Şimdi bne bu boktan kitaba başlayıp hangi meslekleri yapabileceğimi yani daha doğrusu hangi meslekleri YAPAMAYACAĞIMI öğreneceğim wjkwjakaj bu karar verme sürecine sizi de ortak edeyim dedim. Başliyorum.
Ceycey dAkTıR olursa...
Ceycey:Yeni gerizekal- aaa yani hastam gelsin!
X:Merhaba Ceyda Hanı-
Ceycey:dAkTıR cEycEy diyeceksiniz salak beyefendi. Evet şikayetiniz neydi salaka bey?
X:(içinden) Ne diyo lan bu?
X:Eee boğazım ağrıyor da.
Ceycey:Anana söyle. Sütünü kaynatsın biraz. Sütü soğuk soğuk kafana dikersen "öHöĞ öHöĞ" diye gezersin milletin içinde. Bedava nasihat da verdiğime göre bana borçlusunuz bayım.
X:Hanımefendi artık boğazıma bakmayı düşünüyor musunuz!?
Ceycey:Tamam, bakacağım. Ceycey seni iyileştirecek.
(Allah korusun arkadaşlar wkqhkqhqljalajak)
X:Beni nereye getirdiniz?
Ceycey:Lavaboya.
X:Buraya giremezsiniz yanlız?
Ceycey:O kadar okudum ben amk! Bi ayrıcalığım olsun!
Ceycey:Aç şu musluğu.
X:Napcan?
Ceycey:Götüne sokcam! Aç dedim sana!
X:İyi be!
Ceycey:Ağzını musluğa daya. Balgam falan ne varsa gider. Gecmiş olsun malişko!
X:..
...
J:Merhaba doktor ha-
Ceycey:KİM SANA dAkTıR cEycEy'in ODASINA BÖYLE EBEMİN ÖKÜZÜ GİBİ DALMA İZNİ VERDİ!?
J: Ne?
Ceycey:Sen önce beyin ameliyatına gir. Sonra yeniden gel.
J:Bi bırakır mısı-
Ceycey:ALLAH ACİL ŞİFALAR VERİİİNN! İYİ GÜNLER!
Ceycey:Bunu da şutladım.
...
Malımsu'nun Annesi: mEraBa mALıMsU'nun aŞıĞsI vArdI dAğĞ...
Malımsu:Kieh kieh kieh
Ceycey:Malımsu güldü mü az önce?
Malımsu'nun Annesi:eVegT!
Ceycey:Sizinle çok vakit geçirmek istemiyorum. Bakın beyin aşısı olamazsınız çünkü daha malesef öyle bir mucize elimizde yok. Olsa size koli koli verirdim nede olsa ihtiyaç sahiplerine yardım etmek sevaptır ama malesef elimde yok.
Malımsu:TeTenOğZ aŞıĞsI oLcAğM bNeĞ
Ceycey:Sana da beyin ameliyatı şart. Ama önce şu boktan aşını yapalım.
...
Ceycey:Aşıyı nerenize sokalım?
Malımsu'nun Annesi:Sokalım?
Ceycey:Pardon. İğneyi nerenden vurayım Malımsu?
Malımsu:Ben ne bilim amk.
Ceycey:Anlaşıldı senden fayda yok bana. Ben yapacağım...
Ceycey iğneyi çocuğun anlının ortasına şak diye yapıştırır.
Ceycey:Tüh yaa iğne kırıldı.
Malımsu:AcIyoĞğ!
Ceycey:Korkma, sadece iğnenin sivri ucu anlının ortasında kaldı ve alamıyorum. Endişelenmeye gerek yok.
Malımsu'nun Annesi:NAPICAZ ŞİMDİ!?
Ceycey:Valla benim işim aşı yapmaktı. Kızınızı aşı yapmayı bırakın aşıyla banyo bile ettirdim. Şimdi alın kızınızı ne bok yerseniz yiyin.
Malımsu'nun Annesi:Senin gibi doktor olmaz olsun!
Ceycey:Valla keşke ama olmuş işte.
...
Ceycey:İğneyi nereden yapmamız gerektiğini unutmuştum kimse de çakmadı köfteyi ehehhehehhehe
...
Benden doktor neden olmaz bunu öğrendik. Ben meslek seçimleri listemden doktorluğu çıkarıyorum. Kendinize iyi bakın. Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceycey Meslekleri Deniyor
Humor25.03.2023 #meslekler🥈 11.03.2023 #meslekler🥇 Sizin istediğiniz ve kendi seçtiğim birçok mesleği denediğim bir kitaptır. Hiçbir ciddiyet içermemektedir. Dalın içeriye 🏃🏻♀️ • ²⁷ ⁰⁵ ²⁰²¹ - ? • Kapak tasarımı @Ceycey-956 'ya yani bana aittir. cey...