Κεφάλαιο 6✨

42 8 3
                                    

Μόλις είδε την Σοφία να κατευθύνεται προς την έξοδο πέταξε την Λίζα από πάνω του. << Λες να έφυγε γιατί δεν ήθελε να μας βλέπει; Ή γιατί θα φύγει με τον άλλον τον φλώρο; >>. Πάρα τις διαμαρτυρίες και τα παράπονα της ξανθιάς, κατάφερε να απομακρυνθεί. Μόλις βρήκε τον Αχιλλέα να χορεύει με την Σία χαμογέλασε στην εικόνα τους και επέλεξε να μην τους ενοχλήσει. << Αν είμαι τυχερός θα την προλάβω πριν φύγει >>.  Δεν ήθελε να την αφήσει να φύγει αν δεν ήταν σίγουρος ότι μπορούσε να οδηγήσει και σίγουρα δεν ήθελε να την αφήσεις να φύγει με τον άλλον!


***

- Τι κάνεις παιδάκι μου, πας καλά ; Τι θέλεις σου ειπα οχι! Είπε και προσπάθησε να σταθεί στα πόδια της.

- Εγώ θυμαμαι να μου λες ναι όμορφη. Την πλησίασε τόσο που κόλλησε η πλάτη της πάνω στο αυτοκίνητο της κι αυτός χωρίς να διστάσει μείωσε την απόσταση μεταξύ τους. Η ανάσα του μύριζε ουίσκι και της ερχόταν αναγούλα. <<Καλά αυτός σερβίρει τα ποτά ή τα πίνει;>>

- Πανό κόψε και σε παρακαλώ άφησε με.

***

Μόλις βγήκε έξω, διέκρινε δύο μορφές στο βάθος . Την αναγνώρισε κατευθείαν! Έκανε μεταβολή να φύγει αλλά όταν άκουσε την Σοφία να κλαψουριζει <<Πανό άσε με πονάς>>...Θολωσε και με δύο βήματα βρέθηκε πίσω του. Μέχρι να φτάσει όμως άκουσε το χαρακτηριστικό ήχος ενός χαστουκιου... Εκεί έγινε έξαλλος!

- Τόλμησες και σήκωσες χέρι πάνω της! Θα σε λιώσω! .

Τον έπιασε από τον γιακά της μπλούζα του και τον έριξε κάτω.  Ανέβηκε από πάνω του και χωρίς κανένα έλεγχο στα νεύρα του άρχισε να τον χτυπά όπου μπορούσε. Η Σοφία έκανε προσπάθεια να τον τραβήξει μακρυά του όμως εκείνος ήταν αφοσιωμένος στο έργο του. Σταμάτησε όταν είδε το κατακόκκινο αίμα να κυλά από την μύτη του.

- Σοφία είσαι εντάξει πονάς; της είπε όταν την πλησίασε. Εκείνη έξαλλη με τον τρόπο που εκείνος το χειρίστηκε  τον χαστούκισε. Εκείνος σοκαρισμένος έπιασε το μάγουλο του.

- Τι σκατα ρε Σοφία; Αυτό είναι το ευχαριστώ;

- Μάρκο αγόρι μου εγω τον χτύπησα. 

-Κατσε τι; Δηλαδή δεν σε χτύπησε;

- Όχι!

- Ουπς... Συγνώμη λάθη γίνονται!

- Αυτό να το πεις στον Πανό.

- Ναι σιγά μην ζητήσω και συγνώμη από τον χλεχλε που σου κολλούσε τόση ώρα και εσύ τον έδιωχνες. Το άξιζε το ξύλο που έφαγε.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 28, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

A Different Happy Ending Donde viven las historias. Descúbrelo ahora