Bölüm 1 : Öğün

79 16 28
                                    

Tarih 11 Kasım 2022
Yer / özel kuvvetler karargahı
Saat / bilinmiyor

Bereli : katil gözleri.

Dedi.

Bereli ekrana doğru ilerledi, ellerini arkasında birleştirdi ve bize sırtını döndü ardından ekranın sol köşesinde gri sakallı beyaz tenli tek gözü olmayan kel bir adam fotoğrafı belirdi. Bereli kafasını çevirerek sırtının üzerinden bize baktı
Ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok. bu adam kim? Bereli neden bu adamı bize gösteriyor?

Bereli : başarısız olmuşsun yüzbaşı.

Kafamı zahire çevirdim ve onun buz gibi kas katı kesildiğini gördüm onu ilk kez böyle görüyordum.

Zahir sessiz kaldı

Bereli derin bir nefes çekti ardından bir sandalye alıp karşımıza oturdu.

Bereli sandalyede dirseklerini dizlerinin üstüne koydu ve başını ellerinin içine aldı.

Bereli : başaramadık. Biraz sonra ekibiniz ile cumhurbaşkanının yanına gideceksiniz. Gün geldi.

Bereli sandalyede doğruldu, arkasına yaslandı ve ekrana baktı.

Kafamı ekrana çevirdiğimde parçalara bölünmüş 12 haber kanalı vardı ve hepsinde aynı şey yayınlanıyor, söylenilen cümlelerin tekrar tekrar üstesinden geçiyordu.

Birleşik devletler resmi haber kanalı : sayın izleyenler yeniden söylüyorum evinizden çıkmayın camlarınızı ve kapılarınızı destekleyin erzağınızı idareli Kullanın suyunuzu idareli kullanın.

( haber ekranında çocukların hayvanları yediğini gösterir)

Rusya resmi haber kanalı : sayın seyirciler evlerinizden ayrılmayın tüm cam ve kapılarınızı destekleyin alabildiğiniz kadar erzak alın bir radyo bulun ve ordudan gelecek desteği bekleyin.

(yetişkin insanların çocuklarına saldırıp onları yemeye çalıştığını gösterir)

Birleşik krallık resmi haber kanalı : enfeksiyonlu hastalardan uzak durun evlerinizden ayrılmayın ne olursa olsun evde kalın suyunuzu bitirmeyin kapılarınızı kapatın. Ordudan gelecek desteği ve dünya sağlık kurulundan gelecek haberleri bekleyin.

Gördüğüm şeyler karşısında dona kaldım. Tanrım ne oluyordu? Bu şey neyin nesiydi? Tüm bu olanların mantıklı bir açıklaması var mıydı?
Bereli oturduğu yere iyice yayılmış yere bakarak haberleri dinliyordu. Neler olduğuna dair hiçbir fikrim yoktu. Bir salgın çıkmıştı ve bu yüzden resmen insanlık eriyordu. Bereli sol elini kaldırdı ve haber sessize alındı.

Kafamı çevirip zahire baktım ve cebinden bir sigara ve Bir çakmak çıkardı. Sigarayı ağzına koyduktan sonra kafasını öne doğru getirip kaşlarını çattı ve eliyle siper ederek yaktı. Derin bir duman çekti, arkasına yaslandı ve üfledi.

Bereli oturduğu yerden onu izliyor yaşlı gözlerle ona bakıyordu.

Zahir kafasını çevirip bana baktı.

Ardından Bereliye baktı.

Zahir : bundan 17 yıl önce bir teğmendim. Ufak suikastler düzenliyordum. Bir gün karargahtan gelen bir emirle göreve çıktım.

Sigarasından derince bir duman daha aldı ve üfledi.

Zahir : Mikhailovna ile.

17 yıl önce

17 yıl önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bürküt Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin