Ceycey Satış Elemanı Olursa

54 15 36
                                    

Not: Bu bölüm, uzun bir süre boyunca yb atmadığım için ağlamaktan gözleri şişen garibanların yüzünü güldürmek amacıyla yazılan bir bölümdür.

...

Not: Kafanıza atılan Winx'li çocuk ayakkabısı yüzünden hastaneye kaldırılma ihtimaliniz vardır. Muayene ücretlerini mağazamız karşılamamaktadır.

Mağazamızın içinde Ceycey ile karşılaştığınız anda başınıza kask geçirmeniz önemle rica olunur.

...

Zavallı çalışan¹: Ceycey Hanım buraya 49 nolu kasaya bakar mısınız?

Ceyo: Bakayım mı acaba?

Zavallı çalışan¹: Bak sen bak.

Ceyo: Çok ısrar ettin, bakayım bari.

Ceycey Queen'den...

Benim zavallı arkadaşım genelde benim laf dinlemediğimi bildiğinden böyle kibar davranmaz bana. Ancak bu sefer durumlar biraz farklı sanırım. Çünkü bana ilk defa kibar davrandı.

Belki de garibim bana 5 ay önceki doğum günüm için sürpriz yapmıştırrr! Yani doğum günümü kutlaması 5 ay sonra yeniden doğum günümü kutlamayacağı anlamına gelmezzz!

Ben aylak aylak dolaşırken kasaya gelmiştim. Önümde ise bir sürü poşet vardı. İçlerinden bir sürü kıyafet fışkırıyordu. Ama ben demiştim 5 ay önceki doğumgünümü kutlayacağını!

Soyadımı haklı olarak değiştireceğim.

Ceycey; Ay benim gerizekalı arkadaşım bana dünyaları mi satın almıığğşşş!! Canım içi yaw! Malsın sen mal! Ay pardon cansın sen can!

...

Ceycey; Ben baya sıkıldım.

Zavallı Çalışan¹; Çalışırsan sıkılmazsın. Biraz müşterilerle falan ilgilen sen.

Ceycey; Valla benden günah gitti. Birşey olursa sorumluluk sizde.

Zavallı Çalışan¹; İşte ben de ondan korkuyorum ya zaten...

...

Ceycey; Selam fakirler! Neye bakmıştınız?

Müşteri; Sensin lan fakir! Sen git, başkası gelsin!

Ceycey; Valla onlar beni gönderdi buraya. Benden kaçışınız yok.

Müşteri; Neyse seninle uğraşamam. Ben kızıma hediye almak için gelmiştim. Ayakkabılar nerdeydi?

Ceycey; He o dandik plastik yığınları mı? Gelin gelin çöpün sağ tarafında onlar.

...

Ceycey; Peki tam olarak nasıl bir istersiniz?

Ceycey; Daha doğrusu tam olarak nasıl kazıklanmak isterseniz?

Müşteri; Ben kendim yaparım alışverişimi. İyi günler size.

Ceycey; Aslında çekilecek çile değilsin de çok canım sıkılıyor. Ondan peşinde kuyruk gibi dolanıp duruyorum. Yoksa meraklı değilim ben de sana.

Müşteri; Peki-

Ceycey; Evlenmeyeceğim işte seninle! Uzatma artık! Sevmiyorum ben seni! Ben çiğköfte ile nişanlıyım! Ben çiğköfteyi çok seviyorum! KOCAMI SENİN GİBİ GORİL SURATLI BİRİYLE ALDATMICAM!

Müşteri; Ne diyorsunuz hanımefendi!?

Ceycey; Kocamla arama girmeye çalışma! Ben anladım senin planını! Sen kocamın eski sevgilisisin dimi!? Bizi ayırmaya çalışıyorsun sen! Beni kocamdan ayırıp onunla evlencen dimi!? YERMİYİM BEN BU NUMARALARI!?

Müşteri; İmdat! Deli hastanesinden kaçmış bu manyak!

Ceycey; Çiğköftemi sana yâr etmem! Ben eve gidince ona da hesap sorcam zaten merak etme! Atıcam nişanı! Siz de rahat rahat evlenin! Ben hiç aranıza girmeyeyim!

Ceycey; Bir sürü nar ekşisi çocuğunuz da olur! Mutlu mutlu yaşarsınız!

*Müşteri Ceycey'in deliliğini kaldıramaz ve oradan koşarak kaçar*

Ceycey; YÜRÜ ANCA GİDERSİN!

...

Ceycey; Merhaba neye bakmıştınız?

Müşteri¹; Kendime kazak bakıyordum da. Aradığım bedeni bulamadım. Yardımcı olabilir misiniz?

Ceycey; Ulan salak! Yardımcı olmayacak olsam niye geleyim!?

...

Ceycey; Bu kazak mı?

Müşteri¹; Aynen.

Ceycey; L beden mi arıyorsun?

Müşteri¹; Evet.

Ceycey; XS beden bile size çuval gibi oluyor. Siz bana gelmiş "L bEdEn giYiyOm bNe" diyorsunuz.

Müşteri¹; Sanane be!

Ceycey; Aman ne bok yerseniz yiyin. Sen salaksan banane.

Ceycey; Ayrıca L beden elimizde yok. Başka mağazalarımıza bakın.

Müşteri¹; Buraya başka mağazanızdan geldim zaten. Onlar da burda vardır diye buraya şutladı beni.

Ceycey; Valla ben de şimdi onu yapmayı planlıyordum.

Müşteri¹; Aman gidiyorum ben. Sizden bana hayır gelmez.

Ceycey; Başka model baksanız. Ya da kendinize göre beden baksanız? Satış yapmam lazım. Buradakiler beni kovamaya yer arıyorlar zaten.

Müşteri¹; Niye sizi kovmak istesinler ki?

Ceycey; Ya bence de çok saçma. Kendi çalıştığım mağazadan randevum için 4 tanecik t-shirt ÖDÜNÇ ALMAM gözlerine batıyor.

Ceycey; Ben zaten yıkayıp ütüleyince onu geri verecektim. Fazla abartıyorlar.

Müşteri¹; Sizi kovmadıklarına şükredin siz.

Ceycey; Aynen iyiki koymuyorlar beni. Buraya minik veletler falan geliyor. Onlarla kıyafet savaşı yapıyoruz. Birbirimize Winx'li çocuk ayakkabısı atıyoruz. Kaybeden çiğköfte ısmarlıyor.

*müşteri¹ elindeki ürünü yere fırlatıp arkasına bile bakmadan mağazadan gider*

Ceycey; Bunlar da bugün çok enerjik. Koşup duruyorlar.

...

Zavallı çalışan¹; Müdür geliyooorrr!

Ceycey; Ben çiğköfte sipariş ettim. Müdürümü aç aç göndermeyelim. Belki bize zam falan yapar.

...

Ceycey; Hoşgeldiniz Müdür Bey. Birazdan çiğköfteler de gelir. Hep beraber yeriz. Hem bizim zam konusunu da konuşuruz.

Müdür; Ceycey, kovuldun.

Ceycey; Lan ben o kadar kredi çektim! ŞİMDİ Mİ SÖYLENİR BU!? BENİM DAHA DÜĞÜNÜM VAR!

Müdür; Beni ilgilendirmez.

*Ceycey sinirlenip raftaki Winx'li çocuk ayakkabısını müdürün kafasına atar*

Ceycey; Bu da beni ilgilendirmez.

...

Bu bölüm biraz aceleye geldi. O yüzden güzel olduğunu düşünmüyorum. Oy falan vermenize gerek yok. Bölüm atmış olmak için attım bölümü zaten. Yakın zamanda bu bölümü telafi ederim.

gAlğPcİ cEycEy gAlğP bıRakIĞp gİdEyOğ 🦍💨

Ceycey Meslekleri DeniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin