Hrozifikátor

74 9 3
                                    

Zrovna sedím ve škole, protože se spolužáky točíme film na soutěž. Pomáhám jim s realistickým hraním, u pár natáčení už jsem byla, takže tak nějak tuším jak moc najevo dát své emoce.

Už jsem dost znuděná, mám Myléne ráda, ale tím, že se lekne jenom kostýmu nám celé natáčení komplikuje.

Najednou mi zabzučel mobil.

" Je mi líto lidi, musím jít, focení. Pak se vrátím. "

A vzala jsem si věci .

" Dobře ,měj se " ( Nino )

A já odešla ze třídy .

" Budu hádat, celý den ses modlila, aby se ten mobil ozval " ( Zulli )

"Ty snad ne ? "

A vyšla jsme ze školy, kde na mě čekala limuzína, rychle z ní vyskočil Fernand, aby mi otevřel zadní dveře.

" Na sedadlech máte oblečení, do kterého se máte převléct slečno Emily " ( Fernand )

" Děkuji "

A nastoupila jsem a za jízdy jsem se převlékala.

Dorazili jsme před Eiffelovu věž. Fernand mi otevřel dveře a já nechala kabelku se Zulli uvnitř.

Hned si mě vzala stranou maskérka a poté fotograf.

" Ukaž mi vášeň " ( Fotograf )

a podal mi růži a já začala pózovat.

"Ano, to je ono. Trochu více úsměvu. " ( Fotograf )

___---____----___-----___-----__----____-----__----___----__----___---___-----__----___----__----___---

Po delší době už jsme konečně měli nafocené fotky.

Když v tom mě chytila bolest hlavy.

" Ale to ne "

Cítila jsem to, soustředila jsem se, šlo to od školy.

" Děje se něco slečno Emilie ? " ( Fernand )

" Ne, všechno je v pořádku. Fernande, můžete si dát volno, do školy se vrátím po svých, potřebuju se nadýchat čerstvého vzduchu."

A natáhnula jsem se do limuzíny pro kabelku.

" Dobrá slečno, kdyby se cokoliv dělo, volejte " ( Fernand )

A nasednul do limuzíny a odjel a já se vydala rychlou chůzí za blízký roh.

" Něco se děje ve škole a je jasné, že potřebují naši pomoc. "

" Tak na co čekáme ? " ( Zulli )

" Zulli, špičáky ! "

___----___-----___-----___-----___-----___-----___-----___-----___-----__----___-----__---___------___--

Doskočila jsem ke škole ,jenomže se vyskytnul problém, celá byla pokrytá nějakým slizem.

Došla jsem k tomu slizu a popadnula jsem svoje šavle a několikrát jsem do slizu s nimi smýknula, ale nic. Sliz se ani nepohnul.

" Jak se mám teď dostat dovnitř ? "

Popošla jsem kousek od slizu a vytvořila jsem v ruce hmotu a vrhnula jsem kouli proti slizu, nic.

Něco mě napadlo. Došla jsem ke slizu a soustředila jsem se a pod slizem se začala tvořit koule hmoty, která pomalu sliz nadzvedávala. Nadzvednula jsem sliz až do mojí výšky a došla jsem k hmotě prošla jsme skrz ní, ale měla jsem to jen tak tak. Jakmile jsem prošla do školy, tak hmota prasknula a sliz zabarikádoval cestu, kterou jsem se dostala dovnitř.

Ztracené miraculum ( Miraculous )Kde žijí příběhy. Začni objevovat