Dünün şokunu atlatamadan PAZAR SENDROMU başladı. Ve bu gün pazar bu gün tüm gün yataktan kalkmama yayılıp yatma günü fakat ardından okulun sokucagı 10 saat i dusunduren bir gün. Evet yalnış duymadınız sabah 09:10dan 18:10a kadar süren bir egitim sisteminin içerisinde yaşıyorum. PAZAR SENDROMUDA BU YÜZDEN! Pazar ertesi pazartesi olması saçma bence okullar haftada iki gun olsa beş gün biz tatil yapsak nolur sanki? bunaldım evdede...Evden çıkıp bir alışveriş merkezine gidip kafa dagıtmalıyım. İlk bir kahve sonra biraz alışveriş dedim ve çıktım evden...Okuldan anlamsızca anlamadıgım bır cocuk luzumsuca mesaj attı ''buluşalım'' tabi canım zaten bende sendromlu günümü sana ayırcam,çok beklersin. Etrafımda dolaşan çiftler,aşkitom diye sevgilelrine seslenen kızlar çok daha igrenc bir gün yaşattılar bana. Tamam aşkım,sevgilim anlarımda. AŞKİTOM NE AŞKİTOM NE? çok yapmacıklar be. Hayır yanı gerçekten kıskandıgımdan degil,ben alışveriş merkezinle eşoftmanla gelirken...Nasıl bunlar saatlerce hazırlanıyor?Aslında bakarsan asıl soru NASIL BU KADAR YAPMACIKLŞIYORLAR?Gözler lens,saçlar çakma sarı,kaşlar siyah, fondotenleri 1 kilo,eyeliner kulaga kadar cekılmış,dudaklar estetik kız HALA BEN COOK DOGALIM,BENIM DUDAKLARIM COK DOLGOON deme peşinde.Akıl fikir ver rabbim.Tam kendi kendime konuşuyorken bir magazaya girdim ve girmemin ardından omzuma bir el dokundu ve bir oksuruk sesi ohm ehm gibisinden. SENCE NE GÖRMÜŞ OLABİLİRİM DÖNDÜGÜMDE? Dünkü adını bile bilmedigim ama benim deyimimle gece yıldızı bey. Bu çocuktakide ne özgüvenmiş dünden sonra bide gelmiş yüzsüz yüzsüz hala konuşmaya çalışıyor. Bu nerden buldu be beni? Çirkefleşmeden sakince konuşmaya başladım. Elini uzattı ben uzay dedi bende elimi uzatıp aa ne tesadüf bende satürn dedim ve gülmeye başladık. Ama biraz boxuldugunu hissetim. Çocuk hem benı aldı evıne goturdu,sakınlestırdı,ozur dıledı neler yaptı ben bitek çirkefleştim. AKLIMDAN BUNLARI DUSUNURKEN... bir kahve içelim mi? sesi yankılandı kulaklarımın içinde. KAHVEYİ REDEDEMEZDİM. Yoksa asla çocugun ses tonun mukemmeliginden ve ULTRA YAKIŞIKLILIGINDAN degil arkadaslar yani bilginize. Konuşmaya başladık derken geçti gitti zaman su gibi ve nerden geldiysek konuya telefon numaramı bile vermişim.Saat 8:45 gibiydi eve bırakmayı teklif etti. Olur dedim en masum ses tonumla. Evime bırakırken görüşürüz dedi ardından bekledi bir kaç dakika sonra suskunlugumu bozup görüşürüz dedim hafifce yamuk bir gülümseme bıraktı gamzeleriyle ve gitti. TAM EVE GİRDİM Kİ.. marketten alcaklar listemdeki hiçbir şeyi amadıgımı fark ettim hemen cıkıp gerekli eşyaları yani bi dolu kahva,tekila,ve bi kaç bira aldıktan sonra çıktım. Eve geldigimde saat 10 yaklaşıyordu oturdum bikinisinde astronomi açtım ve bagıra cagıra sarkı soylemeye basladım.... bi kaç saat geçti saat 01:00 bir korku filmi açıp 2 tane bira aldım yanıma telefonuda fırlattım kenara. Film bitti,biralar bitti gece hala sürüyor ve yine olmayan aşk acısını çekiyorum kısmen. Telefonumu aldım elime 2 cevapsız arama 2 mesaj 1i whatsapptandı digeri peradan gelmişti... whatsapptan olan numarayla arayan numara aynıydı mesajın ardından 32 dakika sonra mesaj atmıştı kim kidiye dusunurken whatsappa girdim tam uzay.....yazmış oysa resmini incelerken o yamuk gamzeli gülümsemesini kaçkez gözüme soktum emin degilim yani ''uyuyo musun?'' yazmış hayır yazarak gonderip cevapladım. Çocugun statusunda Oguz Ataydan bir şiirin bir kısmı vardı bak sen. Telefon elimde 15 dakika bekledikten sonra umudumu kesip uyumaya karar verdim....