Prosinec
Changbin vešel do školy a mířil do jídelny skrz přeplněnou chodbu.
Jak šel, slyšel za sebou kroky, ale stejně je ignoroval. Někdo ho zastavil a ucítil, jak mu strhl tašku z ramene. Zasténal, když se jeho záda dotkla kovu skříněk.
„Bez tvých očí to není tak těžké, hm?"
Changbin zatnul pěsti. Jeho spolužák se zasmál a strčil Changbin k zem.
„Nemůžeš mít žádné kecy. Jsi k ničemu. Tvoji přátelé s tebou pravděpodobně s tebou soucítí. Jakmile začneš znova vidět, odhodí tě."
On měl pravdu. Changbin je k ničemu. Nemůže bojovat. Nemůže chodit, aniž by se musel bát, že do něčeho narazí.
Changbin byl z těchto myšlenek vytržen, když mu na tvář dopadl úder.
„Felix, tak se jmenuje, že? Zajímalo by mě, jestli tebe taky lituje."
Felix se ustaraně porozhlédl. „Hyung, kde je Changbin?" Zeptá se Felix šeptem. „Uh... chceš ho najít?" Zeptá se Minho. „Ano," odpoví Felix.
Jisung se na něj podíval a Felix přikývl. Vstali a opoustili jídelnu.
Odešli nejen pár kroků od místa, když najednou Felix v sobě cítil, jak mu vře krev. "Felix-"
Felix přešel k nim, odtrhl chlapce pryč a přidržel ho u skříňky. "Co si myslíš, že právě děláš?" Zeptal se Felix. „Ach, ty můžeš mluvit?" Vysmál se mu chlapec. „Můžu ti taky nakopat ty tvoje ořechy a zničit ti budoucnost."
Chlapec se posmívá. „Ty?" „Chceš se vsadit?" Odpověděl mu Felix. Chlapec se chystal promluvit, když do toho vtrhl Minho.
„Ji-"
„Nech ho. On ho vlastně naštval. Za 3 minuty ho uklidním," řekl Jisung. Felix přikývl a přiběhl k Changbinovi.
„Binnie, jsi v pořádku?" Zeptá se Felix a ujistil se, že sedí správně. „Myslím, že začínám zpátky vidět věci." Felix obrátí oči v sloup. „Sklapni. Ještě nic nevidíš," zamumlal Felix a prohlédl si ho či není nějak vážně zraněný.
„Lixie, nic mi není."
Felix se nad přezdívkou začervenal. „Jsi si jistý? Koukej! Tady máš modřinu," řekl Felix a jemně se dotkl místa na Changbinově tváři.
„Nechci vstávat. Místo toho mi dej mi na to pusu, aby se to zahojilo rychleji," řekl Changbin. "Proč bych měl?" Zeptá se Felix, i když to opravdu chtěl udělat. „Protože... prostě chci, abys to udělal,"
„To není ale důvod," říká Felix. „Lixi~," zakňučel Changbin. „Přestaň se chovat jak pětiletý dítě a možná-"
Changbin se okamžitě, se zamračeným obličejem posadí. "Dobře."
Changbin se spokojeně usměje, když Felix přiložil rty k podlitině na jeho tváři.„Jisungu, myslím, že bys měl jít za Minhem jinak ho zabije zabít."
ČTEŠ
Blind Love ✔
FanfictionChangbin po nehodě dočasně oslepl. Potkává chlapce, který nerad mluví, a zamiluje se do něj. Přál si, aby viděl, jak chlapec vypadá... možná se to splní nebo ne. ------------------ -Překlad úžasné knížky Blind Love od @Binchelin 6.8 2021 - 1# changl...