17. Rész

84 2 0
                                    

17

Lizi szemszöge :

Annyira izgulok ma megyünk kiválasztani a ruhát el se hiszem sose gondoltam hogy férhez megyek.A szalonba érve több ruhát is felprobáltattak velem de egyikse teccet. Kertin és Matheo annya na meg persze anyám kint vártak rám a szalonba minden alkalommal megkelet mutatnom magam. Ök nevedgéltek és kuncogtak pezsgöztek. Amint kiléptem az öltözöböl megakatt a szemem egy csodaszép ruhába azonnal éresztem hogy ez az amit kerestem. Azonal megfogtam és felprobáltam ez volt a tökéletes ruha. Amint kiléptem bene anyu elsirta magát.Örömömbe énis sirtam. Elindultunk haza felé. Hazaérve felsietem az én kis hercegemhez megnézni mi van vele amint beértem a szobába nemtalátam sehol.Megijedtem bementem a háloba és az ágyon ot feküdtek ketten Matheo átkarolta szorosan  és a kis hercegem keze az apja arcán pihent annyira szépek voltak. Nagyon boldog vagyok semmiért nemadnám öket ök az életeim. Hamar elteltek a napok holnap után esküvö Matheo egy kicsit mintha feszült volna az utóbbi napokba hiába kérdezem csak annyit mond mibden rendbe. Jó volna ha kicsit megbizna bennem de mindegy majd esküvö után utána nézek.De most mább készülödök mert a csajokkal ma tarcsuk a lánybucsut Ketrinnel az unoka testvéreimmel és Matheo unokatestvéreivel megyünk bulizni ha má férhez megyek akkor aggyuk meg a mogyát tarcsuk be a hagyomanyokat.Mivel tudom hogy ö is ottlesz ezért a legszekszibb legkihivóbb ruhámat veszem fel amit még nemlatott rajtam egy arany mini ruha amiben kint az egész hatam a seggemig elolis eléggé méj dekoltazsa van vékony pántok tarcsák. Limuzinnal mentünk a klubba a vip részleg volt lefoglalva nekünk. Sorba hozták a feleseket és a pezsgöket. Táncoltunk. Tánc közbe két kéz fonodott a derekemra a fülem mellett forró lehelletét megéreztem halkan férfias hangján a  suttogot a fülembe .

Annyira sexy vagy basználak reggelig.

Azonnal megfordutam egy idegen férfival talátam szembe magam  felhuzott szemöldökkel kérdön ránéztem o csak mosojgott majd megszolatam.

Most komolyan?  Jobb dumád nincs? Amugy Elizabeth Waith és két nap mulva férhez megyek a világ legcukibb és legördögibb férfiához.
Nem gond cicam. Vigyorog.

Látod ott aszt a páhojt ? -kérdem töle. ö erre csak bòlint a mosoly az arcaròl levakarhatatlan . És látod ott azt a férfit azzal a kurvával az ólében aki aszt hiszi van ála eséje?

Igen látom ö Matheo  Bleck. -mongya.

Metheo ez alat a pár hónap alat miota átvette a maffiát mindenki tugya ki ö de hivatalosan csak az esküvö után kapja majd meg az egész birodalmat nagyon büszke vagyok rá.

Na igen hozzá megyek feleségül . Jelentem ki széles vigyorral a képemen.

És énnekem eszt miból kellene elhinnem ?- kérdi komoly arckifejezéssel. 
Csak pillancs fel. Ahogy a masik vip felé tekintettem megláttam Matheot ők is eszt a szorakozo helyett választották a legyénybucsura ahogy figyelt a szeme duhtöl lángolt.Felált és elindult felém.

Én a hejedben elhúznék .A fejemmel a paholy felé bicentve .Kérdön vizslatam egy kis szöke ribanc az ólébe ült a fülébe suttogott de Matheó csak engem bámult. Lerángatta mágarol .Úgy tapat rá mint egy pioca ahogy meglátam a lányt el se akartam hinni az a ribanc Stella volt el se hiszem h utánunk jött.  Matheo megált velem szembe.

Van valami gond ?- nézet rám kérdön. Nem nincs Mr. Bleck itt sem voltam.

Én táncoltam tovább  egyre közeledett mig megnemszakitott kösttünk minden távolságot .Elkapott a derekamnál fogva.Hátal átam neki háturól a fulem mogot a nzakamra csókot lehelt Szenvedéjesen megcsókolt felkapot elindult velem kifelé a hácsó kijárat felé vezetett sötét volt senki nemjárt arra a falnak nyomott szenvedéjesen csókolt a csipöjére ugortam megéreztem  kemény álló farkát a lábam között. Ö a fenekemet markolta a ruhám felcsuszot a bugyim áttázot olyan nedves voltam. A ledukástól még izgatotabá vált az egész helyzet .Elkezdet a mellem felé haladni csokolt nemszoltunk semmit csak élveztük minden pilanatát .Lenyultam közénk lehuztam a sliccét kiszabaditva kö kenény farkát. Csókoltuk egymást nyögtünk .Amig a farkát a puncimba mozgatta örült tempoba eléveztem .Minden egyes percet imádtam kiáltotam hajambatépet nyakam csókolta nyögtem a  nevet  mikor az orgazmus elöntötte az egész testem. Farkát a puncim még szorosabban körbe ölelte minden csep ondót a puncimba nem lövelt lihegve kimerulve a fejem a valara hajtotam .Apró puszit nyomtam rá amitöl libabörös lett egész teste megremegett. leemelkedtem péniszéröl megigazitottam a bugyim és a ruhám ö is megigazitotta a farkat viszarakta a gatyájába és felhuzta a sliccet. Felpipiskedtem kezem a nyaka köré fontam szájára csókot leheltem szemébe néztem.

Tudod hogy napról napra egyre jobban szeretlek?- rámmosojgot bólintott egyet .

Énis nagyon szeretlek  .

Imádtam az estét ugy ahogy volt a csajokhoz viszamenve nagyon jól éreztem magam .

Reggel Ketrin sikitozó hangjára keltem.

Baszki mi a francot csinálsz ma van az esküvöd csajszi ideje ébredni .-ugrát örömébe.

Baszki hány óra van te nem vagy normális.

Még csak 7óra  drágám tugyuk hogy veked idö kell felébredni.Na meg a fodrasz a sminkes is ott van szoval ébresztö.

Jolvan jolvan rabszolga hajcsár kelek.- és azzal visztadöltem a jo pihe piha ágyacskanba kényelmes paplanok közé. Drága barátosném eszt nemnézte jo szemmel egy pohár vizel pofon öntöt .

Hát eszt nem hiszem el most komolyan?- nagy mosolyal az arcomon hoza vágtam egy párnát csak nevetünk .

Hátt eljött ez a nap is a gyermekem születése után a legszebb nap de akkor még nem tudtam hogy mi vár ránk még.

Nem akartam mègis belèd szerettemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora