Ceycey Eğitim Bakanı Olursa

32 7 34
                                    

Ceyo Queen'den💅🏻🦧🦍💨✨😎

5 Haziran'da 8. sınıflara LGS'yi soktuktan sonra Recep aşkımla saray balkonunda keyif kahvesi içtik. Valla şu lgs sonrası içilen kahvenin de tadı bir ayrı oluyor. Tabi siz nereden bileceksiniz? Siz hiç 1 milyon öğrencinin hayatını kaydırmamışsınız ki...

Mimar olmama rağmen eğitim bakanlığı yapıyorum, bir Allah'ın kulu da gelip demiyor "Sen mimar değil misin aq?! Git işini yap." diye. Açıkçası bu konuda yetkisi olan insanlar gerizekalı olduğu için şanslıyım. Çünkü bu şekilde paraya para demiyorum. Allah bu gerizekalıları yönetimin başına geçiren aklı bir karış havada Türk halkından razı olsun. Onlar olmasa kimin parasını yiyeceğiz?

"Yine sokmuşsun lgs kitapçıklarını çocuklara. Bari bu sefer kitapçığın yanında soğuk su da verseydin. Kendilerine gelseydi çocuklar."

"Marketlerden alsınlar işte zamlı suları. Hem bizim de işimize gelir."

"Doğru söylüyorsun bak ben hiç bu yönden düşünmemiştim."

Yakında beni ekonomist de yapar bunlar. En iyisi halkı kazıklama tavsiyelerimi gizli tutmak.

Lgs 2022 biteli tam bir saat oldu. Bakalım bizim garibanlar Twitter'da neler paylaşmış?

lgsmağduru: "El birliğiyle ağzımıza sıçtılar. Soruları hazırlayanları teker teker tebrik ediyorum. Hazırladığınız paragraf soruları çok temiz girdi bize. Ellerinize sağlık."

#2022lgs

Biraz da olsa pişmanlık duymuştum. Yaklaşık 0,2 salise falan. Fazla merhametli biriyim bu ülke için. Öğrenciler benim kıymetimi bilmiyor.

Neyse biraz da diğerlerine bakalım.

birgaribanlgsöğrencisi: "Boyum kadar test kitabı bitirdim. Bİ' BOKA YARAMADI AMK ÇILDIRIYORUM!!!! Türkçe'de 10 doğru 10 yanlış yapmışım lan! Kafamı lgs sürecinde çözdüğüm paragraf test kitaplarına vurarak yazıyorum şuan. ALLAH BU SORULARI YAZANIN BELASINI VE"

Daha soruları yazanlara sövmeye başlamadan karakter sınırı dolan biri daha... Lgs öğrencilerinin bedduaları çok yaratıcı oluyor ve içinden bazen çok etkileyici şeyler çıkıyor. Şu karakter sınırı kalksa bizim çocuklardan daha ne beddualar çıkacak da... Neyse ya zaten bana daha dm'den de beddualar geleceği için buna üzülmeye gerek yok. Daha okunacak çok beddua ve intihar mesajı var.

"Seninkiler Türkçe'de dökülmüş. Baksana herkes paragraf test kitaplarını yırttığı videolar paylaşıyor."

"Geçen senekiler çok basitti diye biraz zorlaştıralım dedim. Onda da dozunu kaçırmışız galiba. Neyse ya olan oldu artık. Seneye Türkçe'yi basit, ara dersleri kazık yaparız."

Tam o sırada Recebin çatlak karısı Emine geldi. Beni görünce yine gözlerini börtletip, çarpılmış gibi bana baktı. Deli hastanesinden kaçarken üzerine trafo devrilmiş gibi duruyordu. Recep nerden bulmuş bu karıyı acaba. Çok mu uğraşmış bu deliyle evlenmek için.

"Hoşgeldin ve güle güle."

"Ne?"

Ben daha ne olduğunu anlamadan kendimi kapının önünde buldum. Sanırım kovulmuştum...

...

Uzun zaman sonra herkese selam!

Bu kitabı Allah'ın izniyle ara tatilde final yapacağım.

Üzülmeyin, daha önümüzde çoook bölüm var.

Görüşürüz!

Ceycey Meslekleri DeniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin