Animán

69 9 6
                                    

Kino bylo doslova kouzelné. Rozhodně musíme s Adrienem zase někam vyrazit.

___----_______------------________--------------______-------------_______------------_______---------__

Když skončila škola, seděla jsem na lavičce a prohlížela si katalog, kde vyšli nové fotky z mého a Adrienova focení.

Čekala jsem na Adriena, slíbil, že mě doprovodí domu, oba jsme dostali povolení jít pěšky.

Dál jsem prohlížela magazín, když jsem si všimnula Nina, který se schovával za schodištěm s Adrienem a poté Nino vyšel směrem k Alye a Marinett, ale sprintem se zase vrátil za Adrienem.

" Není to roztomilé ? " ( Zulli )

A já se podívala na kabelku a koukala stejným směrem jako já.

" Někdo tu je nervózní, půjdeme omrknout co se děje. "

A hodila jsem magazín do tašky a vydala jsem se za Adrienem a Ninem.

" Kdopak to tu kuje nějaké pikle ? " 

A ušklíbnula jsem se a zasmála se.

" Ahoj Emily, jenom si tu povídáme " ( Nino )

Řekl nervózně a Adrien ke mě došel a postavil se po mém boku.

Já se podívala na Nina a prohlédnula jsem si ho přimhouřenýma očima.

" Jsi špatný lhář Nino "

" Emily to říct můžeme, třeba ti i pomůže " ( Adrien )

A usmál se na mě a Nino chvilku váhal a pak ze sebe vyklopil.

" Líbí se mi Marinett a chci ji někam pozvat, jenomže nevím, jak, kde, kam, kdy.." ( Nino )

" Hlavně v klidu, nad tímhle nesmíš tak moc přemýšlet"

" To se vám řekne pane a paní Dokonalá " ( Nino )

A povzdechnul si.

" Neboj, něco vymyslíme "

_-----__------___________----------------_________-------------_________-------------___________------

Když už Alya a Marinett vycházely ze školy, čekali jsme Nino, Adrien a já schovaný za shodami.

Vyšli jsme na ulici a viděli jsme, jak se k nám Marinett a Alya blíží a o něčem se baví. Adrien mě chytil kolem ramen a přitáhnul si mě k sobě. Trochu jsme zčervenala.

Marinett šla dál a omylem vrazila do Nina a spadnul ji magazín na zem. Všimnula jsem si toho magazínu, byl to ten s fotkami mě a Adriena.

" Ohh, omlouvám se, že jo Nino " ( Adrien )

A drknul do Nina, který zkoprněl.

" Pardon " ( Nino )

A Adrien mě přestal držet okolo ramen a sehnul se, aby sebral magazín, ale Marinett udělala totéž a oba se praštili do hlavy.

" Ehh, promiň " ( Marinett a Adrien )

A Adrien se znovu narovnal a chytil mě kolem ramen.

" Omlouváme se, jak ti to můžeme vynahradit ? Nenapadá tě něco Nino ? " ( Adrien )

A Nino něco zablekotal.

" Zoo? To zní zajímavě " 

Řekla jsme a naznačila jsme, jako by to navrhnul Nino.

" Skvělej nápad Nino, prý tam mají novýho..." ( Adrien )

A zaluskal prsty před Ninem.

" Novýho pantera " ( Nino )

Ztracené miraculum ( Miraculous )Kde žijí příběhy. Začni objevovat