Elizabeth szemszöge :Nagy fájasokra ébrettem az éjjel Mattheo nemvolt mellettem a jövö hétre vagyok kiirva .Nedvességet éreztem a lábam közöt mi a picsa bepisiltem tettem fel magamnak a kérdést. Mint akit forrò zuhany ért esznéltem rá ur isten elfojt a magzatviz. Liza ne es pánikba minden rendbe lesz.Nyugtattam magam. A telefonomért nyultam hajnali 3 óro ma megszületik a kicsi fiam. Én má tudon mi lesz Matheonak nemmontam el meglepetést akartam neki . Junius 15dike van ma. A kis hercegem már uton van. Matheo mostanság nagyon elfoglalt de legalabb együt vagyunk leköti öt a suli és a maffia ugyei. Látom rajta hogy fáratt elmélázásomat egy ujabb fájás szakitotta meg.Kimásztam az ágyból elvanszorogtam a fürdöig. Már egyedül lakunk nem messze a Bleck rezidenciától.Ezis egy gyönyörü szép régi stilusú ház.Hatalmas csodaszép kertel és a ház csodás. A gyerekszoba valami eszméletlen ebbe Matheo kivette a szerepét .A gyerekkel kapcsolatos dolgokra mindig szakit idöt egy ultrahang vizsgálatot se hagyot ki nagyon várja má, hogy megszülessen. Beléptem a fürdöbe nagy nehezen levetköztem és a zuhany alá áltam .Lezuhanyoztam egy könnyü nyári ruhát vettem fel a telefonomért nyultam .Matheot kesztem hivni 3 csörgés után felvette.
Szia édes valami bajvan?Hajnali fél4 mért nem pihesz lassan énis indulok haza csak még van egy két elintézni valòm.
Szia édesem ne ess pánikba randbe?- kérdem töle.
Jo de mond ma.
Jön a baba elment a magzatviz.
Hogy mi azonnal indulok 10perc othol vagyok ne pánikolj lélegezz mélyeket .
Én nyugot vagyok ne izgulj.
Sem indulnunk kell apa leszek .
Még hallottam a telefonba mielöt letete elmosojodtam. Lesétátam óvatosan a lépcsön nagy fájások közepette. Megfogtam a hetekkel ezelött elkészitet utazótáskát az ajtó mellöl és kisétáltam az udbarra .Az örök azonnal oda szaladtak mikor megláttak.
Matheo ur hivott hogy vigyázunk magára minnya itt lesz.- monta az egyik.
Rendbe .-bolintottam egyaprót.
Nemsokkal ez után iszonyu nagy sebrességgel száguldot be az udvara Matheo fekete reng rovelje félezett le . Kipattant a kocsiból oda szalatt hozám.
Nemlesz semmi baj édes minden rendbe ne pánikolj.- megfogtam az arcát szemébe néztem és igy szóltam.
Édeske nyugi itt csak te pánikolsz nyugi és mennyünk.Matheo a volán mögé akart ülni. Mikor megtorpantam.
Na nem én bisztos nemszálok be melléd.- bambán rám nézett.
Sem vezetnél te?
Persze .-monta.De most mért?
Mert Sem nyugodt és ahogy elnézem te nagyon nem nyugoszol le .Holott nekem kéne pánikolnom .
Oke rendbe lenyugszom de megérthetnél engem is.
óh megértlek én énis örülök ma megszületik a kicsi.. hupsz majdnem elkotyogtam egy ujab fájás belekapaszkottam Matheo fekete ingjébe ami kurva jol ált neki .A fájások egyre sürübbek és egyre elviselhetetlenebbek.
Szájunk be a kocsiba és menyünk a kibaszot korházba mert külömben kinyirlak hogy eszt tetted velem ne nyavajogj itt mekem mert kurvara kinyirlak szedd ösze magad szüksegem van rád.-bolintott egyet beszáltunk a kocsiba elindultunk .Montam Matheonak hivja az orvost aszt monta lélegezek nyugogyak meg o a korhazba van o a szolgálatos minden rendbe lesz ne izgujak .A korházhoz érve egy kocos selyem halo ingbe és köntösbe bujtatot gyönörü nö ált toporzékolva .Én drága baratnőm.
VOUS LISEZ
Nem akartam mègis belèd szerettem
Roman d'amourEgy làny aki egy szörnyü balasetbe elvesztette a szerelmèt . Ès többè nemakar mèg csak a szerelemre se gondolni .Mègis amint meglàtta öt beleszeretett . Ès egy fiu aki zürös èlete elenère beleszeret a lànyba ,de zürös èletèbe nemakarja a lànyt bele...