כל סוד החיים הוא לגלות מה ייעודו של האדם,
ואז לעשות זאת.
----------------
אוליביה קמה בבוקר לאור קרני השמש המרוח על פניה.
היא כמעט שכחה מה המטרה שלה כאן, מה היא באמת צריכה להשיג.
הרי, משפחה זה הדבר הכי חשוב, לא כך?
חייה של אוליביה הוקדשו לטיפול באחיה, לא היה דבר אחר בשבילה, במיוחד שאימה לא הייתה בסביבה.
הטיפול בארבעה אחים קטנים גרם לה להבין שאין טעם, שזה הגורל שלה.
לשמוע ממשפחת המלוכה שמחפשים מלכה חדשה הציל אותה, נתן לה חופש מהשגרה הרגילה, נתן לה טעם לחיים.
אוליביה הבטיחה שתחזור בתור המלכה החדשה, שתתן לאחיה את החינוך הטוב ביותר, שתעזור להם לחיות אחרת.
אוליביה תמיד זלזלה במשפחת המלוכה, על חוסר הנתינה, על האנוכיות, על הכל.
את הנסיך היא שנאה יותר מכל, עם ההתנשאות שלו שגרמה לכל הממלכה לחשוב שהוא הטוב מכולם, עם הנאומים שלו שגרמו לממלכה לחשוב שיש עתיד בשביל האנשים החלשים.
אבל היא כבר לא האמינה לנסיך, כי לעולם לא קיים את הבטחותיו.
אך בהבטחתה לזכות בתואר המלוכה, היא התכוונה גם לקיים את הבטחות השווא של הנסיך, ההבטחות שהשתוקקה לקיים.
"מיס קליין?"
"כ-כן?" ענתה אוליביה לקול בחדרה, לפניה התגלתה דמות של אישה הלבושה בשמלה לבנה.
"בוקר טוב, הנסיך ביקש לקרוא לך, ארוחת הבוקר מתחילה."
"תודה רבה, גברתי."
"את נחמדה, יותר משאר הבנות. הן התייחסו אליי כאל ליצנית החצר." היא אמרה, גורמת לאוליביה לגחך מעט.
"בכל מקרה," המשיכה. "קראי לי גלוריה, נערתי."
"אין בעיה, גלוריה." ענתה אוליביה, גלוריה יצאה מחדרה והשאירה אותה לבדה.
לאוליביה מעולם לא היה חדר כזה, והתחילה לחשוב שהוא יותר גדול מכל ביתה.
עיניה בחנו כל פינה בחדרה, הייתה שם דלת, היא הניחה שזו הדלת לשירותים והמקלחת.
בחדרה היו חפצים שלא ראתה אף פעם, וחפצים שתמיד רצתה.
לאחר כמה דקות של בהייה בתקרה, אוליביה קמה ממיטתה, מכריחה את עצמה לחייך ולהעמיד פני "המלכה הבאה" .
היא לבשה את השמלה הלבנה שהייתה בארונה, עדיין בוחנת את חדרה מכל פינה.
לפני ששמה לב מה עשתה, אוליביה התקרבה אל הפטיפון שהיה בחדרה.
YOU ARE READING
Broken Tears. (GirlxGirl)
Storie d'amoreכלום לא הספיק לדיאנה, אף פעם. הוריה הביאו לה את הנסיכים מהרמה הגבוהה ביותר, ועד לשפים של מטבחי בתי הספר. אך מה קורה כשאחיה צריך להתחתן למלכה הבאה?