Giriş

127 17 21
                                    

Tarih 11 Kasım 2022
Yer bazardüzü dağı
Saat 06:20
Türkiye - azerbaycan özel kuvvetler ortak tatbikatı

Yüzbaşı Zahirin elini yumruk şeklinde kaldırmasıyla birlikte dikkatli ve yavaş adımlarımız aniden kesildi. Adeta Çevremiz bir sis bulutuyla kapalıydı

Zahir : koordinatlar burayı gösteriyor!
Havada öylesine dehşet bir rüzgar korosu vardı ki birbirimizi zor duyuyorduk. Termal pusulamda bulunan sıcaklığa baktığımda hava durumu -18 dereceyi gösteriyordu. Bu bu ekiple yaptığımız 4. Tatbikattı ve ilk kez bu kadar soğuk bir konumda bulunuyorduk. En azından ben. 6 kişi rüzgardan savrulmamak adına dizlerimizi kırmış etrafımıza bakıyor, içten içe bu durumdan şikayetçi olup bekliyorduk. Burada fazla ağaç yoktu sadece yüksek kayalıklar ve rüzgar vardı ve tek ısı kaynağımız dışarıya verdiğimiz nefesin sıcaklığıydı.

Zahir : hareketsiz kalmayın eğer olduğunuz yerde durmaya devam ederseniz daha ço-
Nerede kaldınız?

Rüzgarın yarattığı sisin içinde 4 kamuflaj belirdi ve hızlı adımlarla bize doğru yaklaştılar.

azer: fırtına yaklaşıyor yüzbaşım

Zahir: farkındayım Azer.

Hava oldukça kötüye gidiyordu ve bizi bu bölgeden alacak alan helikopter bu havada intikal edemezdi.

Zahir : telsiz.

Telsiz turanın çantasındaydı Zahir turanı yanına çağırdı.

Zahir : kala! burası ulukurt varış noktasına 2 kilometre tamam. Tekrar ediyorum kala bur-

Kala : ulukurt burası kala bulunduğunuz yere bir Bell 412 havalanmak üzere. Biraz hareketlenin. Tamam.

Zahir : anlaşıldı. Tamam.

Anlamıyordum burada hava bok gibiydi helikopterin havalanacağını kimse düşünmüyordu kafamı çevirip zahire baktım derin bir iç çekti. Soğuk artık içimize işliyordu parmaklarım donmaya başlamıştı tüm yüzümü kapatan berem ve kamuflajım artık beni sıcak tutmuyordu.

Zahir : kaldırın kıçınızı beyler gidiyoruz.

Yaklaşık 8 ay önce azerbaycan kara kuvvetleri tarafından özel olarak çağırıldım. Bundan önce deniz kuvvetlerinde görev alıyordum. Bize özel bir sebepten dolayı toplandığımızı çeşitli taktiksel eğitimler, bomba eğitimleri, yanı sıra fizik kimya ve dil eğitimi alacağımız söylendi eğitimimizin yaklaşık 6 yıl süreceğini bunun yanı sıra olağanüstü hal durumunda farklı protokoller uygulanacağını bildirdiler.

Kalkış alanına intikal etmiştik yaklaşık 1 dakika sonra helikopterin geldiğini gördük.

Yaklaşık 5 dakikadır Havadayız ve rüzgar gerçekten şiddetliydi. kafamı çevirip helikopterin içine baktım. Birbirinden farklı hikayeler, acılar, mutluluklar ve katiller. Gözlerimi turana çevirdim yüzbaşının yanında oturuyor silahını dizlerinin atasına almış ineceğimiz anı bekliyordu. Gözlerine baktım, kara kaşlı kara gözlü dev gibi bir adam. boyu 2 metrenin üstündeydi otururken bile en uzun oydu. Gözlerini bana çevirdi ve göz göze geldik. İki farklı göz aynı şeye bakıyor aynı şeyi görüyordu. Katili.
Ben Gökbörü bu benim hikayem.

Tarih 11 Kasım 2022
Yer özel kuvvetler karargahı
Saat : 07:00

Zahir : Gökbörü ilerle!

Kapıyı açtım ve kafamı yerde tutarak ilk adımımı attım postalımın çıkardığı yağmur suları ile hızlı adımlarıma devam ettim. kafamı kaldırdığımda 20 metre kadar önümde bizi bekleyen 3 kişiyi gördüm biri çavuş ikisi onbaşı olmalıydı şiddetli fırtına görmemi engelliyordu. Geri kalanımızla birlikte hızlı adımlarla yanlarına gittik.

Bürküt Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin