Ertesi gün
Şebnem'in Ağzından;
Uykumu bölen şey........kızlar değil hayret telefonum çalıyo.Kim bu hadsiz diye düşünürken arayan kişi olarak 'TEYZOŞŞŞ' yazısını görünce hemen kalktım.Açıp en tatlı halimle konuşmaya başladım.
Ş::Teyzelerin en güzeli bitanesi nasılmış bakalım?
Seniha Sultan (S.S):Şebnem uzatma.Ben İstanbul'a geliyorum.Bir süre orada kalıcam Can'la Senide görürüm.
Ş:Ne buraya mı geliyorsun?Şeyy...Teyzoş ya biz senle sahilde mi buluşsak deniz havası falan alırız?
S.S:Bu havada? deniz ?
Ş:Tamam Teyzoş ben abimle konuşayım ararım nerde buluşacaksak.
S.S:Tamam Şebnemcim.Öpüyorum seni
Ş:Bendeeee bayyyyyy..
Allaaaaah.
Koşarak abimin odasına gittim.Orda yok.Kesin acıkmıştır.Hemen salona indim.
Ş:Abi acil durum.
C:Ne acil durumu Şebnem.Ne saçmalıyorsun? Yine Noldu acaba?
Ş:Birkaç kelimeyle anlatıyorum.
C:Dinliyorum.
Ş:Teyzoş İstanbula geliyo.Bizimle görüşecek.
C:Ne diyorsun ya ne zaman haberin oldu şimdi söylenir Şebnem ya?
Ş:Yeni haberim oldu.Hemen geldim söyledim.
C:Napcaz?
Ş:Bilmiyorum.
Bizim seslerimize herkes uyandı.
S:Ne bağırıyorsunuz ya bi uyutmadınız!
Ö:Başımıza taş yağacak Şebnem erken kalktı.
Ş:Özgür ilkokul 1.sınıf espirilerini sessize al önemli bi şey konuşuyorduk.
K:Noldu Şebo?
A:Seni erken kaldıracak kadar önemli olan şey ne?
Z:Şeftali rengi rujum bitti dersen bayılırım sonra seni bayıltırım.
Ke:Bi susunda kız konuşsun
Ş:Sağol Keremcim.Seniha Sultan İstanbul'a geliyo.Bizi görmeye .
S:Bunda ne var ki? Ama Seniha Sultan neyin oluyo?
Ş:Teyzem
Ö:Niye teyzen sizi eve zorla götürmeye mi gelmiş?
Ş:Sanmıyorum ama....Ama bizim Istanbulda burda kaldığımızı söylerse babamı arasa.Ben ondan korkuyorum,
C:Ben korkmuyorum ama.Ayrıca seni kimse benden alamaz tamam mı? Teyzemin İstanbul'daki anıları pek iyi değil.
S:Ne gibi?
Ş:Teyzoşum aslında hayatımda gördüğüm en güçlü kadındır.Benim bu halde olmamayın sebebi teyzem.Ama teyzem hayatının aşkıyla evleneceği sırasında Müfit Abi'm sağolsun nikahdan kaçmış.O zamandan beri İstanbul'a ilk defa geliyo teyzem.
A:Şebnem Müfit Abi hala Istanbulda mi yaşıyor?
Ş:Bilmiyorum ki görüşmeyeli yıllar oldu.En son ben buraya çok üçükken gelmiştim ve bi kafesi vardı.
C:Bende hatırlıyorum.Ben Müfit Abi hala buralarda.
S:Müfit Abi kim? Niye bu kadar telaşlısınız? Bi baştan anlatsanız fena olmaz.
A:Benimde kafam karıştı.
Ş:Benim Teyzoşum hayatımda tanıdığım en güçlü yıkılmaz kadındır.Ama Müfit Abi'm onun hayatının aşkıyla ve onlar evlenecekti ama sağolsun Müfit Abim Teyzoşumu nikah masasında terk etti.Teyzoşum o günden bile toparlanmadı.Bize farkettirmemeye çalışıyor ama ben anlıyorum.
