1 Rèsz

430 8 0
                                    

Valamikor hajnali 3 òra lehet izzatan verejtèkesen ugrok fel az àgybòl .Rànèzek az òràra màr megint sirok ès alig kapok levegöt. Màr megint egy rèmàlom.Soha nem èr vèget nem nyukszik a szivem sosem lesz egèsz.Az nap össze tört ès sosem lesz èp magàval vitte örökre.Mà lassan 3 év eltelt de a fàjdalom örökre megmaradt.Èlem az èletem a szivenben hagyott ür emèszt.De hagyuk a multat nezünk a jelenbe.A nevem Elizabeth.Elizabeth Waith 21 èves vagyok àtlagos testalkat fekete hosszu hajam van ès kék szemem.Felvettek a jogi egyetemre a prinstonra jövö hèten kezdödik az elsö szemeszter remèlem valamivel jobb lesz mint az elmult 3 èv.Màr elkesztem csomagolni dobozolni a szüleim vettek nekem egy lakàst az egyetem közelèbe kicsit nagy nekem de nembaj.Pakolàs közben anya dugta be a fejét az ajtòn.Amit rèsnyire nyitva hagytam mert hortam le a becsomagolt holmimat az kocsihoz.Egy szèp fekete BMW-m van nagyon szeretem.Szeretek vele száguldozni kell egy kis adranalin löket.

Szia kicsim minden rendbe segicsek?-kèrdezi anyukàm kicsit szomorkàs mosojal az arcán.

Rànèztem mosojogva.

Szia nemkell elboldogulok.- montam neki.

Tudod nagyon fogsz hiànyozni nekünk.

Tiis nekem.

Odajött megölelt megfordult ès kiment a szobàbòl.Mire mindennel elpakoltam beesteledet holnap reggel indulok.A költösztetök a maradèk cucomat utànam hozzak.Kicsivel kèsöbb anya kiàlt,hogy kèsz a vacsi.Lementem leültünk az asztalhoz ès megvacsoràztunk.Beszèlgettünk minden fèlèröl a költözèsröl stb.Mikor megvacsoràztunk segitettem anyànak elmosogatni rendet csinalni.Felmentem ès egyenes utam a fürdöbe vezetet lezuhanyoztam megmostam a hajam fogat mostam.Felvettem a pizsamàm ami egy rovidujubòl ès egy rövidgatyàbòl àlt.Hajamat megszàritottam kifèsültem.Viszamentem a szobàmba befeküdtem az àgyamba megfogtam a telefonom ès beàlitottam az èbresztoòràt.Miutàn beàlitottam felnèztem mèg fb-re.Feltettem töltöre a telefonom. Lecsuktam a villanyt ès pròbàltam elaludni de az àlom nehezen jon.Fèlek az ujabb nemszünö rèmàlmoktòl.Amig gondolataim a holnapi nap körül kavarogtak egyuj èletröl hamar elnyomott az àlom es elaludtam.

Kicsit lapos az eleje de igyekszem izgalmasabba tenni.

Nem akartam mègis belèd szerettemWhere stories live. Discover now