל הוא לא כזה אבל זו הדרך היחידה שהוא מכיר לתקשר בה עם הארי.
למחרת לואי החליט להשתחרר עם חבריו ויצא לבר הקרוב לקמפוס. בדרך כלל הוא לא צריך לחפש זין כי כשהוא רוצה משהו הוא מתקשר להארי שבשמחה דופק אותו בסלון, במטבח , במיטה, בשירותים של הקמפוס, בחדר הארונות, בכיתה ריקה ובעוד המון מקומות אחרים. לואי והארי שנאו אחד את השני אך הזדיינו אחד עם השני כי מצאו את השנאה שלהם כלוהטת. שניהם אהבו זיון חזק ללא רחמים ושניהם אהבו לנסות דברים חדשים וצעצועים ( חוץ מהפעם ההיא שהארי סטר לתחת שלו והוא קם והלך כי זה לא לכבודו של לואי לספר להארי כמה שהוא הדליק אותו) לואי שנא את הארי והארי שנא את לואי וככה זה היה . כלום מלבד זיון קל.
היום היה שונה. היום לואי רצה לחפש לו מישהו אחר, רק להיום מחר הוא כבר יחזור לעמוד על ארבע לפני הארי ולתת לו לעשות בו כרצונו כל עוד לשונו קשורה בכך.
לא עבר זמן מה וכבר לואי היה צמוד למישהו על הרחבה כשלשונך תקועה בגרון של גבר נאה וגבוה שקראו לו נואה? או אולי ג'ייקוב? לואי לא ממש התעניין בדבר שהוא לא לשונו. לפתע הרגיש יד על התחת שלו וכשהסתובב הוא מצא מישהו עם יד ענקית שכיסתה את
כל התחת שלו ממשש אותו מאחורה ומושך אותי אליו. לואי עזב את הבחור שלפני שנייה חקר את פיו והתחכך בבחור שמאחוריו. מה אפשר לומר לואי היה זונה. לואי לא שכב עם מישהו אחר מהארי במשך חצי שנה כי להארי זה ״הפריע״ מסיבה כלשהיא אבל כרגע לואי היה כל כך חרמן שלא היה לו אכפת מכלום. בין רגע הוא הגיע עם הבחור לשירותים של המקום וחיפש תא פנוי, הוא פתח כבר שתי תאים ותפס זוג נשים מתנשקות ללא חולצה ושלישיה שעשו אלוהים יודע מה
כשבא לפצוח את התא השלישי לפתע הארי יצא ממנו ולקח לו שלוש שניות להסתכל בזעם על לואי יעל הבחור ששואב את צווארו . ״מה לפאקינג עזאזל לואי?!״ הארי צעק ודחף את לואי ואת הבחור ״לא חייב לך כלום תזדיין הארי״ לואי אמר בחיוך שהיה מיותר אבל הוא רק רצה להרגיז את הארי. הוא תפס את פרצופו של הבחור ודחף את לשונו לפיו שומע טת הארי צורח עליו שלא ידבר איתו יותר ויוצא בעצבים . לואי כיוון אליו אצבע שלישית ומשך את הבחור כדי שיחזור איתו לחדר המעונות שלו.
לואי קם בבוקר מרגיש משהו יבש על החזה שלו ויד כבדה על התחת שלו הוא הסתכל לצד וראה את הבחור עם הידיים הענקיות ועוד בחורה עירומה מעליו , הוא בטח היה ממש שיכור אם נתן לו לישון איתו באותה המיטה.
~
שבוע עבר והארי לא יצא עם לואי קשר. לואי כבר התחיל להיות מתוח ועצבני כי בדרך כלל היה שוכב עם הארי לפחות פעם ביום אם לא יותר ועכשיו הוא לא ענה לאך אחת מההודעות המזוינות שלו ולואי כבר היה חרמן מידי. חרמן מספיק בשביל לדפוק בחדר המעונות של הארי בשלוש בצהרים ולשמוע גניחה מהחדר. לואי התמלא עצבים ויתקתק חזק יותר ״הפאיקנג בן זונה מטיף לי מוסר בזמן שהוא הולך ודופק אנשים״ לואי דפק חזק כל כך על הדלת שחשש שישבור אותה כשהארי פתח את הדלת כולו מזיע וסמוק עטוף במגבת ״מה לכל הרוחות את עושה פה״ הארי רתח מזעם
לואי דחוך אותו ופרץ לחדרו של הארי מחפש את הקורבן ״את מי אתה דופק בן זונה שכמוך אה?״ לואי אמר מעוצבן ״אתה צוחק נכון?״ אמר הארי בכעס
לואי נמלא חרטה כשראה את המחשב דלוק ואת מה שהתחולל על המסך. ״אתה פאקינג מעז לבוא לפה?״ צרח הארי
לואי חקר אותו וכמעט הפשיט אותו במבטו שניהם התקרבו אחד לשני והתנשקו בתשוקה וזעם הארי סובב את לואי ודחף אותו על הספה מושך לו את החוטיני ללמעלה וגורם לו להאנח.
״א-אני אוהב אותך״ הארי גנח כששניהם גמרו ביחד.
לואי הזיז אותי מעליו ובהה בו בהלם ״א-אתה מה?״ שאל ברעד
לואי בחיים לא היה נאהב אפילו חבריו ניצלו אותו לפעמים
אביו שנא אותו ואמו עזבה כשהיה ילד
אף פעם לא אמרו לו שאוהבים אותו אף פעם לא חיבקו אותן בילדות הוא פחד מאהבה הוא פחד מרגש הוא עטף את ליבו המסכן בסקס ועוקצנות.
״תשכח מזה״ הארי אמר מיואש קם והלך לחדר המקלחת
לואי נשאר דקות רבות בסלון של הארי, בדרך כלל בזמן הזה הוא היה כבר הולך אבל לא. הוא נשאר בדיוק שם גם כשהארי יצא ובהה בו מופתע הוא נשאר שם גם כשהארי ישב לידו הוא נשאר שם גם כששניהם בהו בטלויזה הכבויה וגם כשלואי רכן לנשק את הארי נשיקה עדינה , נשיקת אהבה.

זהוו האמת שמרגיש לי שהסוף טיפה מהיר ולא מובן אבל לא כתבתי הרבה זמן אז תהנו מזה אוהבת
1144 מילים
3>
-M

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

וואנשוטים על לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now