C:Sen demek bu yüzden....
Ş:Evet.Teyzoşum gibi olmak istemiyorum.Terk edilip tekrar toparlanamamaktan korkuyorum bu yüzden korkuyorum.
Selim Şebnem'e sarılır.
A:Napıcaz? Seniha Hanım seni Tekin Amcaya söylemez ki.
K:Aksine hak bike verir.
Ke:Buraya çağır ve ne kadar mutlu olduğu o da görsün.
Ş:Tamam ben arıyorum o zaman.Ş:Teyzoşum nasılmış bakalım?
Ş:İyiyiz bizde.
Ş:Teyzoş biz şeydeyiz.Abimin öğrenciyken kaldığı evde. Oraya gel sende.Tamam 1 saat içinde burdasın o zaman.
Ş:Bayyyyyy Teyzoşummmm .Z:Geliyo dimi?
Ş:Saçmala tabiki geliyo.
Ö:Biride demiyoki saç malanmaz taranır.
Ş:Ilkokul 1
K:Iyyy
Z:İğrençsin yaa.
S-C-Ke:Özgür!!! Büne espirimi yaptığın şimdi?
Ş:Hadi hazırlanın.
Ö:Daha 1saat var.
Ş: 1. Kadınlar bekletilmeyi sevmez.2.si Teyzoşum dakik bir insandır.3.sü ben anca kıyafetimi seçerim.
Ö:Hiç teyzene çekmemişsin.
Özgür'ü takmayıp kıyafetlerimi seçmeyi bitirdiğimde teyzem geldi.Kapıyo ben değil Selim açtı.
S.S:Ben Şebnem'le Can'a bakmıştım.
S:Buyrun Seniha Hanım.İçerdeler bizde sizi bekliyorduk .
Ş:Teyzoşşşşşşşşş
Koşarak sarıldım.
S.S:Şebnem bende özledim ama ölmek üzereyim.
Ş:Allah korusun Teyzoş ya.
S.S:Can sen özlemedin mi beni?
C:Aşk olsun.Şebnem'in çıkmasını bekliyorum birazda ben sarılcam.
S.S:Gel buraya .
Sarıldılar.
S.S:Ee beni tanıştırmayacak mısınız?Kainatla Almillayı biliyorum.Ah Zeynepcim sende mi budaydın.Vay vay Kerem Sayer'de burdaymış.
S:Ben Selim.Memnun oldum Seniha Hanım.
S.S:Bende Selimcim.Sen Şebnem'in arkadaşı değilsin galiba Can'ın arkadaşımın dimi?
S:Şeyy-----
Ş:Teyze Selim benim sevgilim.
S.S:Arda?
C:Teyze kapa şu konuyu babam Şebnem'i zorla o şerefsiz itle evlendirmeye kalktı bizde buraya geldik.
S.S:Sevindim. Can!Arda'nın nasıl biri olduğunu biliyorum.Buraya geldikten sonra ilk beni aradı.
Ö:O şerefsiz bizim başımıza ne iş açmadı ki? Şebnem ve Selim'i bi rahat bırakmadı az kalsın ölüyorlardı.
S.S:Neeee?
A-K-Ke-Ş-S-C-Z:ÖZGÜÜÜRRRRR,!!,!.
S.S:Biri anlatsın.
Ş:Bizimle buluşmak istedi bizde gittik sonra bize arabayla çarptı.
S.S:O Arda'yı elime geçti.Bu ana kuzusu bi şeydi.Arayalım Mualla'yı da görsün gününü.
ARKADAŞLAR GEÇ GELDIĞI İÇİN ÖZÜR DİLERİM DERSHANE FALAN DERKEN DENEME SINAVLARI BAŞLADI.EN KISA ZAMANDA YENI BÖLÜMÜ YAYINLIYACAĞIM.SİZİ ÇOK SEVİYORUM.KENDİNİZE IYI BAKIN....ÖPÜLDÜNÜZ 💋💋💋💋😘😘