21. Koncert ¹/2

156 11 1
                                    

Camila pov.

Byłam z dziewczynami już w pierwszym rzędzie i czekałam aż koncert się zacznie, byłam tak podekscytowana, że zapomniałam jak się oddycha. Zerknęłam w telefon, aby ostatni raz tego wieczoru spojrzeć czy nieznajoma może przypadkiem nie napisała, ale nie było tam nic nowego. O dziwo, zastanawiałam się, jakbym zaczynała czuć coś do tej osoby, ale to nie byłoby możliwe, prawda?

Camila: Dziękuję, jeszcze raz! 🙊🙈💓

Gdy po chwili dalej nie było odpowiedzi, schowałam telefon, rozglądając się po ogromnym pomieszczeniu, była już masa ludzi i w duchu cieszyłam się, że tak wcześnie wyszłyśmy.

- Camila! - zawołała do mnie blondynka, chociaż stałam jakieś dwa kroki od niej.

- Co? - zapytałam z lekkim grymasem twarzy.

- Podobno odwołali spotkania z Lauren! - moje serce stanęło na chwilę, akurat gdy mam bilety!!! - Podobno do sali VIP wejdzie tylko jedna osoba którą wybierze z publiczności, a w trakcie gdy już tam pójdą będzie występować jakaś Normani, w ramach przeprosin! - zrobiło mi się cholernie przykro, wiedziałam, że już po wszystkim i się z nią nie spotkam, miałam już łzy w oczach, ale wyższa dziewczyna mnie przytuliła, a niższa próbowała mnie rozweselić, takie przyjaciół to prawdziwy skarb. Postanowiłam, że nie zepsuje im tego, mimo, że przyszły tu dla mnie. Uśmiechnęłam się tylko, przytakując głową do dziewczyn.

Światła zgasły, a odpaliły się lasery w sufit sali, zaczęła lecieć mgła, a na środku sceny znalazła się ona, Lauren... Wszystkie reflektory oświetliły jej odwróconą posturę i zaczęła grać muzyka.

Always looking over my shoulder
Cause I don't ever wanna miss you.

( Zawsze patrzę się przez ramię,
Bo nie chcę za Tobą kiedykolwiek tęsknić )

I been thinking about you daily
Can't wait to see your face

( Codziennie o Tobie rozmyślałam,
Nie mogę się doczekać,
aż zobaczę Twoją twarz )

And I don't even know you
But I know that I can't wait to kiss you

( A przecież nawet Cię nie znam,
Ale wiem, że nie mogę cię doczekać,
aż Cię pocałuję )

Somehow I know when we finally lock eyes
That you'll feel the same

( W jakiś sposób wiem, że kiedy wreszcie wpatrujemy się w siebie,
Że ty czujesz się tak samo )

𝐹𝐴𝑁𝐾𝐴 ♫ 𝓒𝓪𝓶𝓻𝓮𝓷  ☾Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz