ג'ונגקוק ניגב בעדינות את את פניו של ג'ימין עם מגבת רטובה, רוכן מעל הבחור המלאכי והיפהפה ששכב על מיטתו הגדולה.
הוא הניח את המגבת בצד והעביר את אצבעותיו על פצעיו בשפתיו ובגבה, רטט מלא כאב עובר בפניו של הגבוה, צובט את ליבו.
הבחור היפה הזה, עם המבט השליו והמלאכי, נפגע בגללו. הוא לא שווה אותו. הוא טוב מידי בשבילו, עדין מידי.ג'ימינה מצמץ בעיניו באיטיות, מנסה להתרומם ומיד נשכב שוב בגניחה כאובה.
"תנוח, תנוח, ג'ימינה" הוא אמר כשליטף את שיערו, "אני צריך לחטא לך את הפצעים, זה קצת יכאב אבל חייב בשביל שזה לא יזדהם לך" הוא אמר באהבה, ונישק את לחיו.ג'ימין הנהן בראשו והרים את ידו לאט, מניח אותה על פניו של הגבוה, נראה היה שמשהו מטריד אותו.
"תגיד" חייך ג'ונגקוק בדאגה. "אתה צריך משהו? להביא לך משהו?" ליבו עמד להתפוצץ מרוב שדאג לו.ג'ימין הנהן בראשו בחולשה וסימן לו להתקרב אליו. ג'ונגקוק קירב את אזנו לפיו, מלטף את כתפו החשופה והחלקה של ג'ימין ומחכה בציפייה.
"חיבוק" רעד קולו של ג'ימין ועיניו מלאו דמעות, כל הפחד הציף אותו, כל החוויות שעבר, הכל הציף אותו והוא החל לבכות בשקט.
ג'ונגקוק הרים את כתפיו בעדינות, התרומם מהמיטה והרים אותו, מניח את רגליו מסביב למותניו ומחבק אותו חזק, עיניו מרטיבות את הגופייה של ג'ימין."סליחה ג'ימינה, סליחה, תסלח לי, אני כל כך מצטער, טעיתי, אסור היה לי להשאיר אותך לבד, הייתי צריך להגיע יותר מהר, סליחה" קולו נשבר והוא בכה אפילו יותר חזק מג'ימין, כל גופו הרגיש אשמה, הוא הרגיש את ליבו כואב. הוא היה מעדיף למות מאשר שזה היה קורה לג'ימינה בגללו.
ג'ימין עצר מלבכות לרגע והרחיק מעט את ראשו מכתפו הרחבה של האחר מביט לתוך עיניו, ידיו מונחות על לחיו ומנגבות את דמעותיו בשקט.
"ג'ימינה סלי.." התייפחותו נקטעה כשג'ימין ריסק את שפתיו לשפתיו, מנשק אותו בלהט ומפתיע אותו כשהוא חודר לפיו עם לשונו ומלטף אותו בחום, חוקר את פיו ומאחד את פיהם באהבה.הוא התנתק ממנו לשנייה כדי לקחת אוויר ויצר מגע עיניים, עיניהם של שניהם נפוחות מבכי.
"אני אוהב אותך" אמר ג'ונגקוק במבט כנה. "כשהבנתי שנחטפת אני השתגעתי בטירוף, אני עומד לגרום למי שחטף אותך לסבול כל כך עד שיבקש ממני שאהרוג אותו, ג'ימינה. " הוא הביט בעיניו וליטף אותו. "הוא עומד כל כך להצטער על מה שעשה" עיניו מלאו לפתע בכעס מטורף.ג'ימינה חייך מבעד לדמעות "אני אוהב אותך" הוא לחש באוזנו "אני אוהב אותך בטירוף" החזיר לו הגבוה לחישה והם התחבקו בחוזקה, נהפכים לאחד כשג'ימין משתלב היטב בגופו החסון של הגבוה.
"יש לי הפתעה בשבילך" הוא לחש בקול צופן סוד.☆
כעבור שבועיים:
"זאת ההפתעה?" שאל ג'ימין בקול מאוכזב.
ג'ונגקוק הביט בו במבט של כלבלבון מסכן והוא לא עמד בזה ופרץ בצחוק, מתנפל עליו בחיבוק נרגש.
"אני צוחק. אני כל כך שמח! זאת ההפתעה הכי טובה שיכלתי לקבל ממך!"
ג'ונגקוק חייך בסיפוק, "שבועיים חופשה איתך על שפת הים זה הדבר הכי מושלם שיש!" הוא קיפץ בתוך החיבוק בהתלהבות כילד קטן וגרם לג'ונגקוק לחייך באהבה ולאסוף אותו יותר בחוזקה לתוך החיבוק.
"אוי אני כל כך אוהב אותך"
YOU ARE READING
Jikook- beautiful love ❤
أدب الهواة*גמור* הפיק מכיל: מיניות, גייז ואלימות ומיועד ל18+ ג'ונגקוק הוא בחור קר, קשוח, שום דבר לא יכול לגעת בליבו. יש כמין חומה בין הלב שלו לאנשים שסביבו. הוא מעולם לא התאהב. מעולם לא הרגיש רגשות כלפיי מישהו. אף פעם מכריו לא ראו אותו בוכה. עד שיום אחד הוא...