Křičela. Ječela.
Každý zvuk, který byli možné vyjádřit, rovnou byly střeleny do Chanova ucha. Byl zmatený.
„M-madam. Prosím, uklidněte se."
Starší žena se uklidnila. „Je mi to líto, pane. Pacient, kterého sem vzali, sem už nějakou dobu chodí a uvádí vás jako pohotovostní kontakt," řekla žena. „Kdo je ten pacient?"
„Seo Changbin."
____
Chan otevřel dveře od Changbinova pokoje. Viděl Changbina ležet na posteli a vešel dovnitř, sestra ho následovala. "Co se stalo?" Zeptá se Chan. „Zavolal vás sem." Chan na ni zmateně pohlédne. „Co tím myslíte?
„Chane... pojď sem."
Chan následoval sestru k Changbinovi, který spal. „Pamatujete si, jak měl předtím zakalené oči?" Zeptá se. Chan přikývl. Changbin otevřel oči a usmál se na Chana. „Hej, hyung."
„Do prdele! Ty vidíš!"
Changbin se zasmál, posadil se a několikrát zamrkal. „Uh... trochu. Možná budu potřebovat brýle. Je to trochu rozmazané, ale není to tak, že bych neviděl palec před sebou. Vidím dobrých... 2 metry?" řekl Changbin. "Já-"
„Ne! N-neříkej Felixovi... chci ho překvapit," řekl Changbin a zastavil Chana. "Proč?" Zeptá se Chan. „Protože se blíží Vánoce," odpoví mu Changbin. „Fajn, tak co se vlastně stalo?" Zeptá se Chan.
____
On měl pravdu.
Věděl, že ji měl.
Láska jeho otce změnila jeho matku a navždy ji oslepila.
Changbin se probudil ze spánku, jako obvykle, tak akorát aby zahlédl, jak jeho matka něco dala do jeho skleničky.
''Co to děláš! "Zakřičel Changbin.„ Ach! Dobré ráno, zlato! " Řekla jeho matka. „Tady, musíš si vzít-"
„Ne! To ne! Dala jsi tam drogu!" Zakřičel znova Changbin. Jeho matka na něj zírala. „Jak se opovažuješ mě z tohohle obviňovat!" Křičela zpět. „Poslechni mě a vezmi si to"
„Ne. Muž, kterému říkáš manžel, je hrozný! Chceš vědět, kdo mě oslepil ?! Byl to on!"
„Neopovažuj se ho z toho obvinit!"
Changbin popadl jeho telefon a ona na něj jen zírala. "Co to děláš?" Zeptá se ho. „Volám kamarádovi" odpověděl ji Changbin a přiměl ji, aby jen s posměvem odešla.
„A já si myslel, že jsi mrtvý."
Changbin obrátil oči v sloup. „Cokoli. Jen to neříkej Felixovi," řekl mu Changbin. „Budu muset říct, že jsi nemocný?" Zeptá se Chan. "...jo!"
____
„Chan hyung, viděl jsi Changbina?" Zeptá se Felix, jakmile se všichni usadili v Felixově obývacím pokoji. „Řekl, že je nemocný, a řekl, aby ti to řekl," vysvětlil mu Chan. „Ach... jo," řekl Felix. „Mimochodem, miluj výzdobu," řekl Jisung.
„Díky! Chtěl jsem si s vámi promluvit o tom vánočním večírku," řekl Felix. „Ach! Kdy to bude?" Zeptá se Chan. „Uh... nejspíš příští týden. Promiň, že jsem ti to neřekl dřív, pomáhal jsem totiž mámy přítelovi s něčím" vysvětluje Felix.
Chan se zasměje. „To je v pořádku. Co to bylo?" Zeptá se Chan. „On... Možná jí brzy požádá o ruku. Myslím, příští týden," řekl Felix. Všichni se usmívali. "To je skvělé!" Felix se usměje. „Ach! Vteřinu!"
Felix vstane a vešel do svého pokoje. Vrátil se zpátky a posadil se. „Budeme také dělat tajného Santu, někdo bude muset kreslit za Changbina," vysvětlil Felix. „Udělám to," řekl Chan.
Každý kreslil a dívali se tajně. Mohu jen říct, že Chan nakreslil Felixe. Vaše autorka se pokusila napsat, kdo koho dostal, ale začala ji bolet hlava, takže to vzdala.
„Dobře! Takže na vánočním večírku, který se koná ve středu příští týden, otevřeme dárky, které jsme dostali od druhých" vysvětluje Felix. „Dobře, čas večírku?" Zeptá se Minho. „18:00 - 21:00," vysvětlil mu Felix s úsměvem. „Dobře, Jeongin je unavený. My už půjdeme domů," řekl Chan.
Felix přikývl a všichni tři odešli. „Seungmin má mít vyšetření u lékaře, tak ahoj," řekl Hyunjin a zamával Felix. „Takže... chceš si zahrát Just Dance?" Zeptá se Jisung Felixe. "Jo!"
ČTEŠ
Blind Love ✔
FanfictionChangbin po nehodě dočasně oslepl. Potkává chlapce, který nerad mluví, a zamiluje se do něj. Přál si, aby viděl, jak chlapec vypadá... možná se to splní nebo ne. ------------------ -Překlad úžasné knížky Blind Love od @Binchelin 6.8 2021 - 1# changl...