Ceycey Polis Olursa

133 28 39
                                    

  Evet bayadır yoktum falan fistan ama benim de kendimce boktan sebeplerim vardı. Neyse, şimdi ben bu bölümde polis olucam. Aklımda çok iyi şeyler var.

Not: Bu okuduğunuz bölüm 1. sezona aittir!

...

Ceycey:Lan niye kimse zımba almadı!?

Ceycey:Şimdi nasıl five minute crafts kanalında gördüğüm gereksiz bilgiyi deneyeceğim!?

Bir salaka:Siz polissiniz.

Ceycey:Yani!? Kabadayı tarzında mı takılmam lazım?

Bir salaka:Öff...Karışmıyorum.

Ceycey:BENİM KAHVEM NERDE!?

Ceycey: Kimseden ses gelmediğine göre bu işi kendim halledeceğim...

*Ceycey kahve çekirdeklerini damacanadaki suyun içine atar ve o suyun içinde yüzen çekirdeklerin kahveye dönüşmesini bekler. Ama malesef hedefine ulaşamaz. Bu yüzden kahve siparişi verir.*

...

Ceycey:Aaa bir ihbar var!

Ceycey:Konuma bir dürüm gönderelim ki oraya gittiğimde yiyebileyim.

*Ceycey çiğköfteyi verilen konuma gönderir, Spotify'den mıdıgo açar ve müzik eşliğinde konuma gider.*

Ceycey: Eeee!? Beni niye çağırdınız?

Gariban vatandaş: Polis Hanım, çantamı çaldılar!

Ceycey: Niye koşup, almadın kapkapçının elinden çantayı? Ya size koşmayı da mı ben öğreteyim yaa!

Gariban vatandaş: Hanımefendi yardım edecek misiniz!?

Ceycey: Kendime nar ekşisi aldıktan sonra size yardım edebilirim, beklemede kalın.

Gariban vatandaş: Sanki telefon görüşmesi yapıyoruz.

Ceycey: Arkamdan konuşmayın, çok ayıp! İnsanların arkadasından konuşursanız, çiğköfteler g*tünüzü ısırır. Sonra canınız yanar.

Bir salaka: Siz ona bakmayın, biraz deli o.

Gariban vatandaş: Belli oluyor...

(Ama çok ayıp! Çiğköfteler götünüzü ısıracak şimdi, görceniz gününüzü! Hayret birşey yaa...)

Ceycey: Çiğköftem bitti. Sıra işimi yapmakta. Çantanız tam olarak nerede çalındı!?

Gariban vatandaş: Ben burda yürüyordum. Sonra arkadan beni takip etmiş olan maskeli adam benim çantamı alıp kaçtı.

Ceycey: Peşinden koşmadınız mı!?

Gariban vatandaş: Çok hastayım ben, koşamam.

Ceycey: Daha 20'li yaşlarınızdasınız bee... Bu kadar da acındırmayın kendinizi!

Ceycey: Ayağınızda koşucu ayakkabılarından var, siz bana gelmiş "Ben koşamam." diyorsunuz.

Ceycey: Yani afedersiniz ama nah koşamazsınız!

Gariban vatandaş: Terbiyesiz!

*Ceycey fazladan sipariş ettiği dürümü gariban vatandaşın ağzına sokar. Kadını kendi yöntemleri ile susturmayı başaran Ceycey, zaferini kutlamak için kendine tatlı ısmarlar ve işine devam eder.*

Ceycey: Çiğköftecinin güvenlik kameralarını incelemeye gidiyorum, sakın yanlışlıkla ölmeyin!

...

Ceycey: Ben güvenlik kameralarına bakmak için gelmiş, aşırı mükemmellikten tutuklanan polis memuru Ceycey.

Ceycey: Bu karşında duran mükemmelik abidesi -o ben oluyorum- kıza güvenlik kamerasının görüntüleri gerekiyor.

Ceycey: Tabi öncesinde bir adet acılı çiğköfte dürüm alacağım.

Çalışan: Elinizdeki dürüm!?

Ceycey: Sen yenisini hazırlayana kadar biter bu zaten. Sen hazırla bir tane daha.

Çalışan: Eh peki...

...

Ceycey: Mıdıgo me açar mısın?

Ceycey: O müzik olmadan konsantre olamıyorum.

Çalışan: Aman ne büyük bir sorun (!)

Ceycey: Çok konuşma, seni çiğköfteyle boğarım!

...

Ceycey: Görüntüleri falan da izlediğimize göre artık ben gideyim.

Ceycey: Tabi öncesinde bana ikramda bulunursan sevinirim. Mesela 3-5 tabak çiğköfte getir.

Çalışan: Biz bir günde o kadar satış yapmıyoruz, siz bana bunları 'ikram' olarak istediğinizi söylüyorsunuz.

Çalışan: Polis Hanım sizin amacınız beni batırmak mı!? Söyleyin, ben de bileyim yani!

Ceycey: Ay aman, getirme ikram falan! Senin ikramınıza kalmadık Allah'a şükür.

*Ceycey, Pepee'li beslenme çantasından çiğköfte dürüm çıkartır.*

Ceycey: Allah'tan hazırlıklı geldim.

Çalışan: Size diyecek söz bulamıyorum doğrusu.

Çalışan: Neyse işiniz bittiyse gidebilirsiniz heralde, dimi!?

Ceycey: Seni pEmpE deftere yazdım ben. İkram yok, güleryüz yok, saygı hiç yok!

Ceycey: Senin boktan dükkanına kalmadık! Ben kendi ciğköftemi kendim yaparım!

Ceycey: Gideyom bne! HIH!

*Ceycey Pepee'li beslenme çantasını savura savura gider.*

Gariban vatandaş: Eee?

Ceycey: Senin çantayı çalan bizim simitçi Hasan'mış.

Ceycey: Pek büyütülecek bir olay yok yani.

Gariban vatandaş: A-ama...

Ceycey: Ben sana onun evinin adresini vereyim, gerisini kendin hallet. O zaten anlayışlı bir adam. Söylersin "Beni mükemmel polisiniz Ceycey aşko gönderdi, yanlış adamın çantasını alıvermişsin." diye, o anlar.

Gariban vatandaş: Bu ne biçim sistem lan...

Ceycey: Hadi bb gariban vatandaş!

*Ceycey yine Pepee'li beslenme çantasını sallayarak polis aracına biner ve mıdıgo me dinleyerek oradan gider.*

...

Gözlüklü olmasaydım iyi bir meslek seçimi olabilirdi. Ama ben yine de polis olmam. Çünkü biraz zahmetli. Gen üşengeç biriyim sonuçta.

Her neyse, bugünlük bu kadar.

🦧gAlğPcİ cEycEy gAlğP bıRakIĞp gİdEyOğ🦧





Ceycey Meslekleri DeniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin