14.BÖLÜM/BENİ BIRAKMA

787 30 1
                                    

Hastane

Kainat'ın Ağzından;
Kardeşim şuan ölmek üzere.Ben onsuz napardım,Almilla napardım,Can napardı hepimiz napardık?Cama yaslanmış Şebnem'e baka baka bağırıp geri dönmesi için yalvarıyordum.
K: Hadi Şebnem kalk ayağa.Azarla hepimizi,bağır,çağır ama sakın ölmeyi düşünme.

Selim'in Ağzından;
Uyandığımda hastanedeydim.Şebnem'in çığlıkları hala kulağımdaydı.
S:Şebnem,o nerde?Şebnem nerde?
H.B:İ-iyi o
S:Yalan söylüyorsun!!
Özgür ve Almilla içeri girdi.Özgür derin bir oh çekip konuştu.
A:Şükürler olsun sen uyandın
S:Şe-Şebnem o uyanmadı mı?
Ö:Hayır.
S:Onu görmem lazım!
H.B:Durumun o kadar iyi değil.
S:Onun durumuda benden iyi değil!Ne olursa olsun onu görmem lazım!!!!!!!!

Şebnem'in yattığı yerin camına yaslanıyo.(siz anladınız)
S:Uyan Şebnem,beni bırakma.Bizi bırakma,herkes seni çok özledi,en çokta ben.Seni seviyorum Şebnem Gürsoy.Uyan ve geri dön!Ailen için,benim için,bizim için geri dön Şebnem.

Artık ağlıyordum.Gözümden akan yaşlara hakim olamıyordum.O-o bizim için geri dönmeliydi.

Kerem'in Ağzından;
Şuan hayatımın en harika insanı ölümle burun buruna.Ama eminim ki Şebnem şuan bile ölüme kafa tutuyordur.Her şeyi Arda denen o şerefsiz yaptırmış. Onu bulursam geberticem.

Almilla'nın Ağzından;
Şebnem'e gönderdiğim enerjiler işe yaramıyo.Ama onun iyileşmesi lazım.O bir Şebnem Gürsoy onun ayakta durması,herkese laf sokup ve kendini her zamanki gibi kanıtlaması lazımdı.Şebnem bunun üstesinden gelebilir.O çok güçlü bir kız.Allah'tan umut kesilmez demişler ama evrenden hiç bir yanıt,hiç bir işaret alamıyorum.Şebnem hadi kuzum hadi uyan uyan da şuan ne kadar saçma konuştuğumu falan söyle nolur.Özgür'ün göğüsüne yaslanmış ağlıyordum.O ne kadar güçlü durmaya çalışsada o bike ağlıyordu...

Zeynep'in Ağzından;
Şebnem'im,güzelim hadi canım hadi aşkım uyan.Ama eminim uyanacaksın ve beni neden uyandırdınız diye hepimize bağırıp çağıracaksın sonra hepimiz bu tatlı ve şirin haline bakıp ağlamaktan şişen gözlerimizle sana güleceğiz.
Z:Şebnem hadi birtanem uyan ve ne kadar güçlü olduğunu herkese göster.BİR ŞEBNEM GÜRSOY ASLA YIKILMAZ YIKILAMAZ!
Ağlamak,ağlamak,ağlamak tek yapabildiğimiz şey bu LANET OLSUN.

Özgür'ün Ağzından;
Ö:Bak Şebnem ne kadar atışsak ne kadar kavga etsek ki onlara kavga denmez alay etsek sen benim en iyi en güzel baldızımsın.Daha senle Almilloşuma yüzük bakılcaz,ee sanada yüzüknbakıcaz sende Selim'le evleneceksin nasıl olsa.Bu kadar şaka ettiğim yeter bırak yüzükleri sen iyileş valla ben ömrü biallah sana yemek yaparım.

Can'ın Ağzından;
Kardeşim,birtanem,tek ailem uyan benim için uyan beni bırakma ,beni tek,ailesiz bırakma.Geri dön Şebnem.Gel alışveriş merkezlerini boşalt,herkese kalalım tasla ama gel.Gel Şebnem o Arda denen malı bulur bulmaz sana getirilen ve onu o büyük topuklu ayakkabıların varya işte onlarla geberticeksin onu.Sana ihtiyacım var meleğim.Ihtiyacım var....

Dr.Hanım:Şebnem Hanımı odaya alıyoruz.Fazla yorumlamaması gerekiyor.
C:Şükürler olsun
K:Şükürler olsun.
A:Evrene gönderdiğim enerjiler işe yaradı.
Z:Özgür sen Selime söyle
Ö:Tamam onu uyutmuşlarsa uyanmıştır şimdiye kadar.
C:Ilk ben giricem sonra siz gelirsiniz.
K:Şebnem uyandığında "beni neden uyandırdınız" demezse adımı değiştiricem.
Ö:Fatma mı yapcan adını?
A:Sen Selim'in yanına gitmedin mi?
Ö:Tamam tamam gidiyorum.

SENİ SEVIYORUM (ŞEBSEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin