5.BÖLÜM/TEKNEDE BİR GECE

1.2K 28 1
                                    

Can'ın Ağzından;
İçkiler falan her şey çok güzeldi.Birden kızlar geldi.ÜFF dedik üçümüz birden.
A-Ş-K:Dıttt
Hepimiz kendimize gelip
C:Çok güzel olmuşsunuz dedim
S:Bencede mükemmeliniz.
Ö:Harikasınız.
A-Ş-K:Teşekkürler.

Selim'in Ağzından;
Şebnem mükemmel olmuştu gözümü ondan alamıyordum.Bana 'Ne bakıyorsun' bakışını attıktan sonra başıma başka bi yöne çevirmeye çalıştım.Çok içki içmiştik,Mzgür sarhoşluktan herkese çarpıyordu.Bizde Şebnemle ayakta bişeyler içiyorduk.Özgür Şebneme çarptı Şebenm'in ayağı kaydı düşüyorduki onu tuttum aramızda çok kısa bir mesafe vardı.Sonra kalkıp gitti.Bu kadar mı yani?diye düşündüm.
S:Bu gece burada kalalım mı?
Ş:Ayy süper olur rimiş
K:İçki mi çarptı yoksa Nediyon sen Nediyon bir yatak var 6 kişi koyun koyuna mı yatcazzzz!!!
Ş:Immm.Biz kızlar yatakta erkekler dışarıda kalır...;)))
C:Abine kıyıyor musun yaniii :( ?
Ş:Abi uykuya giden her yol Şebnem Gürsoya mübahtır öğrenmedin gittin şunu hadi naşh biz veriririz size battaniye.

Özgür'ün Ağzından;
Almilla'yla artık sevgiliydik.Sabah olunca çocuklara söyleyecektim Almilla da sabah söyleyecekti bu akşam kızlara seviyorum falan diyecekti ama şimdi çok uykum vardı hiç uğraşmamam valla.İşallah rüyamda Almilloşumu görürüm diyerek kendimi uykunun kollarına bırakıverdimmmmmmm.

Şebnem'in Ağzından;
Kızlarla konuşuyorduk.

K:Yaa Şebo,abin yani Can gerçekten beni seviyo mu gerçekten?
Ş:Tabi seviyo hareketlerinden anlamıyorsun sanki diyince Kainatta bir kızarma hissettim.
A:Galiba Özgür ve benim enerjilerimiz çok uyuştu ben ona aşığım
Ş-K:N-neeeee??
Ş:Nediyon sen nediyon Ayy içime Kainat kaçtı galiba
K:Çok komiksin Şebo.Almilla seviyo musun onu?
A:Evet, hem o beni seviyormuş bana söyledi.
Ş:Oooo siz işi götürmüşsünüz.
K:Siz Selim'le nasıl?
Ş:Ne Selim mi be ne Selim mi?İyi biri,kaslı maslı maşallah falan ama
A:Ama
Ş:Aması bilmiyorum yaa.yatın uyuyun Hadi. ama beni sabah sakın kaldırmayın!!!!
Kızlar uyudu.Ama ben hala Selim'i düşünmekten uyuyamıyordum.Odadan çıktım.Hepsi uyuyordu.Abimin üstünü örttüm.Üşütcek zatürre olacak bakmam valla Kainat bakar ona.Bu Özgür'de kutup ayısı mübarek çekmiş battaniyeyi üstüne Selim'in üstünü açık olduğunu farkettim,içeriden battaniye aldım örtüm Selim'i .Galiba onu seviyordum.Kulağına "Selim"diye fısıldadım.Gözlerini hafif açıyordu yanından sessizce kalkıyordum kolumu tutu,dua ediyordum yüzüm kızarmasın diye.Daha yarım uyanık Selim.
S:Şebenm
Ş:E-efendim? Kahretsin kekeledim.
S:Noldu Selim dedin hem neden burdasında?
Ş:Hiç uyamadımda o yüzden geldim ben
S:Üstümü sen mi örttün?
Ş:Şey evet.
Selim'in yüzünde hafif bir gülümseme oldu.

