גם אם החיים לא נתנו את המתנה לה ציפינו,
החיים הם המתנה עצמה.
-----------------------
דיאנה קמה לתחושת האכזבה שתקפה את גופה.
הדבר שעשתה היה בלתי נסלח, ולא תהיה מחילה על חטא כזה.
לעולם לא תוכל להיות עם אוליביה, לא בקטע רומנטי, ומעכשיו, גם לא בקטע חברי.
אוליביה תחשוב עשרה צעדים לפניה, ולא תתן לה להתחמק מזה יותר.
"אני והנערה מהכפר? לא. לא יקרה." היא חשבה לעצמה. "בעצם, אני ושום נערה לא יקרה. אני היא דיאנה ג'יינה וילסון, ואני לא אכנע לשום רגש- לא כזה."
היא הלבישה על גופה את השמלה הזהובה שמצאה בארונה, הצבע המייצג את הממלכה.
"גברת וילסון?"
דיאנה סובבה את ראשה למשמע הקול, קול שמסמל את אותו הדבר, בכל יום.
"אני באה." אמרה דיאנה ביאוש, יוצאת מהחדר שלה באנחה עמוקה.
לדיאנה לא היו חברים מעולם, היא התמסרה לתפקיד חייה, ולא הייתה מוכנה להקשיב לשום הסחות דעת, הכוללות 'חברים' .
היא תמיד הסתכלה בהערצה על לוקאס ואלכסנדר, תמיד חשבה שחברות כמו שלהם זה מה שהייתה רוצה, אבל מה יקרה בעתיד?
העתיד הוא תעלומה שלא ניתן לפענח, אך תמיד יהיה קמצוץ של מחשבה.
לפני שאלכסנדר נפטר, דיאנה חשבה להתחיל ליצור קשר עם אנשים, להשיג מישהו שיעמוד לצידה, מישהו נאמן.
אבל כשקרתה התאונה ואלכסנדר נפטר, דיאנה נשבעה לעצמה שלא תחווה כאב כמו לוקאס, ולא תיקח את הסיכון שהוא לקח.
הרי, למה זה משמש בעצם? איזה הצלחה דבר שכזה יביא לה?
והכי חשוב, מה יקרה שימאס?
מה יקרה כשהבן אדם שדיאנה בחרה להכניס לחייה, יחליט שנמאס?
וכשהוא יעזוב, כמו שאלכסנדר עזב, מה יקרה אז?
חשיבת יתר לעולם לא הובילה אותה ואת אחיה למקומות טובים, השניים ברחו מהבעיות שלהם כמו מאש, אך תמיד מצאו דרך לחזור אליהן.
היה להם הכל, אבל לא היה להם כלום.
"בוקר טוב, הנסיכה דיאנה."
"קראי לי דיאנה," אמרה דיאנה אל הנערה. "ומה שמך?"
"אלודי גרסייה."
"אם כך, ראית את אחי, אלודי?"
"אחיך יושב בשולחן עם העלמה לין דייוויס." ענתה אלודי, מחייכת אל דיאנה.
"תודה לך." אמרה דיאנה והתקרבה לשולחן פנוי, מנסה להימנע משיחה ארוכה עם העלמה.
"היי, כבודה!"
YOU ARE READING
Broken Tears. (GirlxGirl)
Romanceכלום לא הספיק לדיאנה, אף פעם. הוריה הביאו לה את הנסיכים מהרמה הגבוהה ביותר, ועד לשפים של מטבחי בתי הספר. אך מה קורה כשאחיה צריך להתחתן למלכה הבאה?