חלק 3: שפתיי רוצות בשפתייך

752 35 5
                                    

דפיקות דלת מהססות נשמעו בחלל הבית הקטן והחמים. ג'ימין פנה לכיוונה, מביט בחור המנעול, וואו. באור היום הוא יכול לראות בתווי פניו בבירור, הוא ממש נאה.

הבחור דפק שוב. ג'ימין לא ידע למה אבל ליבו דפק במהירות כשפתח את הדלת, נחשף לג'ונגקוק במלוא קומתו ויופיו.

"אהמ.. אפשר להיכנס?" שאל הבחור הגבוה ונכנס מבלי לחכות לתשובה. ג'ימין סגר אחריו את הדלת ומתיישב לידו בסלון.

"הבאת לי את התליון?" שאל ג'ימין בקול חסר סבלנות. הגבוה גיחך. "אתה יודע, בעבודה שלי לא מקבלים מתנות בחינם." הוא אמר בחיוך לכ ברור, עיניו לא מתנתקות לרגע מפניו היפות של האחר.

ג'ימין התלבט אם להזכיר לו את העובדה שהשרשרת הייתה שלו מלכתחילה אבל החליט לשאול "אז מה אתה רוצה בשבילה?"

ג'ונגקוק התקרב אליו, מעביר את ידו על ירכו באיטיות, שומר על מגע עיניים עמוק.
האחר התרחק במהירות, פניו התמימות היו נראות לחוצות מעט.

הגבוה חייך חיוך ממכר, "אל תדאג אני לא אעשה לך כלום. אני רק רוצה שתכין לי ארוחת ערב לאכול איתך" הוא הפתיע את האחר בבקשתו התמימה.

ג'ימין היה נראה מופתע אך מיד התרומם מן הספה, מכנסיו השחורות היו צמודות והבליטו את ישבנו העגול והיפה. ג'ונגקוק גנח בשקט, גורם לליבו של ג'ימין לעצור לרגע.
☆☆☆☆☆☆
"הארוחה מוכנה" חייכו שפתיו המלאות והיפות של ג'ימין, גורם לגבוה לא להיות מסוגל לנתק את עיניו ממנו. מרגיש שהוא כמה אליו כל כך וזה משגע אותו.

ג'ונגקוק התיישב והחל לאכול, קריאת הפתעה נשמעה מפיו "וואו! ג'ימין זה ממש טעים!"
ג'ימין נתן לו חיוך יפה ולרגע התרצנו פניו.

"מה קרה?" שאל אותו הגבוה, מביט בו במבט עמוק.
"איך מצאת את המספר שלי? איך אתה יודע את השם שלי?" הביט בו בעיני העגל התמימות שגרמו לאחר לרצות לנשק אותו בלי סיבה. דקה ארוכה ג'ונגקוק הביט בו, ואז התנער, הרגש הזה היה זר לו. הוא מעולם לא התאהב.
"אני עובד בעבודה שנותנת לי את הפריבילגיה למצוא כל מי שארצה" ענה לו הגבוה בחיוך מסתורי. הדבר היחיד שג'ימין חשב עליו באותו רגע זה שהמסתוריות שלו עושה אותו אפילו יותר סקסי, מנער את ראשו כדי להעיף את המחשבה הזאת.

ג'ימין מזג לשניהם כוס סוג'ו, הם שתו אותה בלגימה, מעוותים את פניהם מהחריפות, ומזג כוס שנייה.

ג'ונגקוק הרגיש שראשו כבד עליו, הוא הביט בפניו של הנמוך שהיה שיכור בעצמו, קם מהכיסא, מרים את ג'ימין וזורק אותו על המיטה, נותן לו מבט סקסי ומסיר את חולצתו בגבריות, חושף את גופו המחוטב והשרירי.

ג'ימין התרומם, זורק את הגבוה על המיטה ומתיישב מעליו, ישבנו מעל איברו של האחר והוא מסובב את ישבנו בסקסיות גורם לגבוה לגנוח בקול. הגבוה הכניס את ידיו מתחת לחולצתו של ג'ימין, מלטף אותו ומרים את חולצתו באיטיות, הוא הרים את ידיו כדי לתת לו להסיר את חולצתו, מביט בעיניו היפות.

ג'ונגקוק סובב את ג'ימין ורכן מעליו, מנשק את צווארו בחושניות ויורד עוד לחזה ולפטמות, ג'ימין הרגיש את פיו ולשונו על חזהו החשוף, גונח בהנאה, מדליק עוד יותר את הגבוה.

הוא נישק אותו עד שהגיע לסוף, הוא הכניס את ידו מתחת למכנסיו של הנמוך, נוגע באיברו ומשפשף אותו במהירות, גורם לו לגנוח בקול, הוא פתח את הרוכסן של הבחור היפה, מוריד אותם ומעיף הצידה. מנשק את איברו הלבוש של ג'ימין שהחל להתקשות במהירות.

הוא התרומם לשנייה רק כדי להוריד את מכנסיו וג'ימין התנפל עליו, מתיישב על איברו החשוף, ומוריד את הבוקסר תוך שמביט בו במבט סקסי ותמים ביחד.

הוא התיישב של איברו הקשה של ג'ונגקוק, מניע את ישבנו כך שהאיבר התחיל להיכנס לאט לפתחו של ג'ימין, גורם לו לגנוח בעונג, ג'ונגקוק נאנח בקול והכניס את איברו לפתח של ג ימין באגרסיביות עד הסוף, ג'ימין צעק והחל לרכב עליו, מניע את ישבנו העגול מצד לצד בסיבובים, מכניס אותו עמוק יותר אליו, מרגיש את האיבר החם ממלא את כולו, רוכן מידי פעם לנשק את שפתיו של ג'ונגקוק שנענה לשפתיו, מכניס את לשונו ומלטף את פיו בחום. ג'ימין הרגיש שהוא עומד לגמור ונאנח בקול, מלכלך את ג'ונגקוק בנוזל לבן, ומיד לאחר מכן הרגיש את גופו מתמלא בנוזל החם והסמיך.

ג'ימין התרומם, מוציא את איברו של ג'ונגקוק הנאנח בקול ונשכב על ידו, שניהם מתנשפים.
הגבוה קירב את ג'ימין אליו, מניח את ראשו על חזהו החשוף ומצמיד אותו בחיבוק חם, מרגיש את נשימותיו עליו והם נרדמים מחובקים זה בזרועותיו של זה.

לפני שג'ימין עצם את עיניו הוא הבחין בשרשרת עם חצי לב שבור על צווארו של הגבוה, מעורפל הוא נרדם, מרגיש את חום גופו של ג'ונגקוק מלטף אותו.

Jikook- beautiful love ❤Where stories live. Discover now