Selim'in Ağzından;
Şebneme olan ilgim daha bir artıyordu.Ondan hoşlanıyordum.Utandığını anladım biraz ona yaklaştım aramızdaki mesafeyi iyice küçülttüm,tam dudağından öpeceken vazgeçtim yanağından öptüm.
S:Eee madem uykumuz yok gel ön tarafa gidelim diyince beni başıyla onayladı.Ona bakmaya doyamıyordum.Kalbimi dinleyip,birazda yanıltıcı bir soru sordum.
S:Şebnem
Ş:Efendim Selim?
S:Şimdi seni seven biri olsa seni seviyorum dese ne dersin dinlermisin yoksa ona kızıp bağırıp hayatından siler misin? Bu soruyu sorduktan sonra bir oh çektim şebneme yöneldiğimde omzuma yaslanmış bir melek gibi uyuyordu.Bu anın bozulmasını istemiyordum.Sessiz bir şekilde "seni seviyorum"diye fısıldadım ve saçlarını öpüp yanağını okşadım belki bir daha onunla bu kadar takın olamayacaktım.Kucağıma alıp yatağına yatırıp üstünü örttüm.Ona son bir kez dokunuş yanağından öpüp uyumaya gittim.

Şebnem'in Ağzından;
Selim'in dediği son şeyi dumuştum "seni seviyorum"demişti sonrası derin bir uyku.Rüyamda Selim'i görüyordum.
S:Seni seviyorum ŞEBNEM GÜRSOY
Ş:Seni seviyorum SELİM İNAN
Tam öpüşecekken kızların sesiyle uyanıyorum.
K:Şebneeeeeeeemmmm hadiiiiii kalk
Ş:Kainat sana öğretmedim gitti beni uykumdan uyandırma diye uykumun bölünmesinden hoşlanmam diye ama dinleyen kimmmm!!!!

Almilla'nın Ağzından;
Şebnem bir türlü uyanmıyordu.Onu uyandırmak için aklıma bir fikir geldi.Kainata göz kırptıktan sonra
A:Şebnem Selim geldi valla geldi.
Ş:Ne Selim mi nerde Selim?
Bu hallerini görünce gülmekten kendimizi alamadık tabii.
Ş:Ne diyorsunuz siz yalan attınız dimi gelin buraya! Diyince bizi gıdıklamaya başladı.

Kahvaltı hazırdı.Beyler çok maharetli çıktı.

Yazarın Ağzından;
C:Sonunda be uykucu uyandın sonunda dedi şebnemi göstererek .
Ş:Çok komiksin abi sabah sabah hiç çekilmiyorsun valla.Kim hazırladı bu kahvaltıyı Ayy omlette mi var kim yaptı bu omleti?
S:Ben.Ben yaptım.
Ş:Ellerine sağlık valla çok güzel olmuş
S:Afiyet olsun.
C:Eee kızlar uyudunuz mu dün gece diyince Selim ve Şebnem birbirlerine bakıp hafif bir güldükten sonra önlerine döndüler.
Ş:Abi çok dağınık yatıyon valla zatürre olcan bakmam sana hee.Özgür sende kutup ayısı Gibi sarılmışsın battaniyeye
S:Aynen abi bütün gece dondum diyince Şebneme göz kırptı.
A:Özgür söyle hadi.
Ö:Tamam.BİZ ALMİLLOŞUMLA SEVGİLİ OLDUK!!!!!
Ş:Oha,Çüşş ne çabuk
K:Yavaş gelin isterseniz
C:Kızlar sakin.
A:Sevinmediniz mi?
Ş:Çok sevindik gel sarılcam.
K:Çok yakışırsınız valla.
Ş:Darısı başına Kainatçığımmmmm.
K:ŞEBOOOO!!!
Ş:Tamam be Immm o zaman Özgür&Almillanın şerefine bir yemeğe çıkalım.
Ö:Ben o işi hallettim Şebnemcim.
Ş:Şimdi gözüme girdin Özgür
Ş:Abi bi gelir misin?
C:Ama kahval-
Ş:Hadii
C:tamam tamam
TEKENİN ÖN TARAFINDA

