2 saat sonra
Diego: Biriniz Five'a haber versin babam gelcek birazdan kızmasın sabah sinirlendi zaten. *hepsi sana bakar*
İsmin: Bakmayın öyle tamam gidiyorum hem zaten üzerimi de değiştirmem lazım. *yukarı çıkarsın Five Dolores ile konuşuyordur*
Five: Dimi bence de Dolores fazla abarttı. Sadece bir görev... Niye ben özür diliyorum o dilesin sonuçta abartan o... Off her konuda haklı çıkmak zorunda mısın sen yaaa.
İsmin: *kapıyı çalarsın* Eğer konuşmanızı bölmüyorsam girebilir miyim?
Five: Gel.
İsmin: *girersin* Görev saati geldi aşağı in ben üzerimi değiştircem.
Five: Peki! *kapıyı çarparak çıkar*
İsmin: Ayh atarlı ergen. Tanrım sen sabır ver. (Linçlemeyin)
Sen üzerine Five'a inat kısa şeyler giyip aşağı inersin.
(Seç beğen al ya da hayal et sana kalmış)
Five: *içinden söylediğini sanarak* Hele bir gidip gelelim bunun cezası ağır olucak İsmin hanım. Bakalım o zaman da bu kadar sessiz ve rahat olabilcek misin?
Klaus: Five karışmak gibi olmasın ama ben kankamı seviyorum. Daha onunla sahilde koşucaz o yüzden sakin ol.
Five: Ne diyosun Kla- Agh ben dışımdan söyledim dimi.
İsmin: Evet biraz öyle oldu. *yanına gidip kulağına* O günü iple çekiyorum *Five kızarır*
Luther: Eveett artık dağılalım. İki günümüz var bakalım ilk kim getiricek.
İsmin: Luther sen ciddi misin? Şu durumda bilemi. Neyse hadi artık gidelim sıkıldım umarım Beacon Hills güzeldir.
Siz ayrılıp yürümeye başlarsınız. Five ile ormanlık bir alana gelirsiniz.
Five: Hepsinin aksine bizim istediğimiz kadar vaktimiz var. Orda bir ay bile dursak buraya bir gün olmuş gibi gelebiliriz.
İsmin: Aslında haklısın. Bence orda biraz duralım kendimize ısındıralım sonra Theo'u alıp sanki yarın bu civarlarda gelmiş gibi yaparız.
Five: Tamam olur. Bu arada *derin bir nefes alıp verir ve tek nefeste* Ben özür dilerim bu kadar abartmamalıydım sen haklıydın onu daha çabuk ikna ederdin sana çok karışmamaya çalışıyorum seni sıkmamaya uğraşıyorum ama galiba yapamıyorum seni kıskanıyorum başkalarıyla görmeye dayanamıyorum.
İsmin: Oha Ceza yanında az kalır. Sakin ol ikimizde hatalıydık şimdi bunu unutalım ve oraya gidelim. Benim aklımada bir plan var ama sen kabul edermisin emin değilim.
Five: Söyle bakalım dinliyorum.
İsmin: Oraya gittiğimizde sevgili olarak gidelim sonra okulda kavga edelim. Ben Theo'a sığınayım onunla arkadaş olayım sonra onu tek olduğu bir zamanda buraya getirelim.
Five: Bence hiç plana gerek, ayrılmamıza gerek yok. Akışına bırakalım olaylar nasıl gelişirse.
(Akışına bırak dendikçe bu kadın aklıma geliyo)
İsmin: Tamam kabul e hadi artık gidelim madem.
BU BÖLÜMÜ BİLEREK KISA TUTTUM ÇÜNKÜ DİĞER BÖLÜMLER BEACON HİLLS'DE GEÇİCEK .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Taraflı
FantasíaGün yüzünde olan Five aşkı mı yoksa derine gömülmüş Aidan aşkı mı kazanır?