תשמור את חתיכות הלב שלך קרוב,
אם תתן למישהו אחת, השאר יבואו בעצמן.
---------------
המבחנים התחילו.
עבר שבוע מאז שדיאנה התאשפזה, אך לא חל שיפור במצבה.
דיאנה בקומה, ונראה שזה לא השפיע על המצב בארמון.
אוליביה חשבה שזה דפוק, דיאנה היא נסיכת הממלכה, הבת של המלך, אחותו של יורש העצר. מה לא בסדר עם משפחתה?
היום הגיע היום שבו מסלקים את הבחורה שנכשלה ברוב המבחנים, כמובן שהנערות לא ידעו מי עברה את המבחנים ומי לא, אבל התוצאות כבר היו בהישג יד.
"עלמותיי," קרא לוקאס, הנערות התייצבו.
"כפי שאתן יודעות, אחת מכן לא תזכה להמשיך איתנו, ועם כמה שזה נשמע כמו קלישאה, כולכן הייתם נהדרות." הוא אמר, גורם לנערות להודות בשקט.
"כולכן הייתן יכולות להיות תוספת מדהימה לארמון שלנו, אבל כלום לא נשאר לנצח, אני צודק?" הוא המשיך, בשלב זה הנערות נלחצו מעט.
"ולכן, הנערה שלא תמשיך כאן תהיה,"
הלב של אוליביה החל לפעום במהירות.
זה לא שרצתה זוגיות עם הנסיך, אבל זו היא הבריחה המושלמת.
אם תגור בארמון, היא לא תצטרך לדאוג לבעיות של אחיה יותר.
תוכל לעזור להם מרחוק, אבל תצליח לאזן את המצב שאליו משפחתה נכנסה.
"אדל מילר."
אוליביה נשמה לרווחה, אך אדל לא נראתה מרוצה.
"זה לא פאקינג פייר, הייתי כל כך הרבה יותר טובה מהן!" ירקה אדל, מיכאלה צחקקה.
"העלמה מילר, הייתי ממליץ לך לשמור על שפת הדיבור שלך." אמר לוקאס, לין צחקקה למראה פרצופה של אדל.
"ומה בדיוק מצחיק אותך, דייוויס? זה ברור מאליו שעברת את המבחנים רק בגלל שאת והנסיך חברים."
"מי את חושבת שאת--?"
"העלמה מילר והעלמה דייוויס, זה נגמר עכשיו." אמר לוקאס בסמכותיות, לין הנהנה.
"אני לא פאקינג הולכת, לוקאס!" המשיכה אדל, בקריאה קצרה השומרים גררו אותה מהמקום, ולימוזינה החזירה אותה אל ביתה.
"אני מצטער על זה," אמר לוקאס כשאדל כבר לא הייתה בחדר. "אבל צפיתי שמשהו כזה יקרה."
"טוב," המשיך. "אתן משוחררות להמשך היום."
"מה זאת אומרת?" שאלה ניקול. "היה אמור להיות עוד מבחן היום, לא?"
"אני מקווה שלא, אני מותשת." לחשה מיכאלה, אוליביה צחקקה.
YOU ARE READING
Broken Tears. (GirlxGirl)
Romanceכלום לא הספיק לדיאנה, אף פעם. הוריה הביאו לה את הנסיכים מהרמה הגבוהה ביותר, ועד לשפים של מטבחי בתי הספר. אך מה קורה כשאחיה צריך להתחתן למלכה הבאה?