14 rész

83 1 0
                                    


Matheo szemszöge:

Ma megyünk el Liza szüleihez bevagyok szarva rendesen. Sose paráztam még senkitöl semmitöl de ez most más sokat jelent nekem Liza és eszt jol akarom csináli .

Liza szemszöge;

Látom Matheon hogy izgul de szerintem nincs min izgulnia szeretnek a szüleim és énis öket .Mindig melletem áltak .Az ajtò elöt alunk szorosan fogja a kezem ma majdnem eltöri.

Nyugi szuperember eltöröd a kezem.

Jaj bocsi neharagyugy de még nemvoltam ilyen helyzetbe inkább mennék terepre valami üzlet miatt mint ez.-elhuzza a szajat.

Na jo hadd abba a hisztit tuleszünk rajta és figyeld meg minden rendbe lesz.Méj levegøt vettem.-na jo- benyitotam. Sziasztok.köszöntem hangosan.

Szia kicsim.- jott anya a konyhábòl odajött átölelt.

Miss. Waith Matheo Bleck vagyok.

Jaj fiam gyere ide hivj Melisszanak apád minnya jön elszalat az üzletbe.- leültünk a nappaliba .

Melissza drágám megjöttem.-bejön a napaliba.

Napsugaram hát hazajötte?

Szia apuci.-von szorosan karjai közé elválunk Matheo felál.

Jó napot Mr. Waith Matheo Bleck vagyok.

Örvendek .-kezet fognak.

Apu ö a barátom.- apám a nappaliba maratt Matheoval.

Nemtudom miröl beszélgethetnek de elvannak anyával a konyhába a vacsit csinaljuk.

És szivem hogy vagy?

Jol anya boldog vagyok nagyon szeretem.

Örülök neki kincsem.

Megvacsoráztunk leültünk a nappaliba.

Anya apa mondanom kell nektek valamit.

Mond napsugaram.

Terhes vagyok .-nyögöm ki egyszerüen és tomoren csak néznek.

Jaj kicsim ez nagyszerü.- ölelt átt anyám.

És mi a terveitek?

Halasztok 1 évet még a pici annyi idös nem lessz hogy bebiszitter vigyázon rá.

Rendbe kislányom ahogy gondoljátok .-még beszélgettünk egy kicsit asztán elindultunk vissza .

Mikor haza értünk hozzánk mentünk. Szerelmem hozzám költözöl?

Szerinted ez jo ötlet?

Mi akadájoz meg benne kicsim veled akarok lenni minden nap melleted akarok kelni mindenreggel csókkal kelteni gyönyörü tested végigcsókolni.

Jó rendbe de még elkel mondanom Ketrinnek.-lehelek csókot puha ajkaira.

Jó persze nekem meg Semmel kel beszélnem.

Lementünk a konyhába éhes voltam Sem és Ketrin is ott volt .

Mijót csinátok kerdeztük.

Nemtugyuk eldönteni mit együnk ti nemvagytok éhesek?

De igen valaszolok.

Akkor mit együnk kinait vagy pizzát gyroszt?-kérdik egyszerre.

Hu ha nemis tudom mind jó.

Matheo ere megszòlal.

Sem rendej mindenböl nemhagyom éhezni a gyerekem .-elnevetūk magunkat.Sem mig telefonát Ketrinhez fordultam.

Nem akartam mègis belèd szerettemOnde histórias criam vida. Descubra agora