Kapitola 5 - Šmudlíku moje, usínám. Promiň prcku, promiň

13 0 0
                                    

Překvapivě jsem se dobře vyspal. Pravděpodobně to je tím, že jsem zalehl ihned, co jsem se vrátil zpět na hotel. Po tak náročném dni jsem neměl žádnou chuť zůstávat vzhůru. Výhled z okna již nebyl tak úzkostný, jako když jsem z Kolína odjížděl. Vlastně jsem byl rád, že se mohu vrátit.

Jakubovi sice stále není nejlépe. Není však důvod, aby v nemocnici zůstával déle. Jel jsem do Kolína, abych ho vyzvedl před nemocnicí. Zalezeme spolu k němu domů. V jeho stavu ho nemohu tahat do Prahy na hotel. Zavřeme dveře a Tomáš se ho nedotkne. Pokud příjde, pošleme na něj psa.

Bylo krásné počasí. Snad na každém poli se nacházela alespoň jedna srnka. Z okna jsem viděl dokonce i koně a krávy. Měl jsem pocit, že dnešek bude dobrý den. Musí být, nemá se co posrat. Budu se nacházet přímo před budovou. Nemůžu se s Kubou mynout.

Vlak byl překvapivě plný. Nečekal jsem, že tolik lidí má stejný směr. Kolín je sice známé město, jenže je poměrně malé. Co tam tolik lidí pohledává? Naproti mě seděla postarší dáma se šedivými vlasy, z které nevyzařovala zrovna pozitivní energie. Dívala se na mě, jakobych byl vrah. Pravděpodobně kvůli barvě kůže a stylu.

Ano, jsem Rom, který má blonďaté vlasy a propíchlé obě uši! Poserte se, madam! Důchodci jsou někdy opravdu nepříjemní lidé. Vytáčí mě, když má někdo zastaralé názory, které nejdou z dobou. Myslím si, že na starých časech nebylo téměř nic dobrého. Komunismus zní příšerně. Proč se tedy staří lidé chtějí vrátit do starých časů? Asi aby nemuseli koukat na blonďaté cikány s naušnicemi.

INSTAGRAM:

NICKY PYCKY: TAK CO, KUBÍČKU?

CRAZYJAKUB30: CO, CO?

NICKY PYCKY: JAKPAK TI JE?

CRAZYJAKUB30: POŘÁD MĚ PO PUMPOVÁNÍ BOLÍ BŘÍŠKO :/

NICKY PYCKY: TO NIC. AŽ BUDEME DOMA, TAK TĚ POLOŽÍM DO VANY A DÁM HAJNOUT. BUDE DOBŘE BŘÍŠKU :3

CRAZYJAKUB30: A PŮJDEŠ HAJÍ SE MNOU?

NICKY PYCKY: JÁ TI ZATÍM UKLIDÍM, NĚCO LEHKÉHO TI UVAŘÍM A LEHNU SI S TEBOU VEČER, JU?

CRAZYJAKUB30: JÁ ALE NECHCI PAPAT...

NICKY PYCKY: ZLATÍČKO, MUSÍŠ PAPAT. ALESPOŃ NĚCO MALÉHO.

CRAZYJAKUB30: KDYŽ MĚ TO BOLÍ...

NICKY PYCKY: JENŽE KDYŽ BUDEŠ MÍT PRÁZDNÉ BRÍŠKO, BUDE TO BOLET VÍC. ALESPOŇ ZELENINKU.

CRAZYJAKUB30: NE :(

NICKY PYCKY: PROSÍM...

CRAZYJAKUB30: EHEH :(

NICKY PYCKY: NOTAK

NICKY PYCKY: NEZLOB...

CRAZYJAKUB30: TAK JO :(

MESSENGER:

ELIŠKA PODORSKÁ: JEDE TI TO TEDA TŘINÁCTKOU.

NICK PACHOLÍK: A JÁ TO ASI NEVÍM VOLE. JSEM NAPROSTO DEMENTNÍ XD

ELIŠKA PODORSKÁ: TO JSI NO XD

NICK PACHOLÍK: JÁ NEJSEM TEN, KDO SI MYSLEL, ŽE PEČKY MAJÍ JEN JEDEN SMĚR XDDDDD

ELIŠKA PODORSKÁ: DRŽ PÍČU XDDD

NICK PACHOLÍK: TY JSI TEDA U KONÍ?

ELIŠKA PODORSKÁ: JJ

NICK PACHOLÍK: A DNESKA TEDA PŘÍDEŠ DOMŮ, NEBO SPÍŠ U RODIČŮ? KDE JSI VČERA VŮBEC SPALA?

ELIŠKA PODORSKÁ: SPALA JSEM U RODIČŮ, JELIKOŽ NECHTĚLI, AŤ JSEM SAMA DOMA, KDYŽ JAKUB NENÍ DOMA.

Kluk beze jménaWhere stories live. Discover now