Κεφάλαιο 4✨

61 8 6
                                    

Την κρατούσε ξανά μετά από τόσο καιρό. Ήθελε τόσο πολύ να την φιλήσει αλλά δεν το έκανε. Ήταν σοκαρισμένος που παρέμεινε εκεί και δεν έφυγε νωρίτερα, πόσο μάλλον που δεν τον χαστούκισε. Του άξιζε όμως! Κι ο ίδιος το πιστευε.. Δεν είχε καταλάβει γιατί ήταν παντα τόσο εκτός ελέγχου. Αδυνατούσε να ελέγξει τα αισθήματα του. Ζήλευε τον κολλητο του Αχιλλέα που ήταν ελεύθερος κι έτσι σκέφτηκε γιατί οχι;
Όμως τώρα μετάνιωσε..
Τωρα ήξερε ότι έκανε λάθος..

-Γαμωτο. Φώναξε έξαλλος ενώ μια κλότσισα εκτίναξε ένα μπουκάλι που ήταν πεταμένο στο πάτωμα. Ήταν πλέον επίσημο ότι η βραδιά θα κυλούσε με πολύ αλκοόλ. Από τις  σκέψεις του τον έβγαλε ο ήχος του κινητού του. Ήταν ο Αχιλλέας.

- Να σε πω, άνοιξε ένα νέο κλαμπ εδώ στην γειτονιά μου ψήνεσαι να πάμε;

- Εννοείται έχω να σου πω κιόλας.

- Άσε και εγώ.

- Ωπα βρήκαμε γκομενακι να σου κάτσει;

- Έλα εξυπνάδες στις 10 σπίτι μου.

***

Μετά το τηλεφώνημα, μπήκε γρήγορα μέσα στο νοσοκομείο . Ήθελε να την βρει, να της μιλήσει . Για κακή του όμως τύχη έπεσε πάνω στην Σία, η οποία δεν μπορούσε να κρύψει την αντιπάθεια της για το πρόσωπο του. Κι όταν πλήγωσε την Σοφία, λίγο ήθελε για να τον γδαρει κυριολεκτικά ζωντανό.

- Σιαα που χάθηκες ρε αλάνι;

- Μάρκοο πόσο δεν χαίρομαι που σε βλέπω. Είπε καθώς χαμογέλασε ειρωνικα. Τέλος πάντων, ορίστε.. Η αξονική του μικρού βγήκε μια χαρά. Σε κάνα δυο μέρες πρέπει να ξαναέρθει για να δούμε τα ράμματα. Καλό θα ήταν θα έρθει με τους γονείς του αυτή την φορά γιατί είναι κρίμα να ξαναδώ την μούρη σου τόσο σύντομα.

Δεν πρόλαβε να της απαντήσει καθώς η μελαχρινή έφυγε βιαστηκα γιατί έτρεχε να προλάβει ένα άλλο περιστατικό. Ωραία τέλος καλό όλα καλά, σκέφτηκε. Στην μάνα του μικρού τώρα πως το λέμε; Και με αυτή την σκέψη άναψε το 4ο για σήμερα τσιγάρο, προσπαθώντας να βρει τρόπους να εξηγήσει στην αδελφή του τι συνέβη.

***

Μετά από ένα 5ωρο χειρουργείο επιτέλους καθησε να φάει. Την απόλαυση όμως του φαγητου της την έκλεβε η Σία η οποία δεν σταματούσε να τρώει τις πατάτες της Σοφιας.

A Different Happy Ending Where stories live. Discover now