Can'ın Ağzından;
Saat 10 sıralarında eve geldik.Selim koltukta uyumuş Özgürse mutfaktaydı."Selam millet" diye bağırınca Özgür yanımıza geldi.
Ö:Ooo kardeşim Hoşgeldin eve kız atmaya mı başladın?
C:Yavaş gel Özgür.Bu Şebnem(şebnemi göstererek)kız kardeşim.
Ö:Pardon.Peki öbürleri?
C:Bir dur hemen atlama.Bu Kainat(kainatı göstererek)Şebnemin arkadaşı
Ö:Bu çok bahsettiğin Kainat-Özgür'e dirsek geçirdim.
C:Buda Almilla.Şebnem'in arkadaşı.
Ö:Menün oldum kızlar.Almilla sevgilin var mı?
C:Yuh abi T.C. kimlik numarasını or bari.Güldük.
C:Selim'in uyanmaya niyeti yok.Top patlasa uyanmaz Şebnem bu senden bile uykucu.
Ş:Valla evet ben Şebnem Gürsoydan başka kimse bu kadar uyumaz diyordum ama yanılıyormuşum.
K:Kız Şebo Buda kahveye uyanır mı git yap bi kahve bakalım.
Ş:Tamam.Özgüüüürrrr!!!Bardaklar nerde
Ö:Kafanı kaldır soldan ikinci rafta.
Ş:TaaamamŞebnem'in Ağzından;
Kahveyi yapıp Selim denen çocuğun burnuna kahveyi yaklaştırdım.Gerçekten benim gibiymiş birden gözlerini açıp elimden kahveyi alması bir oldu.
Ş:Abi biz senle değilde bu çocukla kardeşim galiba daha çok benziyoruz birbirinize.diye espiri yapınca güldük.Selim'in Ağzından;
Burnuma gelen kahve kokusuyla uyandım.Karşımda kocaman gözlü birimiz duruyordu.Elinden kahveyi alıp içtim,kız konuşuyordu.Abiside vursaymış kafamı çevirdiğimde Can'ı ve yanındaki iki kızı görmem bir oldu.C:Günaydın uykucu sen Şebnem'den bile uykucu çıktın.
S:Günaydında Şebnem kim?Bu kızlar kim?Ne zaman geldin?
Ş:Ben Şebnem Gürsoy.Sen Şebnem de.
C:Ayrıca Şebnem benim kız kardeşim
K:Bende Kainat
S:Memnun oldum bende Selim
A:Bende Almilla senden çok pozitif enerji aldım.İyi birisin belli
S:Sağol.
Ö:Eee sizi hangi rüzgar attı buraya.
C:Evden kovulma gibi bi şey.Şebnem'i Ardayla evlendirmeye kalktılar.Düşün Ardayla.Can'ın sinirlendiğini anladım.Ardayı tanıyordum Arda kadar şerefsiz birini götmemiştim.Bu kadar güzel bir kıztık pislikle nasıl evlendirmeye çalışırlar riye düşünürken Şebnem konuşmaya başladı.
Ş:Abi tamam.Lütfen sıkıldım bu konudan.Iımmm biz nerde uyucaz?
Ö:Üst katta 2tane boş oda var.
Ş:Biri benim öbürü kızların.
K:Öff Şebo tamam yaşadı gidelimKainat'ın Ağzından;
Can Özgüre benden mi bahsetmişti.Çok kızardığımı hissettim.Napıyon Kainat Napıyon hemen koyverme kendini.Sonra kıyafetlerine yöneldim.Bir pantolon ve buz seçip aşağı indim.Almilla inmişti bile.Beyler kahvaltıyı hazırlamıştı.Şebnem daha inmemişti.C:Şebneeeeemmm hadi seni bekliyoruzzz.Selim.Abi sen bi baksana Şebneme o şimdi başında dikilmenden aşağıya 2 saat önce inmez,aç kalırız valla.
S:Tamam abi.Şebnem'in Ağzından;
Giyinip saçımı makyajımı yaptım ayakkabılarımı giyiyordum ki kapı çaldı
S:içeri girebilirmiyim yani hazırsan
Ş:Gel gel hazırım.Selim içeri girdi beni baştan aşağı süzdü
Ş:Dıtt.Ne bakıyor öyle hayatında ilk defa mı kız gördün?
S:Y-yo.Hafi inelim.Aşağı indik.Yemek yedik.Yani ben az yedim her zamanki gibi.
Ö:Eee ne yapalım?
Ş:Hiç kimse sormayacak sandım.Ben buraları pek bilmiyorum abi???
C:Selim yarınlara gezdirseydiniz bugün bizi
S:Olur askında yüzeriz falan
A:Güzel olur
Ş:Ee ne bakıyoruz öyle hadi hazırlanalım.
K:Şebnem bekle
Ş:Oofff bikini yok ki yanımda
K:Benimde
A:Benimde
Ş:ABİİİİ,SEEELİİİMMM.ÖZGÜÜÜRRRR!!!
Ö:Noldu Noldu faremi var?
Ş:Ay ne faresi korkarım ben deyip sıpladım kendimi abimin kucağında sanıyorum ama abimin kucağında kainat ben Selim'in Almillalara doğal olarak özgürsün kucağındaydı.Erkekler gülüyordu.
Ö:Şaka yaptım bu kadar korkacağınızı düşmemiştim.diyince kucaklarından indik abimde Selim hala gülüyordu.
C:Ne oldu Şebnem ne bağırıyorsun
A-Ş-k:Bikinimiz yok ne giycezzz???
Ş:Buldum valla buldum ALIŞVERİŞŞŞ
C:Ovv beyler çabuk gidelim yoksa vamde kirli kalırız...