Temné ostří

64 10 4
                                    

" Chloe se uchází o pozici předsedy třídy a Sabrina bude jejím zástupcem, máme tu ještě další kandidáty ?" ( Učitelka )

Přihlásil se Kim a Chloe se Sabrinou se na něj obořili.

" Ano Kime ? " ( Učitelka )

" Ehh, nic " ( Kim )

 Někdo rychle vběhnul do třídy, byla to Marinette, klasika.

" Já se omlouvám, já já autobus aaa (zakašlala ) pardon " ( Marinette )

A usadila se na své místo.

" Dobrá, kdyby si to někdo rozmyslel, máte čas do konce pauzy na oběd " ( Učitelka )

___----____------___-----___------___------___-----___-----___-----___----___-----___-----___-----___---

O pauze na oběd šla Chloe vynadat Kimovi a Marinette všechny obcházela a ptala se je, proč nekandidují.

" Já na to nemám čas, focení, přehlídky...Jsem ráda, když mám chvilku volna "

" Chápu " ( Marinette )

" A proč vlastně nekandiduješ ty ? Nebo máš snad práci s něčím jiným ? "

A podrobně jsme si ji prohlédnula.

" No já...nemám čas, mám hrozně práce.." ( Marinette )

" A s čím ? Se zaspáváním ? " ( Alya )

" To neee, jenom s...no, asi bych to zkusila, kdyby nikdo jiný nechtěl.." ( Marinette )

" Skvěle "

A usmála jsem se na ni.

" Když budeš kandidovat, budu pro tebe i hlasovat a myslím, že zbytek třídy na tom bude tsejně, než aby volili ji..."

A nahnula jsem se na stranu, abych viděla Chloe, zrovna se smála nějakému klukovi, kterému upadnula hromada knih. Marinette a Alya se tam otočili také.

A já se zvednula a vyrazila jsme pryč.

" Kam jdeš ? " ( MArinette )

" Někdo musí být záchrana při normálních situací "

A šla jsem ke klukovi a pomohla jsem mu sebrat učebnice a provrtala jsem Chloe nenávistným pohledem.

" Děkuju " ( Kluk )

" Za málo "

" Ty jsi Emily, že ? " ( Kluk )

" A..ano, to jsem já "

A kluk ke mě napřáhnul ruku a prudkým pohybem mu vyletěli všechny učebnice z rukou a já je obratně chytila.

" Nathaniel Kutzberg " ( Nathaniel )

Přijala jsem jeho ruku a ve druhé jsem držela učebnice.

" Já vím, ty jsi ten kluk co rád kreslí "

A podala jsem mu učebnice a on trochu zrudnul.

" Viděla jsme některé tvé kresby, jsou opravdu nádherné.."

 Na chvilku jsem se zamyslela.

" Nevadilo by ti pro mě udělat nákres ? Samozřejmě ti za to zaplatím. "

" Ty mi za to chceš platit ? " ( Nathaniel )

" Ano, každý velký umělec si nechává zaplatit za každou kresbu "

Najednou zavonilo.

" No nic, uvidíme se ve třídě "

A vydala jsme se pryč.

Ztracené miraculum ( Miraculous )Kde žijí příběhy. Začni objevovat