Ş:Kainatı seviyo musun?
C:Se-seviyorum bende çok
Ş:Kekelediğine göre gerçekten seviyorsun.Oda seni seviyo ben şimdi kainatı çağırıyorum ona açılıyorsun okey mi
C:O -okey
Ş:KAİİİNATTTTTTT
K:Tövbe bismiallah.Noldu Şebo
Ş:Gel sen.
Kainat Can ve Şebnemin yanına gider.
Ş: Gerisi size kalmış.
K:Can?
C:Kainat direk konuta giriyorum.Ben ben seni seviyorum.
K:Bende seni.Bende seni seviyorum.
Can Kainatı kucağına alıp döndürür.Dönelim Şebnem ve Selime.
Ş:Dün gece için teşekkürler.
S:Önemli değil asıl ben teşekkür ederim.
Ş:O niyeymiş?
S:Gece üstümü örttün ya.Ha buarada dün akşam sana bir soru sormuştum,hatırlıyormusun?
Ş:E-evet ama sonrası uyku.
S:Madem duydun cevabın ne?
Ş:Di-dinlerdim sanırım.

Selim sevinmişti tam Şebneme açılacaktı ki telefonu çaldı.
S:Efendim Hülya
Ş:Hülya kim ya
S:Efendim Şebnem?
Ş:Ben sesli dedim dimi boşver sen konuş.
H:Selim buluşalım mı işle ilgili
S:Bimem ki
S:Şebnem size ayıp olur mu?
Ş:Yok yok ayıp olmaz.

Şebnem'in Ağzından;
Kim bu Hülya Kezban'ı ya.İşallah sevgilisi değildir.abimle geldi kainatla el eleneydi.
S:Abi ya benim Hülyayla buluşmam lazım.
Ö:Ooooooo
S:Ne Ooo su ne ooosu?
Ö:Iyi be git bizde almiloşumla dışarı çıkıcaz zaten.
C:Kainat bizde mi baş başa bişeyler yapsak?
Ş:Abi dur yavaş gel bi frenyap dur yoksa yoksa siz sevgilimisinziz
K:EVETTTTT
Ş:Çifte kumruların benim gelin öpeyim sizi.Ama dur bi dakika ben yalnız kaldım.
Napcam ben?
C:Sahilde gezin
Ş:Tamam tamam

Herkes gitti.Bende sahilde hem yürüyüp hemde instangramda geziniyordum ki birine çarptım.
Ş:Oha,Çüşş yavaş gel ne o trafikte tavşan görmüş sürücü gibi
(Kerem Sayer)Ke:Şebnem
Ş:Ne şebnem ne .Aaa Kerem.
Ke:Ta kendisi.
Ş:Hiç değişmemişsiniz KEREM SAYER.
Ke:Sizde güzelliğinize güzellik katmıştınız ŞEBNEM GÜRSOY.
Ş:Teşekkürler seni bırakmam zaten tek kaldım.
Ke:Zeynep'ide çağırsak mı?
Ş:Bizim Zeynep.Benim güzelim
Ke:Evet
Ş:Çağır gelsin diyince hemen aradı ve Zeynep geldi.

Z:ŞEEEBNEEERRMMMM
Ş:Ayy aşkım benim yaa özlemiştim seni .Ne iş Kerem falan
Ke:Kızlar ben hala buradayım
Ş:Hadi tekneye gidelim
Ke:Oha Tekin amca sana tekne mi aldı?
Ş:Benim değil Selim'in.
Z:Selim kim şebnem.
Ş:Abimin arkadaşı.Hepimiz aynı evde kalıyoruz falan işte tekneye gidince anlatırım hem ne bu sorgu sualler
ZeyKer:Yo-yok :)))

SENİ SEVIYORUM (ŞEBSEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin