פרק 1: מפגש בסמטה צדדית

1K 36 3
                                    

המכה הממה אותו בעוצמה.
"אחחח"
טיפת דם זלגה מקצה שפתו של הבחור עם כובע הקפוצ'ון השחור.
הוא לא העז להביט בעיניו של הבחור הגבוה, השרירי והנאה שעמד מולו. עיניו של הבחור חדרו בו כסכינים במבטו העז.
"א...אני מצטער.. תוך שבוע אנ--"
בעיטה לבטנו עצרה את הבחור מלדבר. הוא נאנק מכאב, מתקפל על המדרכה.
"אין שבוע. מחר אתה אצלי עד שבע בערב" אמר הבחור הגבוה בקול החלטי, מישהו סיפר לו ששמו ג'ונגקוק, ומיד הסתובב ונעלם בעיקול הסמטה.
הבחור המוכה פלט שטף קללות ופנה לדרכו.
ג'ונגקוק צעד, ידיו בתוך כיסי מכנסיו הכהים, מרים מעט את ראשו כדי להנות מהרוח הקרירה של חצות.
לפתע הוא שמע רשרוש מבין העצים.
הוא חיפש במבטו, עובר בעיניים מצומצמות מריכוז על הרחוב החשוך ומצא אותו די בקלות.
הבחור יצא מתוך שביל מלא בצמחיה, מתנשף במהירות ומביט לאחוריו.
הוא היה כל כך מפוזר ונתקע בג'ונגקוק בחוזקה, הבחור צעק בבהלה.
ג'ונגקוק שם את ידיו על הבחור באינסטיקט כדי להגן עליו, מחבק את גבו העולה ויורד מנשימות המאמץ.
לאחר שנייה ארוכה שבה עמד הבחור מחובק על ידי ידיו הגדולות והשריריות של ג'ונגקוק הוא הרים את עיניו ומבטיהם נפגשו.
ליבו החל לדפוק מהר, מעולם הוא לא הרגיש ככה. מין הרגשה מוזרה כזאת שגורמת לו לרצות להיות עם הבחור הזה למרות שהוא בכלל לא מכיר אותו.
הבחור היה יפהפה, עיניו בורקות ביופי מיוחד, שפתיו מלאות ואדומות ולחייו ורדרדות מהקור.
הוא היה נמוך ממנו בראש ורזה, ג'ונגקוק הרגיש בפעם הראשונה בחייו רצון להגן על מישהו ולהיות לצידו.
עיניהם המביטות זה בזה היו מהופנטות מסיבה לא ברורה.
הבחור התנער ונחלץ מידיו הגדולות בחיוך נבוך,
"סליחה..."
הוא פלט בשקט והמשיך לרוץ, מותיר אחריו את ג'ונגקוק ההמום ולחלוחית כלשהי על לחיו, מזה זמן רב...

*מבטיחה לכם שהכתיבה והעלילה רק משתבחת עם הפרקים והם גם יהיו קצת ארוכים יותר 🙂

Jikook- beautiful love ❤Where stories live. Discover now