Ben Zelanium! Aslında bu bir takma isim. Watpatt'deki ismim" amanisimineyapican ". Benim yazılarimda daha fazla imla hatası olabilir gydkcnhdk Baya yeteneksizim bu konuda, bir de tabletten yazıyorum . Umarım hikayeyi beğeniyorsunuzdur. Valla biz çok eğleniyoruz bbxudkmxnc Fotoğraf: Eva
Cansu'nun peşinden laboratuvara gittim. Daha doğrusu onun peşinden sürükleniyordum. Onu rahatsız etmişmiyimdir diye düşündüm fakat o hiç de rahatsız olmuş gibi durmuyordu aslında. İçeri girdiğimizde gözlerimle mavi gözlü çocuğu aradım.
Doğrusu bu çocuğu merak ediyordum .Cenazede bana yardım etmişti, beni denize düşmekten kurtarmıştı... Kesinlikle birden fazla teşekkür borcum vardı. Burada yoktu. Dersimiz ortak değildi demek ki.
Cansu durduğumuz masanın etrafındakilerle konuşup gülüşüyordu .Onun ne kadar eğlendiğini görünce ona imrendim. Çok şanslı bir kız. Onlara hayran hayran bakmış olacağım ki Cansu elini koluma koydu ve
-Çok aptalım, sizi tanıştırmadım .Bu yeni arkadaşım Talya. Talya Akad.
Hepsi bana bakinca utandim birden. Bu kadar bakışın üzerimde olmasi bana kendimi çıplak gibi hissetiriyordu .Çocuklar bana baktiktan sonra Cansu sırayla onların isimlerini saydi .Daha önce hiç bu kadar insanla tanismadigim icin isimlerini aklimda tutmam imkansizdı. Bu yüzden kendimi zorlamadim .
Hoca sınıfa girince herkes önüne döndü. Hoca erkekti. Uzun boylu, oldukça sert yüzlü biriydi .Gözleri icine çökük ve elaydi. Oldukça korkunç biri gibi duruyordu. Sanki kitaplardaki kötü adamlar gibi .
Durduk yere masadaki kitabi açti ve isimleri söylemeye başladi .Ne olduğunu anlayamamıştım. Herkes "Burda." yada "Burdayım." diye bağırıyordu .Onların isimlerini niye böyle okuyordu ki? Afallamıştım .
En son sıra bana gelince istemsizce
-Efendim , dedim
Bütün sinif yerlere yatti .Hoca ise o sert bakışlarini doğrudan üzerime doğrulttu ve
-Kimsenin seninle konuşmak istediği yok küçük hanım. Sadece burada demen yeterli.
Öndeki saçımı elimle biraz daha önüme getirdim ve oturduğum sandalyeye biraz daha gömüldüm. Çok utanç vericiydi .Buradaki bütün bu şeyler çok saçmaydi .
Dersi dinlemeye başladim .Bu anlattiklarinin hepsini biliyordum .Çok saçmaydı. Bunların nedenini açıklamadan sadece böyle olduğunu anlatıyordu. Cansu adama uzaylı gibi baktığımı görmüştü .
Kulağıma eğildi ve
-Lakabı 'Bay Gudubet'dir onun , dedi ve güldü.
Daha çok bir kıkırdama gibiydi ama birden kafama bir şey çarptıgını hissettim ve kahkahaları duydum .Elimi kafama götürüp ovalarken masadan sekip yere dusen tebesire baktim. Sonra da hocaya. Hoca mi atmisti? Neden? Nasil yani? Kafam almadi birden .Hoca itaatkar sesiyle
-Şimdi o tebeşiri al ve soruyu çöz küçük hanım
Bana küçük hanim demesi çok imaliydi ve çok sinir edici .Yerdeki tebeşiri aldim ve soruya baktim .Sorunun kolaylığını görünce güldüm. Çoğu kişinin bakışlarını sirtimda hissediyordum.
Soruyu çözmeye başladim. Yanina küçük açıklamalar ve işlemler yaparak Madam'ın 'Yıldız notlu soru çözümü' dediği sekilde çözdüm .Sonra elimde dağilan tebeşiri masaya koyup parmak uclarimi üfledim .
Kimseyle goz goze gelmemeye calisiyordum. Sanki madamla çalıştığımız çalışma odasindaymışız gibi, sadece ben ve madam varmis gibi, birazdan Madam "Bravo" diyecekmiş gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siren'in Çığlıkları [ASKIDA]
FantasíaBir çok şey yaşamış olan Talya, yeni, sıradan bir hayata başlamaya çalışıyor. Fakat denizde gördüğü o çocuk ve etrafında garip davranan insanlar yüzünden acaba bunu başarabilecek mi?