Eveeettt! Dedim ki sizin şimdi ceyceylenmeye ihtiyacınız falan vardır. En iyisi ben sizi güldüreyim.
Ceycey:Merhaba pattisler! Ben mükemmel pilotumuz Ceycey. Yani nam-ı değer bayan kusursuz.
X:Öhöm öhöm!
Ceycey:Yanımdaki salağı öksürük tuttuğu için kusura bakmayın.
...
Ceycey:Müziği ben açtım. Böyle daha keyifli. Biliyorum hepiniz uçakta mıdıgo me dinleyerek uçmayı hayal ediyorsunuz hahahhhahaha
Yolculardan biri:Aynen, en büyük hayalim uçakta mıdıgo me dinlemekti zaten (!)
Ceycey:Bu arada herkese beleş çiğköfteee!
...
Herkes sakin bir şekilde manzaraya bakıyordu. Yani herşey acayip derecede normaldi. Ama merak etmeyin, bu anormallik hızlı bitti.
Ceycey:LAN ÇİĞKÖFTECİ ÖMER USTA YENİ ŞUBE AÇMIŞ!
Ceycey tabiki direk olarak Türkiye'ye geri döndü skajkaajjaakakak sonuçta çiğköfte yemek herşeyden önemli skakqjqjaa
Ceycey:Arkadaşlar çiğköftecinin önünde boş arazi varmış. Ben oraya uçağı indiriyim. Siz ben çiğköfte depolarken kafanıza göre takılabilirsiniz.
Yolculardan biri:BEN DOĞUM YAPMAK ÜZEREYİM!
Ceycey:Anne adayına bir tepsi ciğköfte getirir misiniz hostes Hanım? Bebeği kutlayalım.
Hostes:YA SALAK MISIN!? KİM YAPTIRACAK DOĞUMU!?
Ceycey:Sen boşuna mı eğitim aldın o kadar aq!?
Hostes:Uzaktan eğitimle hostes oldum ben.
Ceycey:Çaktırma ben de uzaktan eğitimliyim.
Ceycey:Evet şimdi anne adayımız ıkınmaya başlasın. Bebek doğunca geliriz biz.
Anne adayı:NE DİYON SEEENNN!?
Ceycey:Lan bi doktor yok mu burda?
Herkes:...
Ceycey:Ay herkes aptal çıktı...Ne bok yicem şimdi!?
Ceycey:HAH BULDUM! ARKADAŞLAR ÖNCE ZEYNEP KAMİL KADIN VE ÇOCUK HASTALIKLARI EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİNE GİDİYORUZ! Hanımefendi doğum yaparken ben de çiğköfteciye gidicem.
Hostes:Eeee şimdi ne yapacağız!?
Ceycey:Bana bir acılı dürüm yapabilirsin. Sonra da gidip şu yerde can çekişen kadının yanına git. Sanırım ölüyor.
Hostes:ÇOCUK GELİYO!
Ceycey elindeki çiğköfteyle hoparlöre konuşmaya başlar.
Ceycey:Hoşgeldin bebeeekk! Biraz saçma bir anda geldin ama olsun.
Ceycey:Bebeğe acısız ciğköfte yapın arkadaşlar.
Anne adayı:BEBEK GELİYOOOORR!
Ceycey:Ya tamam! Baby shower yapıcaz bebeğine! Allah Allah yaa...
Anne adayı:SENCE TEK DERDİM BABY SHOWER YAPMAK MI!?
Ceycey:İYİ BE! Gidin hostesler şu anne adayının yanına da daha fazla ciyaklamasın. Bizim de kulağımız var yani...
Hostesler:Biz nasıl doğum yaptıracağımızı bilmiyoruz!
Ceycey:Bakın şimdi ben şu yanda uyuklayan salağı uyandırayım. O uçuşa devam etsin. Sonuçta yardımcı pilot değil mi amk!? Neyse ben gidip doğumu yaptırayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceycey Meslekleri Deniyor
Humor25.03.2023 #meslekler🥈 11.03.2023 #meslekler🥇 Sizin istediğiniz ve kendi seçtiğim birçok mesleği denediğim bir kitaptır. Hiçbir ciddiyet içermemektedir. Dalın içeriye 🏃🏻♀️ • ²⁷ ⁰⁵ ²⁰²¹ - ? • Kapak tasarımı @Ceycey-956 'ya yani bana aittir. cey...