,,Takže musíme vyzvednout tvůj balíček a půjdeme k Noemi?" Matyáš souhlasně kývl. Byl velký den. Jakuba čekala operace. Byl jsem moc nervozní na to, abych byl sám, tudíž jsem napsal Matyášovi, který měl pro mé štěstí čas.
Je to přeci jednoduchý zákrok. Proč jsem tedy tak nervozní? Za pár hodin se probudí a bude po všem. Sám jsem ho tím přeci dokázal uklidnit, ale sám sebe ne? Kuba dnes ani nebyl moc aktivní na Instagramu. Nedivím se. S největší pravděpodobností mluví celý den s doktory.
,,V této části Prahy jsem nikdy nebyl." Řekl jsem.
,,Celkem díra, že?"
,,Upřímně ano. O Praze se říká, že je nádherná. Je o ní tolik písniček, ale v žádné se nezpívá o hnusných panelácích." Matyáš se zasmál.
,,To víš. O středu Prahy se zpívají klasické lidovky a na konci Prahy se natáčí rapové videoklipy." Nejen vzhled Prahy, i lidé mi v této části přišli jiní. Cítil jsem se jako ve svém malém městě. Každý mě pozoroval. Ne však kvůli Tik toku, ale kvůli extravagantnímu vzhledu. Proč je do háje tmavý kluk s blonďatými vlasy a naušnicemi v této zemi tak neobvyklý? V Americe má můj styl každý druhý.
TIK TOK:
UPOZORNĚNÍ
EVA HORESOVÁ NATOČILA DUET NA VAŠE VIDEO
Nadšením jsem vyjekl na celou Prahu. ,,Co je?" Matyáš se vylekal.
,,Eva Horesová natočila duet na mé video!"
,,Ta Eva Horesová?!"
,,Ta Eva Horesová!" Nevěřil vlastním uším. ,,To si děláš srandu?! Uvědomuješ si, jak velký Tik toker z tebe bude?!"
,,Uvědomuji, to je právě to!"
,,A jsi na to připravený?" Zarazil jsem se.
,,Myslím, že ano." Zda jsem byl připravený jsem však nevěděl. Bylo to celé tak náhlé. Doslova jako skok do slávy z minuty na minutu.
,,Představ si být slavný jako ona. Hrát ve filmech, natáčet videoklipy s největšími celebritami. Už by jsi měl jméno herce, nikoliv Tik tokera." Mně se však jméno Tik tokera zamlouvalo. Sice je Tik tok v naší zemi odsuzovaný, koho však zajímá, co si myslí ostatní.
,,Za chvíli bez ochranky nedojdeme ani do krámu." Prohlásil jsem.
,,Jsem na tebe pyšný." Věta, která dokáže zahřát u srdce. Když je na vás někdo pyšný, je to jakobyste byli dokonalý. Zkrátka děláte něco dobře a jste za to uznávaní. Cítíte se milovaní. Vlastně hezčí pocit neznám.
,,Tak ukaž ten duet." Řekl. Jednalo se o duet na parodii romantického vztahu otce se synem. Ano, opravdu mě napadlo něco tak moc kontroverzního a to je také důvod, proč jsem se tak dobře uchytil. Spousta lidí však nechápe satiru a udělá si názor pouze z jednoho videa s doměním, že minuta, kterou viděli na Tik toku, je celou mojí osobností.
Eva duet podala naprosto skvěle. Kromě předem daného dialogu vymyslela vlastní prvky, které humoru mého videa přidaly. Byl jsem tak neskutečně šťastný. Její duet měl již tisíce zhlédnutí. Bylo otázkou času, než budu mít zhruba z poloviny stejně liků jako ona.
INSTAGRAM:
NICKY PYCKY: LÁSKO, NEUVĚŘÍŠ, CO SE STALO.
NICKY PYCKY: *ODESLÁN ODKAZ*
CRAZYJAKUB30: TO SI DĚLÁŠ SRANDU....
NICKY PYCKY: NEDĚLÁM!!!
CRAZYJAKUB30: ČUMÁČKU, TO JE ÚŽASNÝ! GRATULUJI, HVĚZDO MOJE!
YOU ARE READING
Kluk beze jména
RomanceŠťastná láska známého Tik tokera a hokejisty pravděpodobně není ve hvězdách osudu. První setkání zamilovaného páru doprovází řada překážek. Nick se však odmítá vzdát a je ochoten udělat vše proto, aby se láska online s bratrem jeho nejlepší kamarádk...