Κεφάλαιο 2 ✨

65 10 5
                                    

-Εσύ; ήταν το μόνο που μπόρεσε να πει. Βρισκόταν σε μια κατάσταση σοκ.
Ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που περίμενε να αντικρίσει. Ενας κόμπος εμφανίστηκε στο στομάχι της.

- Ναι Σοφάκι εγώ. Είπε και ένα αλαζονικό χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη του.

Τη νευριαζε το θράσος και η αλαζονεία του. Πως γίνεται να χαμογελάει, σκέφτηκε.

- Τι θέλεις Μάρκο; ρώτησε προσπαθώντας να κρατήσει έναν άχρωμο τόνο στην φωνή της. Ηθελε να δείχνει ήρεμη όμως εκείνος ήξερε ότι είχε προκαλέσει ένα χάος μέσα της. Θα έδινε τα πάντα για να ρίξει μια ματιά στις σκέψεις της εκείνη την στιγμή. 

- Είμαι με τον μικρο. Είπε και έδειξε τον Γιάννη.

- Μάλιστα χαίρομαι που επιτέλους τον θυμήθηκες. Θέλω την συγκατάθεση σου για να του κάνω 2 ράμματα και μια αξονική για σίγουρα.

- Αρα δεν είναι κάτι σοβαρο; Είπε με έναν τόνο άγχους.

- Όχι, αλλά για σίγουρα επιμένω.

- Εντάξει ότι πεις. Είπε καθως υπέγραφε.

***

Μόλις τελείωσε με τις διαδικασίες και τα ράμματα του μικρού, έφυγε τρέχοντας από εκεί. Ήθελε να ανοίξει η γη να την καταπιεί! Ηξερε ότι δεν μπορούσε να τον αποφεύγει για πάντα, αλλά ούτε ήταν κι έτοιμη να τον συναντήσει. Σκοπός της ήταν να το προσπαθήσει γιατί θα ήταν εδώ μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα.

Κατευθύνθηκε προς την έξοδο ενώ ταυτόχρονα βομβαρδιζε με μηνύματα και κλήσεις την Σία. Πάλι καλά ήταν ήδη εκεί.

- Το καλό που σου θέλω να είναι κάτι σημαντικό γιατί ήμουν.. Εεε μιλούσα με τον Αχιλλέα.. Στο άκουσμα των λέξεων γουρλωσε τα μάτια της, ελπίζοντας να άκουσε καλά.

- Να τα μας. Εσύ δεν ήσουν που έλεγες..

- Εε ναι αλλά μεγάλη ιστορία, που θα την πούμε άλλη ώρα, τώρα λεγε.

- Ναι έχεις δίκιο, λεπτομέρειες μετά. Το θέμα μας είναι ότι είναι εδώ.

- Ποιος είναι εδώ;

- Τι ποιος μωρή; Ο Μάρκος.. Ο Μάρκος είναι εδώ.

-ΤΙ; Είπε και γούρλωσε τα μάτια της.

A Different Happy Ending Where stories live. Discover now