Size önce kendimi tanıtayım. Adım Mia ve ben bir melezim. Evet doğru okudunuz bir melez. Benden fazla yok. Benim gibi olanlar bile benden farklılar ama ben daha farklıyım. Bu beni ve benim gibileri üstün kılar. Ama bazen üstün olmak çok iyi sonuçlar doğurmaz. Ben böyle doğdum bunu seçmedim. Ne ben nede digerleri bunu seçti ben böyle dogsam bile onlar bir hata sonucu bu hale geldiler. Şimdi merak ediyorsunuz dimi? Bu neyin melezi ? Diye. Ben neyin degil nelerin meleziyim asıl soru bu. Düşünün. Ben vampir, kurtadam ve cadı karışımıyım. Annem bir cadıydı. Bunu nasıl becerdigini bilmiyorun ve bilmekte istemiyorum ama olmuş işte ve ben burdayım. Babamın ne ya da kim oldugunu bilmiyorum ya da ona ne olduğunu ama annemin mezarını tırnaklarımla kazdım ve ellerimle gömdüm. Benin doğumum da aynı normal bebekler gibiymiş tek fark annemin beni emzirmeye kalkıştıgında benim küçük bebek vampir dişlerimi fark etmiş. Ama o hiç bir varlıga dönüşmemiş. Nedeni hale benim için bile bir sır. Keşke dönüşseymiş ama suan benim gibi bir melez olamazdı. Isırdıgımız kişiler meleze dönüşemiyor ya kurt adam ya da vampire dönüşebilir bu da lanetin bir parçası. İnsan olmayı herşeyden çok isterdim. Keşke bunu düzetebilseydim ama bu mümkün degil. Ayrıca insan olursam krallığı kim yönetecek. Evet benden başkalarıda var kapasitelri var ama sadece güç için istiyorlar bunu. Yönetimin olmadıgı zamanlar berbattı. Savaşlar, katliamlar, ölümler o zamanları düşünmek beni simdi bile üzüyor kaç ırk kaç kabile kaç krallık silindi ve sırf yönetimi ele geçirmek için. Bunları bir daha yaşmamak için kurduk bu düzeni. Krallıkla karışı demokrasi toplulugu. Şöyleki; Her toplumdan 2 kişi oluyor konu üzerinde yorumda bulunuyor evet , hayır oylaması yapılıyor ve karar en son karar benden çıkıyor. Ve bu yönetim ben ve ailem hariç digeleri her 10 yılda degisiyor. Her guruptan 2 kisi buna dövmeli olanlar girmiyor kırmızı vampirlerden 1 tane mavi vampirlerden 1 tane lider bulunuyor. Simdi senin dövmen var mı diye soracaksınız. Tabiki var. Ensemde 5 elementin amblemleri var. Her neyse. Bu sistem ne böyle diye düşünüyorsunuz ama bu sisteme kurmamış olsaydık şuan yaşadıgınıza şükrediyor olurdunuz. Simdi dünüyorsunuz bizim için kararları kim veriyor onun icinde aranızda bizi bilen kisiler var onlar burada ve sizin icin kararları onlar veriyor onları etki altına alamayız korunuyorlar bu en önemli nokta ve onları etki altına yasak eger bir aptal bunu denerse ölür. Ayrı bir katogori ben ve ailem sadece bizler meleziz bizden sadece bu kadar var. Bunu ben istemedim yönetimin başında olmak çok kötü ben böyle olsun istemedim ama oldu iste. En iyisi size baştan anlatayım. Yok bu baya zor olur. En iyisi kaçırılışımdan başlayayım. Çünkü asıl o zaman ortalık karıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şimdi Ya Da Asla
Vampir!Dünyama Hoşgeldiniz! Melezlere inanırmı sınız? İnamıyorsanız öyle kalmasını saglayın çünkü benim dünyam yeterince karmaşık. Ben kim miyim? Benim adım Mia ve bu da benim dünyam.