Lauren pov.
Byłam coraz bardziej poddenerwowana całą tą sytuacją, bałam się, że coś zepsuje. Wszystko działo się bardzo szybko i przymierzałam kolejne kostiumy.
- Spokojnie, wszystko będzie dobrze, przecież nie musi od razu wiedzieć kim jesteś.
- Normani, ja to wiem, tylko się boję, że nie dam rady i albo jej powiem i mnie znienawidzi... Albo się nie opanuje i... - nie było dane mi skończyć, ponieważ przyjaciółka doskonale wiedziała o co mi chodzi.
- Tak wiem, zgwałcisz ją - zaczęła się śmiać. Miałam ochotę ją zabić, ale z drugiej strony miała trochę racji, może nie zgwałcić, ale pocałować czy coś.
Gdy tylko usłyszałam wibracje w telefonie, od razu po niego sięgnęłam.
MyBaby: Dziękuję, jeszcze raz! 🙊🙈💓
- To ona? - zapytała czarnoskóra, od zawsze zna mnie na wylot i wiem, że mogę z nią o wszystkim szczerze rozmawiać, a ona zawsze mi pomoże.
- Tak. Podziękowała mi.
- Kolejny raz? Chyba naprawdę jej bardzo na tym zależy - dalej się śmiała, ale wiem o co jej chodziło, nie mówiła tego na złość, po prostu gdy usłyszała, że to już dwudziesta wiadomość nie dziwne, że tak zareagowała.
Myślałam czy może nie odpisać na tą wiadomość, ale pomyślałam, że i tak zaraz ją zobaczę. Odłożyłam telefon na toaletce i wyszłam. Cała trzęsłam się jakbym naprawdę miała się o co bać, ale chyba nie mam o co.
Stanęłam na scenie tyłem do publiczności, ale dostałam znać gdzie stoi moja ukochana. Rozległa się muzyka.
Cały czas próbowałam nie zwracać uwagi Camili na sobie, chciałam aby dopiero na koniec było takie ' wow '
Gdy słyszałam, że zaczyna się ostatnia piosenka szybko się przygotowałam i obróciłam pierwszy raz tego wieczoru w jej stronę, patrząc jej prosto w oczy.
Cause all of me loves all of you
( Bo wszystko co we mnie,
Kocha wszystko co w tobie )Love your curves and all your edges
( Kocham twoje krągłości
i wszystkie krawędzie )All your perfect imperfections
( Wszystkie twoje idealne niedoskonałości )
Give your all to me, I'll give my all to you
( Daj mi całego siebie,
A ja dam całą siebie tobie )You're my end and my beginning
( Jesteś moim końcem i początkiem )
Even when I lose, I'm winning
( Nawet jeśli przegrywam, to wygrywam )
Jej ruchy warg idealnie współpracowały z moimi, była tak piękna, mimo braku jakiegokolwiek makijażu. Wiedziałam, że to właśnie ona dzisiaj będzie tą wyjątkową osobą i się ze mną spotka.
Ostatnie słowa i zgasło światło, patrzyłam cały czas w jej stronę.
- Reflektory gotowe... Trzy... Dwa... Jeden... - wszystkie zaświeciły na nią.
CZYTASZ
𝐹𝐴𝑁𝐾𝐴 ♫ 𝓒𝓪𝓶𝓻𝓮𝓷 ☾
FanfictionA gdyby tak... Jedna wiadomość do twojego ulubionego wykonawcy, miałaby zmienić wszystko? ★ Zdjęcia wzięte z internetu, z lekkimi obróbkami! ★