Lady Wifi

149 14 1
                                    

Víkend utekl jako voda to focení bylo naprosto úžasné, jenom mě trápí dilema, že jsem se asi zamilovala do dvou kluků a u toho druhého ani nevím, kdo to je.

Dneska jsme zase vyráželi do školy. Jakmile jsem tam dorazila, tak jsem naproti přes ulici viděla billboard s fotkou mě a Adriena.

Ve třídě jsem si sednula na své místo za Alyu a všimnula jsem si, že Marinette, nebyla k nalezení.

Naklonila jsem se k Alye.

" Kde je Marinette ? " 

" Říkala, že jde na toalety " ( Alya )

Hned po ránu ? Divné.

Seděla jsem a podívala jsem se do tašky, kde byla Zulli a zašeptala jsem jí.

" Zkusím se přiblížit k majiteli miracula "

A zavřela jsem oči a soustředila jsem se, cítila jsem tu nějaké, cítila jsem, že je směrem přede mnou.

" Ahoj Emily " ( Adrien )

Rychle jsem se přestala soustředit a všimnula jsem si, že Adrien stál přede mnou.

" Ahoj Adriene "

" Jak to dneska jde ? " ( Adrien )

" Jo dobře "

znervózněla jsem.

" Viděl jsi tu akci Lynx ? Co na ní říkáš ? " 

" Myslím, že je super, zvládnula celou akci skoro bez Kocoura a Berušky " ( Adrien )

Zase jsme mlčeli.

" Nechtěla by jsi dneska někam vyrazit ? " ( Adrien )

" Moc ráda "

Najednou zazvonilo.

Učitelka přišla do třídy a výuka začala. Ale moc jsem z ní nepobrala, neboť mě pořád zajímalo to co se stalo, to že jsem cítila miraculum tak blízko, jako by nějaké měl mít Adrien.

Zvědavě jsem ho pozorovala, až se Adrien otočil a já rychle odvrátila pohled, cítila jsem jak mě také pozoruje a zčervenala jsem.

Zbytek dne probýhal normálně, až na to, že se Marinette vůbec neukázala, sice ji znám jenom krátce, ale chová se podivně.

Učitelka nám rozdala domácí úkoly na Francie, prvních tisíc let a my se rozešli pryč ze třídy.

Došli jsme do šaten pro své věci, když v tom mě zabolela hlava, přiložila jsem si dlaň na tvář a bolestně jsme přivřela oči. Cítím dalšího akumu.

" jsi v pořádku ? " ( Adrien )

Hned jsem otevřela oči a sundala ruku z tváře.

" Jo, naprosto "

A usmála jsme se na něj a on mi úsměv oplatil.

" Už jsi vymyslel, kam dneska vyrazíme ? " 

" Jo, napadlo mě vyrazit na.." ( Adrien )

Oboum nám zacinkal mobil, rychle jsme se na něj podívali.

" Beruška zápasí s novým padouchem Paříže " ( Reportérka )

A pak se záběry přerušili.

Dala jsem mobil zpátky do kapsy.

" Tak co ? Nedořekl jsi to.."

" Teď jsem si vzpomněl, že mám dneska ještě hodinu Čínštiny, je mi to moc líto Emily " ( Adrien )

Úsměv mi opadnul z tváře.

Ztracené miraculum ( Miraculous )Kde žijí příběhy. Začni objevovat