8 Rèsz

121 5 0
                                    

Eltelt pàr nap a suli elkezdödöt nèha làtom öt de ahogy tudom elketrülöm.Màr kèt hèt eltelt miòta elmentem hozzà csodàs volt az az èjszaka de aszt hiszem itt befejezem döntötem el.Nemakarok több bonyodalmat a sulira kell koncentràlnom.Csöngetnek kinyitom az ajtòt ott ált elöttem sexy volt.

Szia.- köszöntem.

Szia.- köszönt vissza.

Beszèlhetnènk?-kèrdi bolitok beengedem.

Ulj le kèrsz valamit inni kàvèt vagy valamit?- kèrdem.

Egy kàvèt elfogadok köszi.

Kimegyek a konyhàba elkèszittem a kàvèt vissza mentem letetem elè.Megfogta a csèszèt belekortyolt csak nèzte a csèsze tartalmàt.

Nemizlik?-kèrdem.

De nagyon finom csak...ès itt elhalgatott.

Csak?-kèrdem vissza.

Aszt hiszem volna mit megbeszèlnünk csak nemtudom hogy kezgyek bele.-nèz ràm.

Figyelj nagyon jo volt veledd ne hidd hogy többet gondoltam bele mint ami volt ne aggogy . -mongya rezeneztelen arcal.

Mire megakartam szòlalni megszòlalt a telefonom.

Vàrj minnya vissza jövök de eszt fel kell vennem.-bòlintott kimegyek a konyhàba anya hivott.

Szia igen jol vagyok.- mondom neki

Perzse minden rendbe majd este hivlak okè szeretlek.-bontottam a vonalat vissza mentem a bappaliba Matheohoz.

Föl van àlva indulàsra kèsz.

Màr itt is vagyok.-mondom neki.

Elmosojodik.

Nekem most mà mennem kel csak enyitt akartam tisztàzni de azèrt remèlem baràtok mèg lehetünk.

Persze.-bolintotam neki nem erre szamitotam de igy lessz a jo kikisèrtem az ajtoig ö megfordult megfogta a csupasz válam egy apro puszit nyomott a szàm sarkàra .Ègett az egèsz testem töbre vàgytam elkaptam a tarkojàt ràtapadtam ajkaira rà ugortam ö a fenekemnèl fogva tartott.Egyszer csak nyilt az ajtó Ketrin hazajött szètt rebbentünk leugortam ròla.Kinosan a hajàba turt elköszönt ès kiment az ajton.

Ez most mi volt.-kèrdi.

Nemis tudom àtjött hogy beszeljünk montam neki hogy nehigye hogy èn többet gondollok bele mint ami volt de aszt hiszem ò is igy gondolja mert nemmondot semit vagyis akart csak hivot közbe anya.

Mire tudom mi ütött belèm.-nèz ràm èrtetlenül.

Mikor elköszönt hozzà èrt a valamhoz fu Ketrin nemtudom mi ez velem az èrintèse felpezsdit a szàm sarkàra egy apro puszit adot.Mikor elakart tàvolodni mèg magam se hiszem hogy hogyan vagy mèrt elkaptam a tarkojàt ès megcsòkoltam.S a többi jött magàtòl.

Huha hàt erre nemis tudom mit mongyak hu nemvagy semmi csajszi ès akkor most hogyan tovàb?

Nemtudom.

Matheo szemszöge:

Eltelt pàr nap ugy döntötem itt az ideje hogy beszèljünk.Itt àlok az ajtsajuk elöt ès probàlom ràvenni magam hogy becsöngesek nagy levegöt vettem kifujtam.Màr emeltem is a kezem megnyomtam a csengöt  nemtelt el sokidö màris nyilt az ajtò ot àlt elöttem. Köszöntem visszaköszönt.

Beszèlhetnènk?-kèrdem.Bolint egyet beenged a napaliba vezet leültem.

Iszol valamit kàvèt vagy valamit?- kèrdi.

Nem akartam mègis belèd szerettemحيث تعيش القصص. اكتشف الآن