Mattheo szemszöge :
Kora reggel van. Semmel ma indulunk vissza az egyetemre.Ismèt egy ùjabb szemeszter kezdödik de nem bànom legalàbb egy kicsit kiszabadulunk ebböl az èletböl.Apàm elvàrja hogy heti 3szor jàrjunk küzdösportokra amit nem is bànok kondiba maradok fö a mozgàs.Mà kiskorunk òta jarunk ès löni is fö a bisztonsàg mindig van nalunk fegyver .A mi èletünkbe muszaj. Szerinte megkel tanulnunk majd kèsöbbiekbe megvèdeni a csaladjainkat.Sokszor öszevesztem vele mà ezen megmontam neki sose lesz csalàdom ö pedig csak a magàjèt fuja hogy örökös nèkül nemhagyhatom öt mert egyszer ö veszi àtt az egèsz birodalmat.Amit majd késöbb ràm hagy ezèrt mondom neki hogy pont ez miatt nemlesz.Eböl mindig egy nagy veszekedès alakul ki.Semmel levisszük a böröndjeinket beraktuk a fekete musztangomba imàdom eszt az avtot.Elköszönünk anyàtòl a kestvèreimtöl ès màr indulunk is a hosszù ùtra.Pàr òràn belül oda is èrtünk a lakàsunkhoz.Leàlitottam a kocsit kiszedtük a böröndöket kicsomagoltunk.Ùgy döntöttünk lemegyunk a klubba a haverokkal ini.De pehhemre ott volt Stella is ez a csaj levakarhatatlan parszol tavaly pàrszor lefekütünk de megmontam neki hogy csak sex ès ennyi.ö nemèrt belöle.Mikor nagy nehezen leràztam magamròl.
Nèv: Stella Morgen
Kor:22
Tudnivalok: Amit akarok aszt altalaba megszerzem ès nekem ö kell.Semmel haza indultunk.Fàradtan doltem az àgyba rögtön el is aludtam.Màsnap reggel kicsivel dèl elöt mikor elvègeztem a reggeli rutinom fogmosàs mosakodàs.Kiültem a teraszra megini a kavèm.Amit Sem baràtom megcsinàlt nekem.Egy szàl cigi kiseretèbe a korlàton kihajolva ràgyùjtotam egy cigire kortyolgattam a kavèm.Mikor a szomszèd lakàsnal megàllt egy fekete BMW
Kurva jòl nèzett ki a kocsi imàdom a kocsikat kivancsi lettem kiè lehet.Oda vonzotta a tekintetem.Megàlt kinyilt az ajto egy gyönyörü szèp istenö szàlt ki a kocsiból hoszzu fekete haja gyönyörü arc csodàs keblek hosszu làbak ès azok a szemek.Làtvànya megbabonazott.A lakàsbòl egy màsik csaj lèpet ki mèg öt se làttam azelöt most költözhetnek be.Sikitva rohantak egymàs nyakàba borultak megöleltèk egymast.Barcsak engem ölelne szorosan csòkolna ajkaival.Sem pont abba a pilanatba jött ki a teraszra kàvèval a kezèbe.
Mi az isten ez a sikitozàs megöltek valakit?- kèrdi tölem.
De èn csak döbbent arcal csak elöre bamultam nèztem aszt a gyönyörü istenöt.Tudtam abba a pillanatba mikor kiszàl a kocsivòl hogy ò lesz a vègzetem megkell szereznem.Tudom hogy nemlehet nemvonhatom bele az èletembe de kell nekem. Sem mèg mindig hozzàm beszèl de mikor làssa hogy nemreagàlok az arcom kèmleli egy perc alatt viszarant a jelenbe a kerdèsèvel.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem akartam mègis belèd szerettem
RomanceEgy làny aki egy szörnyü balasetbe elvesztette a szerelmèt . Ès többè nemakar mèg csak a szerelemre se gondolni .Mègis amint meglàtta öt beleszeretett . Ès egy fiu aki zürös èlete elenère beleszeret a lànyba ,de zürös èletèbe nemakarja a lànyt bele...