"דאדי, אפפה" נשמעה קריאה עליזה מאוחרי שני הבחורים הנאים שישבו על הספסל בפארק הירוק, אוויר נעים מבדר את שיערם וחיוך יפה מרוח על פניהם המאושרות,
הם הסתובבו, עיניהם מחייכות כשהם מביטים לעבר הילדה הבהירה והיפה עם העיניים הכחולות שהיה נראה שהן מכילות את כל היופי והטוהר בעולם, חיוך מלאכי על פניה,
"תראו מה הבאתי לכם" צחקה הילרי צחוק מתוק בהתלהבות והוציאה מאחורי גבה כמה פרחים ורודים ומקומטים מעט בשתי ידיה.
"זה לדאדי" היא הגישה את הזר המתוק מיד ימין לג'ונגקוק. ואת הזר השני לג'ימין "וזה לאפפה".הם הביטו זה בעיני זה בחיוך מאוהב וג'ונגקוק התרומם מהספסל והניף את הילרי למעלה, גורם לה להתגלגל בצחוק מתוק, ג'ימין הביט בהם במבט מוקסם, הם ללא ספק הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים.
"דאדי, תוריד אותי! החברים שלי מחכים" היא קראה בקול מתבכיין וג'ונגקוק שחרר אותה, מניח לה לרוץ לשחק עם החברים ומביט בה מרחוק בחיוך של אבא אוהב, מתיישב חזרה ליד ג'ימין ומניח את ידו על כתפו, מחבק אותו.
"אה קוקי" נזכר לפתע ג'ימין. "כן, בייבי?" הוא הפנה אליו את ראשו ופניהם היו כל כך קרובות זו לזו, הגבוה הזיז בעדינות כמה שיערות שהיו על פניו של ג'ימין והסתירו לו את עיניו היפות, ממשיך ללטף את סנטרו בחום.
"האיש ההוא.. שאנס אותי.. לפני שטסנו לאל. איי. הוא--" מבטו של הגבוה התרצן, רק המחשבה שמישהו אנס את ג'ימינה עשתה לו עקצוצים בכל הגוף ונהיה לו חם."ברור שטיפלתי בו, ממש אחרי שהגענו לכאן שלחתי את האנשים שלי אליו. אל תדאג, גם אם הוא רוצה הוא לא יכול לאנוס עכשיו אף אחד" גיחך ג'ונגקוק.
קול צחוק מתגלגל נשמע מרחוק והם הסיטו את מבטיהם כדי להביט בהילרי שמשחקת עם חבריה, חיוך נמתח על פניהם.
"ג'ימינה" הוא החזיר את מבטו אל הבחור שהוא אוהב, "אתה והילרי האנשים הכי חשובים לי בעולם" הוא הביט בעיניו
"אני בחיים לא אתן לאף אחד לפגוע בכם, אני מבטיח שאני אגן עליכם לנצח" קולו היה רציני לפתע ושרירי פניו רטטו מעט, הוא לקח את ידו של ג'ימין וליטף אותה, מביט בה בעיניים מלאות רגש וקירב אותה על פיו, נושק לה בחום ומרטיב אותה בדמעה שזלגה מעינו, מרטיט את ליבו של ג'ימין."אתה תמיד היית היחיד בשבילי ואתה תמשיך להיות עד היום שבו אני אמות" הוא אמר ובאמת התכוון לזה בכל ליבו.
ג'ימין חייך וניגב את לחיו של אהובו "אתה מוכן להפסיק לומר כאלה דברים ולגרום ללב שלי לרטוט בבקשה, ג'ון ג'ונג קוק?" הוא הזיל דמעת אושר בעצמו.
"כל יום איתך יש לי פרפרים בבטן כאילו זה היום הראשון שהתחלנו לצאת" הוא הביט בעיניו באושר.ג'ונגקוק כרך את זרועותיו החסונות סביב צווארו של אהובו וחיבק אותו, מרגיש כל כך בבית בחיבוקו של ג'ימין שהניח את ידיו על גבו וליטף אותו באהבה.
הוא התרחק מעט כדי להביט בקוקי ונתן לו מבט שובב, "אתה יודע איזה יום מחר?"
ג'ונגקוק כיווץ את מצחו בניסיון לחשוב.
ג'ימין פרץ בצחוק מתגלגל, "לא, טיפשון, אל תחשוב כל כך קשה, מחר סופש והילרי ביקשה ללכת לחברים, זה אומר שיהיה לנו יום סוער..." הוא ליקק את שפתיו והביט בו במבט חושני, מחייך בהתגרות.
"פאק.. ג'ימין אתה לא עושה לי את זה עכשיו, אנחנו במקום ציבורי.. אתה יודע כמה אני לא שולט בעצמי כשזה נוגע אליך.." אמר קוקי בקול מסכן וג'ימין פרץ בצחוק אוהב, מרפרף במהירות על שפתיו בשפתיו הנפוחות והורודות.
"אני אוהב אותך בטירוף" לחש קוקי באוזנו וחיבק אותו שוב, עיניו נעצמות מרוב שזה נעים לו והוא רק רוצה שהרגע הזה יימשך לנצח 💜אני ממש מצטערת שלקח לי זמן לכתוב את הפרק הזה ואני ממש מודה לכן שקראתן וחיכיתן ואני ממש מקווה שלא אכזבתי :)
חתימה טובה לכולןן💜💜💜
ניפגש בפאנפיק הבא 😉
YOU ARE READING
Jikook- beautiful love ❤
Fanfic*גמור* הפיק מכיל: מיניות, גייז ואלימות ומיועד ל18+ ג'ונגקוק הוא בחור קר, קשוח, שום דבר לא יכול לגעת בליבו. יש כמין חומה בין הלב שלו לאנשים שסביבו. הוא מעולם לא התאהב. מעולם לא הרגיש רגשות כלפיי מישהו. אף פעם מכריו לא ראו אותו בוכה. עד שיום אחד הוא...